Jump to content

marian.marcin

Uživatel
  • Content Count

    133
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

22 Excellent

About marian.marcin

  • Rank
    Uživatel
  • Birthday 04/20/1976

Recent Profile Visitors

877 profile views
  1. No po výčistení kurvítka celkom pekný údaj:-))))
  2. marian.marcin

    DPF

    Logicky ,aj prakticky áno hlavne pri prudkom pridaní plynu sa nageneruje veľké množstvo spalín ktoré ktoré cez zasraté DPF nestíhajú a pridusia motor v ťahu.
  3. Daj ho do horúcej vody a natlakuj aspoň na 2 atm. Hliník vie byť niekedy zrádny a boh vie ako ho oni odskúšali.Každopádne to urob a nič nerozoberaj!!!
  4. Može ale ja verím že to bude coolerom...
  5. Pokial je kvapalina v sacích portoch ako na videu tak je tam jedine z chladiča a vidím ju na každom sacom ventile,ho natlakuj v horucej vode a maš jasné.Keď si to nechal pod tlakom noc tak cez ventil ktorý je práve priotvorený to nachcalo do válca.
  6. Vyriešené:Vymeil som nesprávny motorček oni sú tam totiž dva nad sebou ale ten správny je schovaný za spodným vedením vzduchu na nohy .Bolo z neho vyhodené ovládacie koliesko a namiesto 180 st.točil iba 90 tak preto vypisovalo chybu. Ospravedlňujem sa za desinformácie.Všetko funguje ako má po diagnostike bez chýb PS: Když je blbá hlava trpí celé telo
  7. Marian Michalko Čo sním je a kde?
  8. Prekontrolovať ,vyčistit komplet vedenie tlaku od turba ,intercooler až po sacie parohy na hlave osobne by som ich dal dolu a skontroloval sacie kanály v hlave či tam nieje nejaký úlomok z vrtule.
  9. Teba sa to teraz týkať nemusí ale toho pred tebou sa to týkať mohlo.
  10. Prehriate:v týchto motoroch sa zvykne zaseknúť clona vodného čerpadla a motor sa uvarí čo má za následok poškodenie tesn. krúžkov a zmenšenie kompresie prípadne problémy zo spotrebou oleja a zlé štarty.
  11. Viem o čom hovoríš sem tam sa to pri štarte zakucká ale príčina bude asi v nedohľadne tak, ako zdlhavé štarty a predpokladám že tých chorých čo takto štartujú bude ťiež viac.Máš auto od nova?nebolo prehriate?
  12. Poprosím takisto a radu.Vymenil som motorček teplotnej klapky na pravej strane pretože netopila/nechladila podľa požiadavky na displeji climatroniku a diagnostika hlásila jeho chybu.Vymenený nový,urobil som základné nastavenie ,vymazal chybu ale problém sa neodstránil a chyba sa objavila znova.Pri zmene teploty pravej strany kolečkom na paneli sa klapka ani nepohne.Je možné aby to robil panel climatroniku alebo nejaké čidlo ?Ďakujem za každú radu.
  13. Problémom krútenia sedanu je priestor výrezu kufra( dlhý ničím naprieč nespevnený otvor) tam má ta karoséria veľkú slabinu pevnosti.Problém škrípania panorámy trápi aj kombi a tá je na krut o dosť pevnejšia(osobne vlastním a možem potvrdiť) Ale samozrejme že pazvuky pochadzajúce z panoramy sposobuje pri prechode nerovnosti jej chvenie v streche.
×
×
  • Create New...