Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

  • o 1 měsíc později...
  • o 1 měsíc později...
  • o 9 měsíců později...
Vloženo

Zdravím. Kolegové zkuste poradit. Cirtigo model 2018 po faceliftu.

Zapojil jsem tempomat dle schemat na první stránce. Kodování jak BCM , tak motoru přijato. Měřené hodnoty BCM-odezva na všechny funkce ,ale motor chyba . Zapojení do ř.j. motoru  konektor B (když stojím před vozidlem a dívám se na ř.j. motoru -ten vpravo) T56a/29.

Log-CITI-TMBZZZAAZJD604840-Tempomat.txt

Nenapadá vás kde může být chyba. Je to po faceliftu a schema , které máme je předface. Nemůže být jiné zapojení do ř.j. motoru?

I napájení 15 co jde do BCM T73a/44 není dle schema pojistka SC5, ale SC3 (to jsem prozvonil dráty).

Děkuji.

 

Vloženo

Ne budiky se kodují? V popiskách nic není jen snad omezovač rychlosti a to není tempomat. Myslel jsem , že jen BCM a ř.j. Motoru.

Spíš mám obavy aby ř.j. motoru přestože přijala kodování aby nebyla nějak blokována a musela se odblokovat on line v autorizáku. Pokud to vůbec půjde. Když jsem potřeboval navíc klíč bylo nutné do autorizáku. a přizpůsobení on line.

Vloženo

Ano, budiky se koduji. V motorovce nebude limitace, maximalne BCM nepodporuje tempomat, ale pokud ti to slo nakodovat, pak bude OK.

Posti plny scan VCDS, zkontrolujeme kodovani ...

Vloženo

Ahoj vždycky napíšu. taky nesnáším, když chce někdo poradit a nakonec ani nesdělí výsledek.

Ale beze změny. V motorovce je pořád ta stejná hláška. Co se týká kodování budíků tak pokud 2 vyměníš za A -to je podle popisek  dokodování multifunkce budíků. Ale já mám budíky bez PP.  

Potřebovalo by to asi někde sehnat schema po faceliftu a ověřit zapojení bílého kablíku v motorovce. Já to mám  v pravém konektoru B Tedy 56a/29.

ŘJ Motoru konektory.pdf

Vloženo

Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ...

Vloženo
Citovat

Já to mám  v pravém konektoru B Tedy 56a/29.

Pockej pockej ... to pises krapet nesmysl ... jak v B tedy 56a ??? pravy konektor pri pohledu zepredu auta je 56b a spravne to mam byt zapojene v 56a, tj. v levem pri pohledu zepredu... T56a/29, je i po FL spravne ... a nakoduj to co jsem psal ... nesmis tem popiskam ve VCDS obzvlaste u Citiga moc verit ...

Vloženo (editace)
před 6 hodinami, danikd napsal:

Pepo a zkousel jsi to nakodovat, nehlede na blbe popisky? Presne to kodovani co jsem psal?Jinak v BCM v merenych hodnotach dej vyhledat tempomat a je tam test tlacitek ... overis tim spravne zapojeni pacek ...

ANo jsem to jen nejasne napsal. Budiky jsem  nakodoval jak pises ,ale žádná změna. V BCM test tlacitek jsem udělal hned po montáži. Je OK na všechny funkce. To jsem psal hned v prvním příspěvku.

Editováno: , autor: Pepa007
Vloženo (editace)

Přiznám se, že jsem měl bílý původně v levém konektoru. Psalo to stejnou závadu. I když je pravda , že jsem neměl podle tebe nakodované budíky. Pak jsem našel přílohu ŘJ Motoru Konektory. Je v předchozím příspěvku. Tam na obrázku je pravý B a vlevo nahoře je napsáno

B... T56a Proto jsem to přepinoval do pravého . A tam to teď v pravém mám.

Editováno: , autor: Pepa007
Vloženo

Tak, na to PDF nekoukat, je amtouci ..., proste to musi byt v konektoru T56a... vcera sjem ansel eco-up! od 05.2016 - tj. vlastne FL ( u vsech to je stejne ) a ve schematu byl opravdu pin 29 ... no zkusim hledat dal ... Ten bily kabel ams spravne z pacek "rozdvojeny" do BCM a do ECU? Jinak kodoval jsi pri vypnutem motoru?  

A tempomat nefunguje? Resil sjem s nejakym zahranicnim uzivatelem na britskoda a mel tam take nejakou chybu ale tempomat sel a pak mu to samo zmizlo ...ale tam to delal prapodivne od zacatku ...

Vim ze snad nejaky brazilsky to meli v motorovce na jinem pinu, ale Evropa vzdy a porad na 29 ...

Vloženo

Ahoj a tedy T 56a je při pohledu zepředu ten levý?  Podívej se prosím na přílohu. Tam jsem to měl původně a chyba byla stejná.

Jinak pozor to není Brazilie, ale dovoz Dánsko a homologováno také pro Dánsko.

Bílý kablík PáčkyT16d Pin 2 a 4 propojeno BCM 73b/46 a ta motorovka vše proletováno cínem. Kodováno ano při zhasnutém motoru. Kodování vždy přijato. 

Motorovka Konektory.pdf

Vloženo (editace)

Ano, 56a je blize blatniku, tudiz zepredu vpravo. Je to matouci obrazek ...take jsem to v minulem prispevku popletl. Kazdopadne ty spojene 2+4 z pacek jsou do motorovky T56a/29 a BCM T73b/45, ne 46

Editováno: , autor: danikd

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...