Jump to content

Joker 85

Uživatel
  • Content Count

    502
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Joker 85 last won the day on June 26

Joker 85 had the most liked content!

Community Reputation

180 Excellent

About Joker 85

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. 1.0tsi manuál(85kW) mě osobně strašně sklamal jak projevem a použitelném rozsahu otáček kde se ten motor chová přijatelné tak spotřebou i zvukovým projevem. Životnosti bych se nebál (možná vydrží ve finále i víc než klokan). Chce to vyzkoušet.
  2. Souhlas s @Devil.... Mám podobnou zkušenost. Při škodní události pojišťovna kontrolovala kola na voze i s ET. Moje oblíbená stanice STK v mém případě u mě kola apsolutne nerěší. I na potvrzení typoveho listu viděli auto jen s dálky ☕. Hodně záleží na koho člověk kde narazí a koho zná.
  3. O správném uskladnění pneumatik se toho myslím napsalo docela hodně a hlavně na to upozorňují výrobci. Spíš mě trochu zaráží že takové základní informace nikdo nemá a veřejne obviňuje výrobce pneu 🤣
  4. Vždy jsou dvě strany mince a X úhlů pohledu.... Výhody nevýhody... I dobře placená práce není všechno hlavně V dnešní době kdy se nějaký morální hodnoty a charakter vytrácí.
  5. Spíš ještě tak tři čtyři roky a průměrný člověk si normální auto nebude moc dovolit... A W se na to moc dobře připravuje.... A škodovka bude jen zírat s otevřenou pusou....
  6. Osobně jsem pár stovek km najezdil v Hnůjdaj Kona 1,0 T-GDI 88 kW 6 ST. MANUÁLNÍ (cca400km) a v Škodě Kamzik 1,0 TSI 85kW 6 ST. MAN.(cca300km) Pocitově se mi jednoznačně víc líbil 1.0T-GDI 88 KW. (hromada řeči jak to či ono jezdí tak jsem vyzkoušel.... A už nikdy více 🤮🤢)
  7. @Michal B. Ty už máš pravděpodobně přehráno....takže v tvém případě se žádná změna neprojeví. Jen to budeš mít oficiálně 👍
  8. Ten kdo má těžkou nohu by měl zvážit jiný palivo popřípadě kubaturu, protože jediná negativní stránka toho motoru je spotřeba s těžkou nohou. Ne jednou jsem na plnou nádrž dal i jen 450km což na auto s 1250kg není žádný zázrak.
  9. @Čečulák zatím jsem žádné nestandardní opotřebení nenašel. Až budu prezouvat na zimní kola tak důkladněji zkontroluju. Kazdy názor se počítá 😉.
  10. @pavaJakým způsobem proběhla kontrola hladiny oleje nevím. Auto bylo v servisu celý den bez mé přítomnosti.
  11. Za mě přední určitě. Ty ani nevypadají na autě divně a i jsem se setkal s názorem že to vypadá dobře. Mám na autě celoročně přední i zadní hlavně kvůli vystrčeným kolům ven které jsou na maximum pro legální schválení a zápis do TP. (přední kola jsou o cca 4mm víc ven než vnější hrana zástěry, zadní kola jsou s vnější hranou zástěrky) Za deště před instalací auta jedoucí zamnou opravdu přes vodní stěnu neměla šanci vidět co se děje předemnou a nemusím auto každý týden mýt. Lepší ochrana podvozku před bordelem všeho druhu je největší plus. Jediná nevýhoda je u mě občasné škrtnuti kvůli sníženému podvozku.
  12. Kryt na autě : instalace půl hodinky. Materiál(žádný slabý plast, ale opravdu kompozit) , zpracování, váha cca 6,5kg, uchycení (za přední nosník a nápravu) velká spokojenost. Nečekal jsem celkově povedený a promyšlený výrobek od škody. Důvod pro koupi byl v mém případě snížený podvozek a tím větší náchylnost na poškození.
  13. Opraveno na záruku bez řečí a připomínek .
  14. Po návštěvě servisu : řešeno v rámci záruky (cinknutí zůstalo a dělají to všechny 1.4,1.5 TSI) Řazení zpátečky konečně i bez prodlevy hned a bez problémů. Při zátěži řazení dobrý. Dle servisu : kontrola hladiny oleje v převodovce, nastavení, promazání všeho co šlo. Doma jsem zjistil že se ještě odvzdusnovala spojka, ale dle servisu žádný takový servisní úkon neproběhl. Vyřešeno rychle a bez zbytečných řeči. Takže konečně spokojenost.
  15. A když je opravdu nějaký dlouhý předmět hned u palubní desky, nedej bože nad dní tak nezapomenout vypnout airbag u spolujezdce.
×
×
  • Create New...