Wranic Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Zdravim mam problem s max.rychlosti....narovine z auta nedostanu vic jak 140km/h a z kopce max 145 pritom v rijnu sem ztoho dostal 170:-D fabka kombi 2003 47kw najeto 104tisic...bracha ma to samy akorat 2006 najeto 150tisic a v 5ti lidech ztoho celkem v klidu dostane 190... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 Tak to ten tvůj brácha má asi hodně hodně dobrou fabku,když v 5 lidech udělá v pohodě 190,ale zpět k tvému problému: 140 je fakt málo to je jasné. Jestli je v pořádku filtr,svíčky tak bych to dal na Vag a mrkl se na budíky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 1. leden 2014 Sdílet Vloženo 1. leden 2014 A u tý co "udělá" 190 bych doporučil kontrolu VAGem taky - ta zřejmě proměřuje na druhou stranu, takže přenastavit budíky na správnou korekční konstantu U OBOU... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 1. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 1. leden 2014 jeste me napadla skrtici klapka a egr ventil...kolik cca stoji vycisteni obojiho??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Tyhle věci jsi uděláš při trošce šikovnosti sám. Mrkni se do příslušné sekce. Některý servis za tohle bere dost velké peníze. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 2. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. leden 2014 tech 190 sme merili podle gps presneji 184 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Tak mě taky jede 200 a neřeším to. Jet totiž ze sériovým podvozkem takovou rychlostí je ůplná debilita. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ekkar_z_Bastlírny Vloženo 2. leden 2014 Sdílet Vloženo 2. leden 2014 Teda až na to, že fábule "stokoňky" dostávaly kapinku jinačí podvozek než haťapky, tudíž pro ně je atakování hranice 200kmh reálnější než pro tu 47kW hatátitlu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Ake stare tam mas sviecky? A rano to startuje dobre? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wranic Vloženo 5. leden 2014 Autor Sdílet Vloženo 5. leden 2014 starty v poho na svickach najeto 20tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Překvapuje mě, že ti vadí zrovna maximální rychlost, která je tak jako tak nelegální. Mě by spíš zajímalo, jak auto táhne ve středních otáčkách a jaká je spotřeba při běžné jízdě. Pokud by tyto parametry byly v pořádku, tak bych maximální rychlost neřešil. Ostatně pro lidi, kteří řeší rychlosti nad 170 km/h, je tohle auto nevhodné, neboť už při rychlostech nad 110 km/h začínají převažovat nevýhody nad výhodami. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 5. leden 2014 Sdílet Vloženo 5. leden 2014 Ake nevyhody mas na mysli? Mne sa tych (tachometrovych) 140 este zda celkom OK, spotreba je taka ako u inych benzinovych aut. Horsie to uz je ked potrebujes za rozumny cas na tych 140 zrychlit (prejst do laveho pruhu...) alebo dokonca si plne nalozeny a je vyraznejsie stupanie, to uz je KO a je to fakt pre silne auta. Na rovinatych dialniciach kde sa nebolo treba nejak pretlacat mi to este prislo v norme.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
veliz Vloženo 20. leden 2014 Sdílet Vloženo 20. leden 2014 (editace) Mám na mysli nevýhody tříválce. Tři válce za jednotku času nestihnou vykonat tolik práce, jako válce čtyři (stejného celkového objemu). Proto tříválec na dálnici tzv. nestíhá a pro dosažení stejného výkonu se musí více vytáčet. Když k tomu přičteme horší chlazení způsobené menšími teplosměnnými plochami, které se u HTP řeší přístřikem paliva, malér je na světě. Tříválec je zkrátka určen do města (kde exceluje) a nebo k přeplňování turbodmychadlem (díky delšímu intervalu mezi zážehy), viz např. Ford EcoBoost 1,0. Editováno: 20. leden 2014, autor: veliz Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gourney Vloženo 21. leden 2014 Sdílet Vloženo 21. leden 2014 No nemyslím, síce za tú istú dobu sú to len 3 pracovné takty, ale zase od objemnejších valcov, takže výsledok by sa mal zhodovať. Na druhú stranu môže byť že v saní nie je tak plynulý tok vzduchu a možno tým 3valec trochu stráca, ale to už len tipujem. Asi je nejaký dôvod prečo to vôbec nemá tak vyvážený ťah ako 4valce. Rozhodne sú nevýhodou vibrácie. Súhlasím aj s tým že chladenie bude horšie, ale tak strašný rozdiel to asi nebude. Hlavne je to príliš slabý motor než aby s tým bol nejaký problém. S nejakým obohatením zmesi kvôli chladeniu asi nemám skúsenosť, koľlko by to podľa Teba malo žrať pri rýchlostiach okolo 150? Mne sa zdá že je to normálne - až slušné na to aké vysoké otáčky točí. Je to proste motor okolo 50kW a na diaľnici to fakt nestačí. A ešte si musím rýpnuť :-) Ja používam 12V verziu a tá moc nie je ani do mesta Cisto tým že nemá silu v nízkych otáčkach. Ked s tým jazdíš 40 za 3 a 60 za 4, tak to bez podradenia nejak moc nezrýchli a pružnejšie v meste budú paradoxne slabšie motory 1.2 40kW alebo prípadne nervy žerúci 1.4 44kW. :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.