Jump to content

Joker 85

Uživatel
  • Content Count

    472
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Joker 85 last won the day on June 26

Joker 85 had the most liked content!

Community Reputation

171 Excellent

About Joker 85

  • Rank
    Profesional

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Joker 85

    Tlumiče

    @bojlersouhlas. Ve většině případů to není o úniku oleje. Poznat špatný tlumič nebo větší opotřebení mají šanci poznat hlavně majitelé nových aut, protože si můžou zapamatovat jak se auto v určitých situacích a místech chovalo. Horší to mají majitelé aut s druhé ruky třeba po 60tis protože základ je vědět jak se tlumiče chovají jako nové.
  2. https://www.autoweb.cz/d1-sobotu-spousti-nove-mereni-rychlosti/?utm_source=www.seznam.cz&utm_medium=sekce-z-internetu
  3. Joker 85

    Tlumiče

    Po demontáži předních tlumičů potvrzeno jednoduchou zkouškou. Při stlačení se levý tlumič vrátí o dvě vteřiny pomaleji než pravý a v tahu mu jde o poznání více pomoc. Jinak oba úplně suchý.
  4. Dneska dalších cca 250km tak přidám ještě pár postřehů. Při prudkým brzdění se Předek auta minimálně potápí a je krásně stabilní. Na úzké vedlejší cestě při nutnosti jízdy na kraji silnice kvůli širšímu vozidlu v protisměru kde to dost často bývá rozbité a vlnité se auto teď chová úžasné klidně. Během čtrnácti dnů pojedu s plným kufrem a očekávám, že si auto klasický o nějaký ten centimetr nesedne , ale hezky a v klidu si jemně o malinko sníží. Dám echo. Další plus je velké oddálení jakéhokoliv zásahu elektroniky takzvaně ESP atd Změřil jsem dneska znova výšku podvozku a mezera mezi běhounem pneumatiky a lemem blatníku je (mezera mezi kolem a blatnikem) : Předek 41mm Zadek 49mm Plná nádrž bez rezervy. Za mě konečně opravdu velká spokojenost s podvozkem. Limit je zadní náprava takže snažit se podvozek posouvat kamkoliv dál než je teď nemá apsolutne žádný smysl.
  5. @Martab. Postup by měl být stejný jako když nemáš typový list na kola ale chceš je legálně zapsat.
  6. @Komejhat. Průměr dosedací plochy podložky a kola by měl být minimálně vždy stejný. Jinak se ti může za určitých podmínek ta podložka vymackat a bude házet kolo a o bezpečnosti při nárazu atd ani nemluvě. Něco musí v tvém případě být špatně.
  7. @MartabJdou zapsat do velkého TP.
  8. Největší úraz životnosti bude právě ta hranice kdy to ten podvozek dokáže Od filtrovat a co je na něj už moc. To si neuvědomís když to místo dobře neznáš na normálním podvozku. A hlavně ty předky mají integrovaný doraz, takže ten zvukový projev na dotazů bude o hodně menší než u série. Proto si myslím že většine lidí co ty tlumiče odešli bylo kvůli extrémní jízdě na nerovnostech protože ten podvozek ti opravdu dovolí ten stejný úsek prosvistet o proti originálu o dost a to opravdu o hodně větší rychlostí bez negativního chování, ale ten podvozek je dělány na relativně dobrý cesty... Ne na offroad
  9. První dojmy po včerejších 200km kolem komína a na cestách který znám pomalu po zpaměti jsou velice dobré. Úplně zmizelo chování který mě už od začátku vytáčelo do ruda a s pružiny se zmírnilo je oslava auta houpáním se do všech světových stran po přejetí větší nerovnosti při normální jízdě . Teď se zhoupne jednou a konec. Na vlnité cestě kterých mám kolem komína několik a s důstojnosti jsem je jezdil 70kou pak šli jinak tlumiče občas na doraz nebo se to houpalo jak loďka na moři to teď dá auto s maličkem v nose stovkou a nic se neděje Dálniční rychlostní limity jsem občas mimo obec překračoval i před tím teď jsem to ani nezkoušel je najít, protože tam kde auto bylo ve 140 už podvozkove za hranou teď auto funguje na jedničku i v 160+ a dalnice 200+ super. Zátáčky..... No....teď se najde limit o dost lépe čitelnosti podvozku, ale je neporovnatelne dál. Celkově je podvozek tvrdý, takže menší nerovnosti do 50tky jsou cítit. Stručný Závěr : Pružiny eibach pro kit a sériové tlumiče není špatná volba ale má to svoje výhody i nevýhody. Bilstein B12 pro-kit jen pro někoho komu opravdu nevadí tvrdší auto a jezdí fakt svižně. Tlumiče bilstein B6 s origo pružiny je asi nejlepší možnost pro většinu lidí. PS: výroba tlumičů je v Německu a o životnosti budu informovat
  10. Pružiny jsem už měl eibach pro-kit, stejný jako jsou v sadě. Takže úplně stejná sestava jako bilstein B12 pro-kit.
  11. @iMe1980 tvoje citace // :JJ, ET 45 na 7.5x18 (Brock), 8 už jsem nechtěl, protože při 225/40 by tato guma na 8" disku, když se jede pila, nemusela tak docela dobře chránit ráfek a disk je pak více vystrčený ven a náchylnější na cokoliv.  Jen pro představu v Octavia Cup měli na OC3RS kola Evo Corse 9x18 s pneu Pirelli R18 235/40 jestli si to dobře pamatuju, takže 8x18 s 225/40 je fakt úplně v pohodě a není se čeho bát. Samozřejmě to auto mělo 1150kg.
  12. @iMe1980 ještě jsem přesunu kousek tvé citace v jiném tématu
  13. @iMe1980Vyřešit to jako to má originál OC3 FL. A dát podložky pryč. Někde se to tu na fóru probíralo.
  14. Taky řešení . V mém případě nutnost.. Ty černý kola se k ty barvě auta opravdu hodí.
×
×
  • Create New...