Přejít na obsah

EGR - vyrobcovia


ViliamB

Doporučené příspěvky

Ahojte,

 

chcem sa spytat na povod EGR ventilov, momentalne chcem kupit EGR Wahler WH7372D, jeho cena je na stranke 1 (neviem ci mozem pisat odkazy na tieto stranky tak radsej nepisem) je 170 eur s tym ze vyrobca je Wahler. Na stranke 2 je uz cena 114 eur a vyrobca je "Original - Pierb., Wahler, SIemens".

 

Teda sa pytam, je tento velky rozdiel v cene iba marza podnikatela alebo tie ventily vyrabaju aj ini ako Wahler, trebars nejaky cinania. Nemate o tom niekto vedomosti? Lebo ak je nieco cinske a obchodnik nie je korektny tak preda aj za cenu originalu.

 

Dakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Doktorone: To som uz skusal, ale ventil nie je funkcny, ma poskodenu membranu. Preto si myslim ze najlepsie to bude vymenit.

 

Vick: Aj nad tym som uz rozmyslal, ale myslim ze momentalne by som to mal mat zaslepene. Ked je EGR nefunkcny je zavrety nepretrzite a tym padom vyfukove plyny spat nepusti nikdy.

 

 

Tiez niesom nadseny z vymeny ale tak auto si nieco ziada, akurat sa uz len snazim zohnat to co najlacnejsie.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Povedzme ze by som to zaslepil, tak tam vidim zopar problemov. Za prve ak dam medzi EGR a trubku so spalinami 3mm hruby plech, nebudem mat problem s tym ze sa ventil o 3 mm dvihne a nebudu sediet sruby?

A po druhe, ako zhasnem kontrolku? Opravte ma ak sa mylim, ale myslim ze bez ohladu na funkcnost ventilu, tak ked ho zaslepim, RJ by mala vzdy vyhodnotit stav ako chybny.

 

Ako chapem ze kontrolka samotna nie je az taky problem ale radsej by som  bol keby mi v kuse nesvietila.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha no kontrolka by ti nemela sviti kdyz mas zaslepeny EGR... EGR stači zaslepit 1,5mm plechem nerez nejlépe ... Aspon já to tak udělám... tři milimetry neni u takove trubky žádná vůle a šrouby dosednou toho se neboj ;)

 

Kontrolku můžeš smazat na vagíně ... Pravděpodobně ti svítí proto, ze mas neco s podtlakem u otvírání EGR čili to vyhodnotí jako nefunkční tak proto jse ti aspon rozvítí ... Je to taková ta hadička co vede na to plastové táhlo .. mrkni kam vede dále a nejlépe ji skus vymenit... Stojí par kaček a prodává se na metry čili si řízneš svou délku a jedes dále... Aspon tím bych začal já nejlevnejsí variantou... Nejlepší by bylo samozrejme vyskouset díl za díl a nekupovat ale to asi doma neudeláš pač kdo by měl vše náhradní na test kdyby nahodou se neco posralo ze ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

EGR u 1,9 nemá vliv na rozvícení kontrolky motoru, Airman má pravdu.

Jestli Ti svítí, problém je jinde. Podtlakovou hadičku můžeš klidně zaslepit (třeba šroubem). Ale je tu podmínka, že musí být samozřejmě v pořádku, opět jak píše kolega, jinak by to v případě netěsnosti chybu hlásilo

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takze to je ta finta ako mi nebude svietit kontrolka. Ok vyskusam to dik za rady, akurat by ma este zaujimalo ci taketo vyradenie EGR zo sustavy nema ziadny vplyv. Myslim to tak ze ked ma ist do valca "nejake mnozstvo vzduchu" PLUS "nejake mnozstvo spalin", ci tam tej zmesi potom nebude malo ak spaliny EGR nevrati. V podstate mam auto v takom stave aj teraz a nezbadol som ziadne zmeny ani v chode ani vo vykone. Takze, asi som si rovno aj odpovedal :)

Editováno: , autor: ViliamB
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Aha, takze to je ta finta ako mi nebude svietit kontrolka. Ok vyskusam to dik za rady, akurat by ma este zaujimalo ci taketo vyradenie EGR zo sustavy nema ziadny vplyv. Myslim to tak ze ked ma ist do valca "nejake mnozstvo vzduchu" PLUS "nejake mnozstvo spalin", ci tam tej zmesi potom nebude malo ak spaliny EGR nevrati. V podstate mam auto v takom stave aj teraz a nezbadol som ziadne zmeny ani v chode ani vo vykone. Takze, asi som si rovno aj odpovedal :)

Chlape mám dotaz?Nejsi ty nááááhodou syn od Vila (Laama) ? Že jsem se trefil?Už jsi byl s náma na jednom sraze s ockom hej?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Musim ta sklamat Vick, ale s niekym si ma pleties, auto mam len od leta a na ziadnom zraze som nikdy nebol.

 

A Doktorone neviem ci teraz hovorime o tom istom, ale ja som myslel membranu ktora sa nachadza v tom "klobuciku" EGR ventila. Ked je poskodena tak s nou uz pravdepodobne nic nespravis, alebo ak ano tak ci sa to oplati. Klobucik je zalisovany a tazko sa da otvorit bez toho aby sa to neznicilo. Zhodou okolnosti som sa tento vikend jeden vadny zo srotu pokusil otvorit a este som sa aj dost skaredo na tom porezal. Ci je membrana v pohode sa da zistit s injekcnou striekackou, staci ked do miesta kde ma ist hadicka vstrieknes vzduch zo striekacky. A ak cez tie otvory na boku EGR ventila vyjde vzduch, tak ako vy Cesi hovorite, isla do kytek :). a s nou aj cely EGR.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Taky směřuju dotaz k tomuto tématu. Z EGR mi solidně chčije olej a nejspíš bude i solidně zasranej a mám v plánu ho vyčistit a zaslepit. Ale potřebuju se ujistit, že to nebude pak házet nějakou chybu, ale všiml jsem si, že hodně lidí EGR u motoru 1,9tdi PD 96 kW AWX zaslepuje. Takže mám se do toho bez obav pustit? A jestli nebude vadit, když tam dám záslepku z 2mm hliníkového plechu? Díky za vaše názory a zkušennosti :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...