Přejít na obsah

Velká kouřivost


xpitris

Doporučené příspěvky

Už nějakou dobu pozoruju, že mi docela hodně kouří z výfuků (i při volnoběhu). Dělá to i při zahřátém motoru. I létě ale teď přes zimu je to ještě horší. Při nedávném měření emisí byla kouřivost na limitu. Podle servisu je samozřejmě všechno v normě.

Mám motor chipnutý, takže mi to trochu vrtá hlavou.

Nemá někdo tušení čím by to mohlo být, nebo co zkusit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proc se cipuje ? Protoze s jidlem roste chut. Co mohl udelat spatne, rekl bych ze pokud se clovek nevyzna v mapach kde co je a co s cim souvisi tak prepsani jedne hodnoty ( odmyslime checksum ) muze zpusobit celkem zavazny problem :-) ale to uz je riziko a jsme lidi :-) klidne muze byt problem v lambde nebo katech nebo jsi proste moc citlivy. Ten motor celkem solidne huli z tech 4 laufu. Po ranu jak zaberu tak sem se lekal co to je:-) hold velky motor.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm tak v zemí kde jsou dálnice jako čerstvě zorané pole si nečipují auto, které má v základu 191 kW. Risknu že to někdo neudělá dobře a rozsype se mi motor (nehledě na to že se čipem u benzínu zvyšuje spotřeba).

A to abych ještě začal klonovat řidičáky, protože tady policajti nedělají nic jiného než měří rychlost na každém rohu.

Než takhle utrácet prachy, to bych raději koupil něco pěkného manželce. :kol-59:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

To neni o dalnici to je o zrychleni a nemyslete si ze 191 kw v aute ktery plne vazi 2297kg je nejaka hitparada. Je to svizne auto to ano.

A policajti mi muzou polibit prdel antiradar a trosku opatrnosti a stale nula bodu:-

A manzelka ? No to nemuzes myslet vazne na to ani nereaguji:))))))))

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jde videt ze o tom vis prd posledni model passatu pouziva radar bezne detekovatelny antiradary jelikoz vysila radarove paprsky jako kazda druha octa s bradavici. Nedetekovatelne jsou pouze passaty r36 prvni generace. Takze prvni technicka.

Druha techinicka k chipovani atmosferickeho benzinoveho motoru, zde neziskas moc upravou motoru ale spise dsg kde se posune omezovac otacek tudiz zrychleni je mnohem rychlejsi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

superb  191kw zrychluje slušně, ale je to těžký auto.. těch 300koní by se tam šiklo a je škoda že tam nejsou už z výroby... Pokud zvolíš upravce, který ví co dělá, tak nevidím problém... Pokazit motor se ti může i v záruce, viz 1.8TSI apod...

po rovné/krásné silnici auto je krásně ovladatelné i v zatáčkách a dá se s tím slušně jet. Ale jak přijdou typické české cesty, tak to skáče, není se čemu divit, ten problém je trošku někde jinde :)

 

s autem jak je vidno jste ani nejeli a natož třeba 1000km a více a píšete, že je zbytečné zvyšovat výkon... to není o tom, že furt jezdíš naplno a prasíš... jde o to, že ten vykon tam je a můžu ho použít.... vyšší spotřeba po zvýšení vykonu, co to je za kravinu? proč by se měla po kvalitní upravě rozsypat ještě poctivá 3.6? to se dříve spíše rozsype DSG....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jak to tak vidím, tak o čipu jsem se neměl zmiňovat.

Přemýšlet nad tím proč někdo čipuje motor který má výkon 100kW, nebo 300kW je celkem mimo mísu. Vždycky budou lidi kteří chtějí víc než standard a já mezi ně očividně patřím. Navíc jak už bylo zmíněno, Superb je dosti těžký takže se ten výkon nijak drasticky neprojevuje.

Chip mám od Max Tuning a jsem spokojený. Spotřeba se rozhodně nezvýšila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...