Přejít na obsah

dym z motoru pri startovani a chcipne


czjirka

Doporučené příspěvky

Zdravím. Dnes při startování motoru mi po 5ti vteřinách chcipl motor a začalo ze z pod kapoty dymit. Žádná chyba ani kontrolka nic nehlásí. Opakovaný start už ani nenaskocil motor a dým se objevil znovu. Dým vychází ze zadní části motoru. Později připojím fotku. Asi před týdnem mi během jízdy chvíli blikala kontrolka žhavení.

Motor 2.0 TDI PD s dpf BMM automat RV.2007.

Někdo nějaký nápad?

Začínám být z problémového auta celkem mrzutý.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Po několika hodinách jsem ho zkusil nakopnout. První start OK, ale po přidání plynu motor chcípnul a druhy start zase špatný. Ale aspoň už to nekouří. Nemůže to byt třeba EGR nebo škrtící klapka? Před Vánoci se mi objevila chyba EGR na VAGu, ale pak byl klid. Poradí někdo?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To nemám v úmyslu. Chci auto odtáhnout do servisu. Jen bych rád měl přehled o možných závadách. Měl bych aspoň orientačně cenu dílu. Navíc pokud by to byla kravina dalo by se to opravit. Nebo provizorně zprovoznit a dojet do servisu po svých kolech.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to popisuješ tak ŘJ spíše ne, hlavně z motoru nemá co a hlavně kudy kouřit, takže někde musí být díra. Jestli máš kde(garáž) rozebral bych EGR, chladič EGR a vše kolem a pohledal díru a pak až bych jel do servisu, jak píšeš, může to být prkotina.

 

Předpokládám, že smrad kouře byly zplodiny? Když to prvně kouřilo, byl motor teplý? A když to podruhé už nekouřilo, byl motor studený?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak kdyby to byly:

a) zplodiny, tak by tipoval děravý chladič EGR. Před ním je klapka, která buď pošle výfukové plyna na chladič a pak až na EGR, nebo rovnou na EGR. Takže díra v tom chladiči by odpovídala kouření při teplém motoru (jde přes chladič) a nekouření při studeném motoru.

b)odpařující se provozní kapalina na teplém motoru, takže to kouřilo a na studeném ne

c)něco se někde pálí??

 

Vzhledem k tomu, že ti auto hlásilo chybu EGR prvně bych zkontroloval tohle, teoreticky by šlo odpojit (zacpat, přiškrtit) podtlakovou hadičku k té klapce(je na tom chladiči), tím pádem by se neotvírala přes chladič a kdyby tam byla netěsnost, auto by nemuselo schcípat?

Editováno: , autor: XTomos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...