Jump to content

Yah_rees

Uživatel
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2 Neutral

About Yah_rees

  • Rank
    Nováček

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Kdyby to bylo získatelné na vrakovišti, tak jsou inzertní servery plné nabídek. A já mám navíc dojem, že ty boční polstery nejsou nutné. Ale na druhou stranou jeden myslel a pak sjel po srázi dolů, že jo. Prosím další fundované škodaholiky o jakékoliv info, pokud jej mají.. Děkuji
  2. Zdravím, fakt s tímto nemáte nikdo zkušnost? Díky
  3. Zdravím všechny, dal jsem tomu celkem dost času (i zde na fóru) a k ničemu kloudnému jsem se nedobral. V hotelích mám naspáno tolik, že je v podstatě nenávidím a občas v autě přespávám, tedy ve volném čase a proto potřebuji mít v kufru "rovinu", abych se na ní za pomoci samonafukovací karimatky pohodlně vyspal. Rád bych si do OIII CUNA combi 06/15 dodo domontoval mezipodlahu zavazadlového prostoru, a jediná možnost jak ji (02/2017) koupit byla na bazos.cz ze Slavkova viz https://auto.bazos.cz/inzerat/70157572/Original-druha-podlaha-Octavia-3-Combi-SET-Original-druha-p.php No a jak mi zřejmě dáte zapravdu, 15KKč je dost mimo částku, kterou jsem ochoten za danou věc utratit. To raději pojedu dál důmyslný systém polystrenového sendviče 80mm+30mm=110 Tato varianta sice dá rovnou plochu, ale je dost ubere z objemu kufru a mezipodlaha by umožnila prostor lépe využít a věci si lépe uspořádat. A tak chci požádat plénum, zdali by se našel člověk, kterému se podařilo mezipodlahu do kufru dodělat za rozumné peníze a zdali by se s námi podělil jak na to, určitě nejsem sám koho to zajímá. Předem díky všem za info
  4. Potřebuji poradit, prvně jsem po aktivaci Smartlinku šel cestou MirrorLinku, ale to mě, z různých důvodů neoslovilo. Tak bych rád nějak přešel na Android Auto. Právě jsem položil telefon, kde jsem mluvil s technikem Škoda Auto a byl to zvláštní rozhovor. Řekl mi, že Android Auto není Googlem pro ČR podporován a tak nemůže fungovat. Po takovém mentálním cvičení, co jde, co nejde a že to někdo používá, čili to jde, z něj vypadlo, že prostě nemůže udělat nic pro to, aby mi AA fungovalo. K nas*ání. Prosím, poraďt mi někdo, jak AA zprovoznit (telefon je SamsungA5 SM-A500FU), když jsem před tím zprovoznil MirrorLink.
  5. No, k tomu offline navigovani. V rozhrani SmartLink offline navigace dle tvrzeni skody v podstate neexsistuje. Proc? Protoze se appky pri spousteni overuji pres internet. Tak se mi vyjadril technik SA, protoze me zajimala offline navigace hlavne z duvodu cest do zahranici, kde nemam datovy roaming.
  6. Yah_rees

    Zatuhávání posilovače řízení

    Vracím se podat info o tom, že moje auto se to asi odnaučilo. Možná to je botama, já jsem to registroval hlavně na zimních plech 16, teď na letních 17 si nevzpomínám a na poslední delší štaci (4,2k km/5 dní) se to určitě neprojevilo. Uvidím, jak to bude zase na 16 a dám vědět.
  7. Yah_rees

    Zatuhávání posilovače řízení

    Ahojte, no je to tak jako "p*čou ke zdi" - proč: když jsem s autem dojel na pravidelný servis (nechal jsem si zkrátit interval) tak se závada při zkušební jízdě před ani po neobjevila. Navíc od té doby jsem to zaregistroval jen párkrát, protože jsem nebyl nikde dál - zdá se mi, že to dělá jen při delší jízdě - tím myslím alespoň hodinu souvislé jízdy po dálnici, kdy se volantem moc nekroutí a pak asi ten posilovač jakoby usne. Pokud budete mít někdo lepší info - prosím, sem s ním, já pokud to nějak vyřeším, dám rozhodně vědět.
  8. XKOVI: To si vyprosuji ! Bud kokretni, ktere mnou nepotvrzene mylne informace jsi dementoval? Zadne. Dodavatelem ruzovych bryli jsi ty. Pri pripojovani telefonu jsem postupoval dle informaci vyrobce a ten system se tak chova. Jestli myslis, ze nespokojenost s vyrobkem a osobni zkusenost je mylna informace, tak budiz. Ja mam dojem, ze mame kazdy pravo na svuj nazor i postoj vuci vyrobku/sluzbe. Ja rikam, ze to naprosto nesplnilo me ocekavani a ze informace, ktere jsem pred tim byl schopen, jako radovy zakaznik ziskat, vubec neodpovidaly vysledku. Dale rikam a stojim si za tim, ze cena je premrstena - pozor, to radio tuto funkci u meho vozu jiz melo, ale v dobe vyroby 06/2015 nebylo mozno v konfiguratoru navolit - a tak to dodatecne stalo pres 4000, pricemz slo pouze o aktivaci "uspane" funkce. Ty jsi rekl, ze pokud mas konkretni telefon a nevadi ze jde porad o ciste online sluzbu, tak muzes mozna byt spokojeny s verzi Android Auto. Ja tvrdim, ze nekompatibilita je jeden problem (obecne pro cely SmartLink), druhy problem je ze se navigace neda prenastavit za jizdy (to mam vyzkouseno u ML nikoliv u AA) a treti ze musis byt stale online (v obou pripadech). Coz pro lidi, kteri to auto vozi i mimo ČR, je trochu problem, vid? No samo, za cenu datoveho roamingu to problem neni, ze? Ale zkus si spocitat, kolik to dela pokud auto je 2 mesice za rok mimo ČR v It, Fr a nebo De. Proste ten Smart Link nedosahuje z hlediska funkcnosti ani z pulky hodnoty vestavene palubni navigace a to zminuji proto, ze jsem presvedceny, ze vetsina lidi do toho jde prave z toho duvodu nahrazeni palubni navigace, ve smyslu, nebudu kupovat Columbuse, kdyz to muzu poresit pres SmartLink a jeste si zobrazim telefon na displeji radia a kdyz se na to, jak to funguje, clovek zepta u prodejce tak poradne nic nedozvi. Kazdopane tvuj nazor respektuju, ale nerikej ze dementujes nektere mnou nepotvrzene a nebo dokonce mylne informace. Jednak ta veta nedava logiku a druhak kdyz uz, tak je to moje subjektivni pravo si udelat svuj nazor. ALE kdyz jsi odbornik na slovo vzaty, a patrne v oblasti SmartLinku mnohem vice erudovany, prosim, porad mi jak z toho systemu dostanu pryc MirrorLink, abych mohl zkusit najet na Android Auto. Tesim se na tvoji radu, protoze nevim a oficialni navod k tomu neexistuje.
  9. Nechápu proč ten paskvil bráníš, když oba víme, že použitelnost je sporadická a cena přemrštěná, vzhledem, že jde pouze o aktivaci něčeho, co už v autě je (v době objednání mého auta nebylo možné tuto fičuru zahrnout do konfigurace). Navíc spousta z toho, co píšeš jsou spíš domněnky, které spoustu uživatelů minou.Relevantní informace k produktu dodává ŠA (nebo by měla za 3,5 kKč za aktivační klíč). 1) Na stránce kompatibility je můj telefon uveden jako jeden z mála plně kompatibilních. Starý telefon nebyl vůbec, a tak jsem si tento telefon, ano Samsung, z tohoto důvodu koupil !! Ani slovo čistých androidech. V režimu android auto to ani nejde připojit. 2) Budiž, pokud máš štěstí a správnou kombinaci hardware, což s ohledem na info od ŠA není jen tak. 3)Na to co píšeš, jako uživatel auta kašlu. Cetifikace/necertifi-fakace je mi u šosu. Prostě aplikace pro MirrorLink zatím nejsou a pokud jo, tak mi vadí, že se musí přes net hlásit (dle info od ŠA), takže nejsou offline, resp. ŠA má avizovat/inzerovat, že je nutné, aby telefon bylo možné připojit k netu pro každé spuštění aplikací v rámci SmartLinku. 4) Vzhledem k tomu, že se nedaří rozběhat Android Auto, bez významu. A ještě mi pověz, jak to funguje, když se s autem rozjedeš? V MirrorLinku se např. u navigace BringGo omezí funkce tak, aby to bylo bezpečnější,čili musíš zastavit, abys tam mohl naklepat jinou adresu. Jako na rovinu, já jsem to pořizoval, abych měl v autě navigaci, ale to, jak to aktuálně funguje, je tragoška. Dneska jsme to zkoušeli s i5S a připojilo se to hned, jako navigace akorát ty applovské mapy a ty jsou fakt super Vzhledem k tomu, že samotné Bolero umí zobrazovat telefonáty, zprávy, kontakty, přehrávat mp3 z telefonu, tak jediné, co mi chybí na displeji, je offline navigace a já jsem ŠA uvěřil, že to se SmartLinkem vyřeším, resp. to byl jediný důvod do něj investovat. PS: kolega má Civica a tam je v palubním počítači rovnou Android (otázka je, zda je to dobře).
  10. Smartlink v současnosti v rádiu Bolero MR2016 OIII je katastrofa. Ani jinak slušný prodejce neví, jak to funguje na koho se obrátit - kde si co člověk může zjistit. Dnes jsem od ŠA obdržel návod, jak postupovat při připojování telefonu k vozu pomocí Smartlinku. Fakt není reprezentativní (je to spíš děs), asi ten 1 kluk, co jim tam na tom dělá, potřeboval alespoň něco, co může předat. Každopádně - všechny appky (které tedy musí mít certifikát, že se s nimi může jet!?!?!) se při zapnutí musí na chvíli připojit na net, aby se ověřily. Super, tohle mi nikdo neřekl, a navigaci potřebuji hlavně v cizině (kde nepoužívám datový roaming) čili o offline navigaci nemůže být řeč. Tohle považuji za největší problém a klam. No a navíc, vzhledem k tomu, že Bolero MR2016 nemá CD mechaniku, tak jste při používání Smartlinku odkázáni pouze na radio, protože USB slot je využit pro připojení telefonu a tedy nemáte kam šupnout flashku s mp3 (což je v podstatě 1 ze 2 způsobů, jak do auta dostat svoji hudbu - ale telefon v režimu Smartlinku nelze použít pro přehrávání médií). Cena aktivace tohohle nedodělku byla 4150Kč vč. práce (plus cena navigační appky). Vyhozené peníze. Takže v ČR raději s Google maps na koleně a v cizině normální Sygic do držáku ať můžu poslouchat hudbu. Nechápu jak to mohli takhle zkurvit. A přitom to je tak jasné, co všichni chceme. S omluvou za chyby, píšu na telefonu.
  11. Yah_rees

    Zatuhávání posilovače řízení

    No vida, díky moc nadonovi za podnět - budu to řešit s AS. Dám sem zpětné info..
  12. Yah_rees

    Vaše spotřeba

    4x4 CUNA DSG MR2016 : natočeno 23800km a spotřeba dlouhodobá 7,4 a když vyjedu na služebku, tak plus 0,5l oleje na 5000km
  13. Yah_rees

    Zatuhávání posilovače řízení

    Aj, no ale čekal jsem to, zkusím ještě nechat přeprogramovat tuhost posilovače na RS a uvidím..
  14. Yah_rees

    Zatuhávání posilovače řízení

    Já ale lane assist nemám..
  15. Já už se ničemu nedivím. Zajímalo by mě, zda někdo další zaregistroval zatuhávání posilovače řízení okolo středové polohy. Dělá to na mě dojem, že posilovač jakoby "usne" pokud chvíli držím volant v jednom směru/úhlu a při jemné korekci směru, např. na dálnici musím potom vyvinout větší sílu, aby se posilovač "probudil", což vede k tomu, že tu korekci mírně přeženu. Když jsem to zaregistroval poprvé, tak jsem myslel, že jsem přetažený, ale od té doby už jsem to pomalu začal ignorovat. Občas mě to ale pěkně štve a přemýšlím, zda to vůbec jde řešit, nebo to je prostě vlastnost toho systému. Štve mě to zejména v Německu na dálnicích, kdy můžu ty hajtry pořádně protáhnout, a právě ve vysokých rychlostech mně samozřejmě jde o co nejpřesnější korekce. Máte někdo tuto zkušenost?
×