Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím. Dnes při startování motoru mi po 5ti vteřinách chcipl motor a začalo ze z pod kapoty dymit. Žádná chyba ani kontrolka nic nehlásí. Opakovaný start už ani nenaskocil motor a dým se objevil znovu. Dým vychází ze zadní části motoru. Později připojím fotku. Asi před týdnem mi během jízdy chvíli blikala kontrolka žhavení.

Motor 2.0 TDI PD s dpf BMM automat RV.2007.

Někdo nějaký nápad?

Začínám být z problémového auta celkem mrzutý.

  • Autor

Po několika hodinách jsem ho zkusil nakopnout. První start OK, ale po přidání plynu motor chcípnul a druhy start zase špatný. Ale aspoň už to nekouří. Nemůže to byt třeba EGR nebo škrtící klapka? Před Vánoci se mi objevila chyba EGR na VAGu, ale pak byl klid. Poradí někdo?

Chce to diagnostiku, než něco odděláš. 

  • Autor

To nemám v úmyslu. Chci auto odtáhnout do servisu. Jen bych rád měl přehled o možných závadách. Měl bych aspoň orientačně cenu dílu. Navíc pokud by to byla kravina dalo by se to opravit. Nebo provizorně zprovoznit a dojet do servisu po svých kolech.

  • Autor

Diagnostika nic. Mohla by to být vadná ŘJ?

Jak to popisuješ tak ŘJ spíše ne, hlavně z motoru nemá co a hlavně kudy kouřit, takže někde musí být díra. Jestli máš kde(garáž) rozebral bych EGR, chladič EGR a vše kolem a pohledal díru a pak až bych jel do servisu, jak píšeš, může to být prkotina.

 

Předpokládám, že smrad kouře byly zplodiny? Když to prvně kouřilo, byl motor teplý? A když to podruhé už nekouřilo, byl motor studený?

  • Autor

Byl to spíš kouř, jako by se některá součástka vařila. Nijak zvlášť to nesmrdělo. Jak píšeš poprvé byl motor zahřátý a podruhé studený.

Tak kdyby to byly:

a) zplodiny, tak by tipoval děravý chladič EGR. Před ním je klapka, která buď pošle výfukové plyna na chladič a pak až na EGR, nebo rovnou na EGR. Takže díra v tom chladiči by odpovídala kouření při teplém motoru (jde přes chladič) a nekouření při studeném motoru.

b)odpařující se provozní kapalina na teplém motoru, takže to kouřilo a na studeném ne

c)něco se někde pálí??

 

Vzhledem k tomu, že ti auto hlásilo chybu EGR prvně bych zkontroloval tohle, teoreticky by šlo odpojit (zacpat, přiškrtit) podtlakovou hadičku k té klapce(je na tom chladiči), tím pádem by se neotvírala přes chladič a kdyby tam byla netěsnost, auto by nemuselo schcípat?

Upraveno od XTomos

  • Autor

Takže na vině byl podle vyjádření servisu EGR.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.