ViliamB Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Ahojte, chcem sa spytat na povod EGR ventilov, momentalne chcem kupit EGR Wahler WH7372D, jeho cena je na stranke 1 (neviem ci mozem pisat odkazy na tieto stranky tak radsej nepisem) je 170 eur s tym ze vyrobca je Wahler. Na stranke 2 je uz cena 114 eur a vyrobca je "Original - Pierb., Wahler, SIemens". Teda sa pytam, je tento velky rozdiel v cene iba marza podnikatela alebo tie ventily vyrabaju aj ini ako Wahler, trebars nejaky cinania. Nemate o tom niekto vedomosti? Lebo ak je nieco cinske a obchodnik nie je korektny tak preda aj za cenu originalu. Dakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Odkazy sem klidně vlož. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 stranka 1 http://ecat.elit.sk/EGR-ventil-Wahler-WAHLER-WH-7372D/005JlJFRlBBR0U9QXJ0aWNsZUJyb3dzZXImVE5WPTk0OXwtMzI0OTB8LTMyNDg5fDImVFQ9Y2FyJlZlaGljbGVJRD0xNzIzNiZWZWhpY2xlVHlwZUlEPTEmUGFydERldGFpbElEPVdIIDczNzJE stranka 2 http://www.autodily-online.cz/cs/E-shop/Osobn%C3%AD_automobily/Produkty/WAHLER/7372D a je toho aj viac http://sk.auto-pilot.cz/vt139870-pt10037-pro8475839/egr-ventil-wahler-038131501aa-skoda-superb-priprava-smesi-preplnovani-regulace-privodu-vzduchu-agr-ventily ide mi hlavne o to ci su rovnake a teda logicky kupim lacnejsi alebo je to nejaka napodobenina a pre par eur kupim smejd Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 a plus este tento http://www.autodiely-kovo.sk/autodiely/eshop/0/3/5/609-EGR-VENTIL-SUPERB-1-9-96KW-AWX-AVF-038131501AL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 zaslep to a máš ušetřeno Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 10. Únor 2014 Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 a nebo vyndej a vyčisti a nemusíš nic kupovat, je to sice pakárna to vydrhnout, ale 4500,- doma a to se počítá, dělal jsem to loni Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 10. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 10. Únor 2014 Doktorone: To som uz skusal, ale ventil nie je funkcny, ma poskodenu membranu. Preto si myslim ze najlepsie to bude vymenit. Vick: Aj nad tym som uz rozmyslal, ale myslim ze momentalne by som to mal mat zaslepene. Ked je EGR nefunkcny je zavrety nepretrzite a tym padom vyfukove plyny spat nepusti nikdy. Tiez niesom nadseny z vymeny ale tak auto si nieco ziada, akurat sa uz len snazim zohnat to co najlacnejsie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Pokud nemáš EGR hlidaný v aute počitačem tak bych jej zaslepil i kdyz se nehýbe uzaviratelná klapa...Popřípadě ten starej je třeba rozhýbat v místech kde drží klapa petrolejem či brzdovkou pak pořádně vyčistit třeba tech benzínem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 11. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Povedzme ze by som to zaslepil, tak tam vidim zopar problemov. Za prve ak dam medzi EGR a trubku so spalinami 3mm hruby plech, nebudem mat problem s tym ze sa ventil o 3 mm dvihne a nebudu sediet sruby? A po druhe, ako zhasnem kontrolku? Opravte ma ak sa mylim, ale myslim ze bez ohladu na funkcnost ventilu, tak ked ho zaslepim, RJ by mala vzdy vyhodnotit stav ako chybny. Ako chapem ze kontrolka samotna nie je az taky problem ale radsej by som bol keby mi v kuse nesvietila. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Aha no kontrolka by ti nemela sviti kdyz mas zaslepeny EGR... EGR stači zaslepit 1,5mm plechem nerez nejlépe ... Aspon já to tak udělám... tři milimetry neni u takove trubky žádná vůle a šrouby dosednou toho se neboj Kontrolku můžeš smazat na vagíně ... Pravděpodobně ti svítí proto, ze mas neco s podtlakem u otvírání EGR čili to vyhodnotí jako nefunkční tak proto jse ti aspon rozvítí ... Je to taková ta hadička co vede na to plastové táhlo .. mrkni kam vede dále a nejlépe ji skus vymenit... Stojí par kaček a prodává se na metry čili si řízneš svou délku a jedes dále... Aspon tím bych začal já nejlevnejsí variantou... Nejlepší by bylo samozrejme vyskouset díl za díl a nekupovat ale to asi doma neudeláš pač kdo by měl vše náhradní na test kdyby nahodou se neco posralo ze Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) EGR u 1,9 nemá vliv na rozvícení kontrolky motoru, Airman má pravdu. Jestli Ti svítí, problém je jinde. Podtlakovou hadičku můžeš klidně zaslepit (třeba šroubem). Ale je tu podmínka, že musí být samozřejmě v pořádku, opět jak píše kolega, jinak by to v případě netěsnosti chybu hlásilo Editováno: 11. Únor 2014, autor: SUP1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Tak tak je tam hlidanej podtlak čili kdyz ma hadička netěstnost tak podtlak neni a čidlo zareaguje.... Ve skutečnosti jednotka neví realné nastavení klapy v EGR ventilu jen ví, že pokud je podtlak je otevřená klopa To je vše Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 11. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 (editace) Aha, takze to je ta finta ako mi nebude svietit kontrolka. Ok vyskusam to dik za rady, akurat by ma este zaujimalo ci taketo vyradenie EGR zo sustavy nema ziadny vplyv. Myslim to tak ze ked ma ist do valca "nejake mnozstvo vzduchu" PLUS "nejake mnozstvo spalin", ci tam tej zmesi potom nebude malo ak spaliny EGR nevrati. V podstate mam auto v takom stave aj teraz a nezbadol som ziadne zmeny ani v chode ani vo vykone. Takze, asi som si rovno aj odpovedal Editováno: 11. Únor 2014, autor: ViliamB Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Airman64 Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 nene nemá to vliv na výkon ... Ono to neví kolik jde spalin zpet do sání... Spiš bych řekl, že se něco přisaje jen část odhadem tak 10% vlastní humus z motoru a 90% čistý ... 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vick Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 Aha, takze to je ta finta ako mi nebude svietit kontrolka. Ok vyskusam to dik za rady, akurat by ma este zaujimalo ci taketo vyradenie EGR zo sustavy nema ziadny vplyv. Myslim to tak ze ked ma ist do valca "nejake mnozstvo vzduchu" PLUS "nejake mnozstvo spalin", ci tam tej zmesi potom nebude malo ak spaliny EGR nevrati. V podstate mam auto v takom stave aj teraz a nezbadol som ziadne zmeny ani v chode ani vo vykone. Takze, asi som si rovno aj odpovedal Chlape mám dotaz?Nejsi ty nááááhodou syn od Vila (Laama) ? Že jsem se trefil?Už jsi byl s náma na jednom sraze s ockom hej? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 11. Únor 2014 Sdílet Vloženo 11. Únor 2014 přesně, ta membrána chce vzít pořádně petrolejem a kartáčkem a začla fungovat dobře jinak chybu mi to hlásilo, když byla přervaná tak hadička, co ede od egru nahoru, po výměně kontrolka zhasla Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ViliamB Vloženo 12. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Musim ta sklamat Vick, ale s niekym si ma pleties, auto mam len od leta a na ziadnom zraze som nikdy nebol. A Doktorone neviem ci teraz hovorime o tom istom, ale ja som myslel membranu ktora sa nachadza v tom "klobuciku" EGR ventila. Ked je poskodena tak s nou uz pravdepodobne nic nespravis, alebo ak ano tak ci sa to oplati. Klobucik je zalisovany a tazko sa da otvorit bez toho aby sa to neznicilo. Zhodou okolnosti som sa tento vikend jeden vadny zo srotu pokusil otvorit a este som sa aj dost skaredo na tom porezal. Ci je membrana v pohode sa da zistit s injekcnou striekackou, staci ked do miesta kde ma ist hadicka vstrieknes vzduch zo striekacky. A ak cez tie otvory na boku EGR ventila vyjde vzduch, tak ako vy Cesi hovorite, isla do kytek . a s nou aj cely EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavpraha Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 řešil jsem egr taky a vyřešil jsem to tak,že na dva dny šel do kýblu s naftou a pak jsem do něj vystříkal čistič brzd a kartáčkem vyčistil... bylo to jen špinavé,zlepšení co se týče provozu žádné jen mám dobrej pocit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ladislavpraha Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 jinak tu hadičku jak Ti píšou,tak Ti napíše diagnostika... nenapíše přímo tu hadičku,ale chyba v podtlaku.... snad pomůže Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 Jinak nejlepší na vyčištění je brzdová kapalina... Je snad jasné, že VAG nenapíše "hadička" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doktorone Vloženo 12. Únor 2014 Sdílet Vloženo 12. Únor 2014 určitě nenapíše hadička jinak já myslel, že se ti nenaklápí ten klobouček, jestli je chyba v něm, tak to asi neopravíš, to je pravda a je to spíše o pocitu, bylo tam přesně jak píše láďa bordelu jak kráva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ghostbuster Vloženo 4. Březen 2014 Sdílet Vloženo 4. Březen 2014 dnes som bol riesit dunenie (budem dorabat vlnovec) popritom mi doporucili vymenit ten ventil, bolo to zasrane trochu okolo toho. myslite ze vycistenie bude stacit? zvladne to doma aj trulo ako ja? ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal93 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Taky směřuju dotaz k tomuto tématu. Z EGR mi solidně chčije olej a nejspíš bude i solidně zasranej a mám v plánu ho vyčistit a zaslepit. Ale potřebuju se ujistit, že to nebude pak házet nějakou chybu, ale všiml jsem si, že hodně lidí EGR u motoru 1,9tdi PD 96 kW AWX zaslepuje. Takže mám se do toho bez obav pustit? A jestli nebude vadit, když tam dám záslepku z 2mm hliníkového plechu? Díky za vaše názory a zkušennosti Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
SUP1 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Ono tady o tom vlákno už je o tom zaslepování EGR. Zaslepit a je klid. Plech stačí. nemusí to být tak silný matroš jako třeba tady: http://www.highperformanceparts.cz/egr-zaslepky/zaslepka-egr-ventilu-hpp-vw,-audi,-seat,-skoda-12141920-tdi.54194 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal93 Vloženo 5. Březen 2014 Sdílet Vloženo 5. Březen 2014 Záslepku už jsem si nakonec vyrobil z 2 mm plechu v práci. Takže teď už jen odmontovat, vyčistit, zaslepit a snad to bude v pohodě, bez dalších problémů Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.