houmr Vloženo 27. Březen 2014 Vloženo 27. Březen 2014 (editace) Jednoznacne motor ea111 a nie ea211, starsi ma vychytane chyby a stavte sa ake problemy este mozu byt s novou generaciou.... :kol-98: :kol-98: :kol-98: boze moj, tak podla teba sa koncern vzdal vychytanych motorov a investoval financie do nevychytanych novych motorov 1,2 a 1,4 TSI, kde bol prekopany cely motor od kluky az po hlavu Len pre pripomenutie skutocnosti, ze povodny motor EA 111 uz po roku boli komplikacie, co sa zatial u EA 211 nedeje. Preco povodne mal EA 111 Mk uz niekde okolo 1500 ot. a posuvali ho vyssie, lebo retaz dostavala zahul. Teraz u novej EA 211 co je 16V je Mk posunuty znova uplne dole od 1400 ot. Preco riesili zohrievanie motora ( EA 111 ma dlhsie) a teraz ma EA 211 rychlejsie, preco sa riesilo dochladzovanie katalyzatora u EA 111 pri zatazi dovstrekom paliva (co znamena zvysenu spotrebu) a teraz u EA 211 to nie je, EA 111 bola nachylnejsia za styl tazka noha, zatial co EA 211 je o nieco uspornejsia ako AE 111....................................atd. Vlastne EA 211 priniesla zhorsenie vlastnosti pre zakaznika podla teba. Ano jedine co uznam je , ze EA 211 je komplikovanejsia oproti EA 111 - ( dlhodobejsiu spolahlivost ukaze az cas, ale zatial je EA 211 spolahlivejsia ) Editováno: 27. Březen 2014, autor: houmr Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.