Srpen 9, 20196 r @iMe1980 @Devil...Tak jestli tady budeme řešit sraz tak nás pawouk pověsí za koule do vyhledávače pro výstrahu . Pro net je moje osoba tabu...., takže když se spolu domluvíte stačí mi poslat SZ. @Devil... Co budeš dávat za tlumiče..?
Srpen 9, 20196 r @Joker 85 Též Bilstein, ale označení ti nepovím.. Vím, že jsou černé. Ty ala tuningové B6 to nejsou stopro
Srpen 11, 20196 r @iMe1980 ještě jsem přesunu kousek tvé citace v jiném tématu Upraveno Srpen 11, 20196 r od Joker 85
Srpen 13, 20196 r Pružiny jsem už měl eibach pro-kit, stejný jako jsou v sadě. Takže úplně stejná sestava jako bilstein B12 pro-kit.
Srpen 14, 20196 r První dojmy po včerejších 200km kolem komína a na cestách který znám pomalu po zpaměti jsou velice dobré. Úplně zmizelo chování který mě už od začátku vytáčelo do ruda a s pružiny se zmírnilo je oslava auta houpáním se do všech světových stran po přejetí větší nerovnosti při normální jízdě . Teď se zhoupne jednou a konec. Na vlnité cestě kterých mám kolem komína několik a s důstojnosti jsem je jezdil 70kou pak šli jinak tlumiče občas na doraz nebo se to houpalo jak loďka na moři to teď dá auto s maličkem v nose stovkou a nic se neděje Dálniční rychlostní limity jsem občas mimo obec překračoval i před tím teď jsem to ani nezkoušel je najít, protože tam kde auto bylo ve 140 už podvozkove za hranou teď auto funguje na jedničku i v 160+ a dalnice 200+ super. Zátáčky..... No....teď se najde limit o dost lépe čitelnosti podvozku, ale je neporovnatelne dál. Celkově je podvozek tvrdý, takže menší nerovnosti do 50tky jsou cítit. Stručný Závěr : Pružiny eibach pro kit a sériové tlumiče není špatná volba ale má to svoje výhody i nevýhody. Bilstein B12 pro-kit jen pro někoho komu opravdu nevadí tvrdší auto a jezdí fakt svižně. Tlumiče bilstein B6 s origo pružiny je asi nejlepší možnost pro většinu lidí. PS: výroba tlumičů je v Německu a o životnosti budu informovat
Srpen 14, 20196 r Vyčerpávající a zajímavé ?. Zvedav na životnost, ale už teď Ti (ne)děkuji. Pravděpodobně budu muset vyměnit zcela nové tlumiče ?.
Srpen 14, 20196 r Největší úraz životnosti bude právě ta hranice kdy to ten podvozek dokáže Od filtrovat a co je na něj už moc. To si neuvědomís když to místo dobře neznáš na normálním podvozku. A hlavně ty předky mají integrovaný doraz, takže ten zvukový projev na dotazů bude o hodně menší než u série. Proto si myslím že většine lidí co ty tlumiče odešli bylo kvůli extrémní jízdě na nerovnostech protože ten podvozek ti opravdu dovolí ten stejný úsek prosvistet o proti originálu o dost a to opravdu o hodně větší rychlostí bez negativního chování, ale ten podvozek je dělány na relativně dobrý cesty... Ne na offroad
Srpen 15, 20196 r Dneska dalších cca 250km tak přidám ještě pár postřehů. Při prudkým brzdění se Předek auta minimálně potápí a je krásně stabilní. Na úzké vedlejší cestě při nutnosti jízdy na kraji silnice kvůli širšímu vozidlu v protisměru kde to dost často bývá rozbité a vlnité se auto teď chová úžasné klidně. Během čtrnácti dnů pojedu s plným kufrem a očekávám, že si auto klasický o nějaký ten centimetr nesedne , ale hezky a v klidu si jemně o malinko sníží. Dám echo. Další plus je velké oddálení jakéhokoliv zásahu elektroniky takzvaně ESP atd Změřil jsem dneska znova výšku podvozku a mezera mezi běhounem pneumatiky a lemem blatníku je (mezera mezi kolem a blatnikem) : Předek 41mm Zadek 49mm Plná nádrž bez rezervy. Za mě konečně opravdu velká spokojenost s podvozkem. Limit je zadní náprava takže snažit se podvozek posouvat kamkoliv dál než je teď nemá apsolutne žádný smysl.
Srpen 17, 20196 r Asi budem musiet riesit tuto otazku v najblizsich tyzdnoch takisto, kedze dnes som zistil, ze mam pneumatiky z vnutornej strany zjazdene na pilku, co naznacuje problem s tlmicmi. Budem zvazovat teda aj bilstein. Nejake znizenie velmi neplanujem.
Srpen 22, 20196 r Mám po výměně tlumičů a konečně se nemusím bát o lízátko, auto se hodně uklidnilo, předek se tolik nepotápí a nehoupe. Staré tlumiče daly 200tis km
Srpen 28, 20196 r Další pozitivní chování po instalaci bilstein B12 pro-kit je že se minimalizovalo na minimum odskakovaní zadní vlecne nápravy v zatáčce na špatném povrchu a celkově kola přestala odskakovat. Nevrátil bych originální podvozek ani za zlaté prase. Celkově moje spokojenost se zvětšuje s najezdem dalších km. Časem dám další info hlavně o životnosti. Chtěl jsem ještě napsat porovnání mezi oběma podvozky, ale zjistil jsem že to nemám vůbec žádný smysl. Teď je ten pudvozek na menší drobnosti ve všech ohledech lepší o třídu a v něčem i o tři. Silnice I a II třídy jsou většinou s luxusně špatným povrchem a na tom to exceluje.
Srpen 28, 20196 r @iMe1980 děkuji. Mám teď opravdu radost. Už jsem byl fakt s originálního podvozku nešťastní a rozhodnutý auto klidně prodat i když jsem ho kupoval nové a mám ho rok. Tohle byla mého šuplíku poslední šance. Ten podvozek stojí cca 20tis takže cena dvou sad pneumatik. Pro mě nejlíp investované peníze do škodovky a upřímně jsem nečekal tolik muziky za tak málo peněz.
Srpen 29, 20196 r No si ma inšpiroval ,seriový podvozok nič moc hlavne po 200 sa hupe jak kočár len dilema o tvrdosti ma trápi mám to na 19 a pružiny v popise .Nechcel by som t toho vyrobiť Vyrážačku plomb.
Srpen 29, 20196 r @marian.marcin tak to máš stejné jak já po 200tis km, hrozná houpačka. Tlumiče budou mít nejspíš dost. Pokud nechceš dávat moc peněz za sportovní Bilstein jako já. Jdi cestou těch "obyč" jak tu psal kolega výše označení Bilstein B4. Nemohu si stěžovat a každou jízdu si konečně užívám
Srpen 29, 20196 r @marian.marcin záleží co máš za auto a jaký motor. U RS bych Bilstein B12 pro-kit nedával. (a u ropy vůbec) Tam bych šel rovnou o třídu dál než je B12. Já jezdím pohodičku v klídku Lidl a zpět , takže pro moje auto to je dostačující.
Srpen 29, 20196 r To Joker 85: No je to 2,0 Tuze Dobrá Investice v podpise. Upraveno Srpen 29, 20196 r od marian.marcin
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.