LamZa Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 (editace) Zdravičko klubaci. Auto mi začalo při plynulé jízdě poškubavat tak sem napichnul dia DELPHI a podíval se na stav filtru pevných částic. Mám ho zanesený 56g z 60g. Tak jsem ten večer vyvolal na dálnici regeneraci přes dia VCDS. Vše probíhalo v pořádku, trvalo to 14min. Teď mi přijde ze auto má plynulejsi chod a už dva týdny ani necuklo, vše je Ok. Každopádně mi jde o to, ze i po té regeneraci kterou jsem vyvolal mám stále 56g zanesení. Nemělo to trochu klesnout? Jak dlouho to asi vydrží? Pro koumaky typu " DPF je na ho... " mohu říct ze jsem rad ze DPF mám a jestli ho budu muset vyměnit tak to vůbec neřeším, protože moje octa pro mě udělala vždy tolik a nikdy mě nikde nenechala viset, tak si to zaslouží. (O2 2008 1.9tdi 77kw BLS 209.000km) díky za reakce a rady Editováno: 14. Červenec 2017, autor: LamZa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Wittmann Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 ta hodnota se dopočítává = je to jen odhad, který může být tealitě vzdálen. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cosby Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 po regeneraci ale vždy klesne,ale spoň tedy když jsem to dělal. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 14. Červenec 2017 Sdílet Vloženo 14. Červenec 2017 1.9 tdi pd bls . R.v. 2009 najeto 455 tis. Filtr original, nekouri, kontrolka se nikdy nerozla, stk ok. Jen jezdjm denne 400km, tak to motoru asi vyhovuje. 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zotyo23 Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Nazdar, kde najdem cidlo diferencialneho tlaku DPF? Mám 1,9 77kw kod BLS. Chcem ho vymeniť, často mi regeneruje auto, každých cca 100km, podľa diagnostiky. Tak to skúsim pozrieť ako prvé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Vzadu motoru u kabiny si vzpomínám. Sundat kryt motoru. Ale čidlo psala diagnostika.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zotyo23 Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 Na 59 je zaplnený podľa dia a 60 je maximum. Chalan vravel, že to môže byť tým cidlom. Výfuk mám čistý, auto má dobrý ťah. Žiadny problém nemám, akurát som si na spotrebe všimol. Môže byť ko ten filter? Mám nabehane 240tisic Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 12. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 12. Červenec 2018 To není moc na filtr. Já měl 500 tis. km a v klidu. Ale jen dlouhé trasy... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zotyo23 Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Ja nejazdím nejak dlhé trate. Teda ako kedy. Pri výmene toho čidla treba aj resetovať niečo s diagnostikou? Alebo stačí len vymeniť čidlo. Zatiaľ mi auto nevyhodilo žiadnu poruchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petan76 Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Je potřeba diagnostiku, ale pokud nepíše chybu, tak ho zbytečně nevyměnuj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zotyo23 Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Ale keď teraz mám vyššiu spotrebu. Keďže regeneruje často. Mal som tak 5.5 podľa maxidotu a teraz aj 6.8 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel 5 Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Na to zanesení pozor, je to jen výpočet, já to měl také a když jsem ho vyndal byl jako nový, tak potom stačilo udělat nastavení jako od nového a vše OK. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zotyo23 Vloženo 13. Červenec 2018 Sdílet Vloženo 13. Červenec 2018 Ok, preto chcem to čidlo vymeniť a uvidíme, či bude regenerácia fungovať ako má. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Miko81 Vloženo 7. Prosinec 2018 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2018 (editace) Zdravím. Vie mi niekto poradiť? Mám Octaviu II, kód motora BLS.V servise vymenili turbo aj dpf s čidlom G 450 a káblovačku od riadiacej jednotky DPF. Prvý krát mi zasvietila kontrolka DPF , tak som ho vypálil zhasla a týždeň bol pokoj. Po týždni sa rozsvietila, šiel som to vypáliť, bolo vidieť aj dym za autom, ale keď zhasla kontrolka DPF tak sa rozsvietila kontrolka motora a žhavenie. V servise napichol auto na počítač a šli sme sa previesť. Regeneráciu vedel spustiť ale na 20% sa zastavila a vypísalo že DPF filter je neúčinný. Auto má slabý ťah. Nemá s týmto problémom niekto skúsenosti?Ďakujem Editováno: 18. Prosinec 2018, autor: Miko81 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.