Jump to content

xpitris

Uživatel
  • Posts

    51
  • Joined

  • Last visited

Recent Profile Visitors

1,000 profile views

xpitris's Achievements

Rookie

Rookie (2/14)

  • Dedicated Rare
  • Conversation Starter Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • One Month Later Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. A je nějaká šance tohle přenastavit u před-FL verze?
  2. Je nějaká možnost změny naladění tlumičů? Někde jsem četl, že naladění DCC tlumičů se s faceliftem změnilo k lepšímu. Už to snad tolik nehoupe a přitom je to stále komfortní.
  3. Nemůže se při svařování, plynama co se uvolňují, poškodit katalyzátor? A nemá někdo tip na autoservis na moravě, ideálně severní moravě, kde by toto byli schopni opravit? Díky
  4. Byl jsem tento týden na pravidlném servise (210 tisíc) a technik mi sdělil nemilou zprávu o prasklém vlnovci. Bylo by potřeba ho vyměnit, ale bohužel v případě výměny dílu za díl je potřeba vyměnit celý první díl výfuku kde jsou také katalyzátory. Cena nového dílu 55 tisíc. To mi přijde trochu mimo mísu. Jako alternativu mi nabídli svaření, ale s nejistým výsledkem. Nemá někdo zkušenosti s opravou, nebo výměnou vlnovce u 3.6 motoru?
  5. No ale mne to zadny olej nezere, alespon palubni pocitac si mezi prohlidkama nestezuje
  6. kdyz uz nic, tak aspon ma pravdu v tom, ze moje otazka opravdu smerovala nekam jinam, takze z meho pohledu ostatni odpovedi nejsou o moc kvalitnejsi...
  7. graf bohužel nemám, nebyl jsem na brzdě
  8. Jak to tak vidím, tak o čipu jsem se neměl zmiňovat. Přemýšlet nad tím proč někdo čipuje motor který má výkon 100kW, nebo 300kW je celkem mimo mísu. Vždycky budou lidi kteří chtějí víc než standard a já mezi ně očividně patřím. Navíc jak už bylo zmíněno, Superb je dosti těžký takže se ten výkon nijak drasticky neprojevuje. Chip mám od Max Tuning a jsem spokojený. Spotřeba se rozhodně nezvýšila.
  9. Už nějakou dobu pozoruju, že mi docela hodně kouří z výfuků (i při volnoběhu). Dělá to i při zahřátém motoru. I létě ale teď přes zimu je to ještě horší. Při nedávném měření emisí byla kouřivost na limitu. Podle servisu je samozřejmě všechno v normě. Mám motor chipnutý, takže mi to trochu vrtá hlavou. Nemá někdo tušení čím by to mohlo být, nebo co zkusit?
  10. xpitris

    Vibrace volantu

    Tak jsem se na zaklade tohoto vlakna rozhodl to jeste resit a zajel jsem si na vyvazovacku Hunter do Olomouce abych mel dukaz pro Skodu o tom, ze kola jsou v poradku. A jake bylo moje prekvapeni, kdyz po dovazeni prednich kol asi o 45 gramu dohromady se vibrovani ztratilo. Vubec jsem v to nedoufal, ale opravdu to pomohlo. Vypada to, ze pneuservis kam jezdim ma asi rozkalibrovanou vyvazovacku. Kazdopadne Hunter doporucuju.
  11. Prehrani DSG bylo zdarma
  12. xpitris

    Vibrace volantu

    Tak se taky pridavam do klubu vibrujicich. Vibrace jsou nejhorsi mezi 110-120. Pri vyssich rychlostech zadny problem. Delalo mi to na uplne novych zimnich i letnich gumach Michelin. Pred pul rokem jsem se to po prorazene pneumatice snazil resit, ale pneuservis se Skoda servisem si me prehazovali jak horkou bramboru. Od te doby jsem na to rezignoval.
  13. xpitris

    Vibrace volantu

    Měl jsem stejný problém vícekrát a pokaždé to bylo gumama. Vždycky vibrace kolem 120Kmh Poprvé byl důvod podhuštěná pneumatika na zadní nápravě, což je zajímavé protože obvykle vibrace volantu způsobuje pneu na přední nápravě Podruhé sjeté pneu Potřetí bylo špatné pneu vepředu (nové Michelin Alpin A4 chodily trochu nahoru a dolu), řešení bylo prohození kol dozadu, teď je auto tiché a nic nevibruje
  14. Tusim, ze ty velke prohlidky jsou po 60-ti tisicich a ty mensi jsou ty mezi. tzn. ve 150-ti by to melo byt podobne jak v 90-ti. Jenom tak pro informaci, ve 120-ti mi menili motorovy olej, olejovy filtr, olej v prevodovce a olej v Haldexu plus jeste nejake drobnosti, ale nic zasadniho.
  15. Mam jednu z prvnich verzi a tam opravdu problem s prevodovkou byl, potom mi ale v prevodovce prehrali software a od te doby to celkem jde. Jenom jednou se mi stalo ze pri prudkem seslapnuti se nestalo vubec nic a malem jsem se pritom dostal do problemu. S autem mam ted najeto 120 tisic a zatim zadne vetsi problemy. Jenom ty pravidelne prohlidky mi prijdou trochu drahe. Zitra jdu na prohlidku po 120 tisic tak jsem zvedavy kolik to zas bude stat. Mimochodem pri te 90-ti tisocove prohlidce mi menili olejovy a vzduchovy filtr, olej a svicky plus nejake drobnosti. Nic moc ale faktura na 9 tisic.
×
×
  • Create New...