houmr Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 (editace) Jednoznacne motor ea111 a nie ea211, starsi ma vychytane chyby a stavte sa ake problemy este mozu byt s novou generaciou.... :kol-98: :kol-98: :kol-98: boze moj, tak podla teba sa koncern vzdal vychytanych motorov a investoval financie do nevychytanych novych motorov 1,2 a 1,4 TSI, kde bol prekopany cely motor od kluky az po hlavu Len pre pripomenutie skutocnosti, ze povodny motor EA 111 uz po roku boli komplikacie, co sa zatial u EA 211 nedeje. Preco povodne mal EA 111 Mk uz niekde okolo 1500 ot. a posuvali ho vyssie, lebo retaz dostavala zahul. Teraz u novej EA 211 co je 16V je Mk posunuty znova uplne dole od 1400 ot. Preco riesili zohrievanie motora ( EA 111 ma dlhsie) a teraz ma EA 211 rychlejsie, preco sa riesilo dochladzovanie katalyzatora u EA 111 pri zatazi dovstrekom paliva (co znamena zvysenu spotrebu) a teraz u EA 211 to nie je, EA 111 bola nachylnejsia za styl tazka noha, zatial co EA 211 je o nieco uspornejsia ako AE 111....................................atd. Vlastne EA 211 priniesla zhorsenie vlastnosti pre zakaznika podla teba. Ano jedine co uznam je , ze EA 211 je komplikovanejsia oproti EA 111 - ( dlhodobejsiu spolahlivost ukaze az cas, ale zatial je EA 211 spolahlivejsia ) Editováno: 27. Březen 2014, autor: houmr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vormen Vloženo 27. Březen 2014 Sdílet Vloženo 27. Březen 2014 To pochybuju co se ti nezdá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.