maWek Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) Ahojte, projevuji se mi na 1.9 66 ALH (cimbu chip od novoty) klasicke problemy s padanim do nouzaku nad 3000 ot. Vim, ze je toho tu plno, ale prosim o schvaleni nasledujiciho postupu. Pokud se vysledek povede, udelam fotonavody. Problém: Auticko ma uz 10 let a pres 300.000km, doted jsem servisoval v servisech. Nepamatuju si ale, ze by bylo nekdy cisteno sani a pod. Asi nikdy. Chci se ale i neco naucit, tak se chci sam pustit do prace. VAG pise prekrocenou horni mez, klasika. Hmatem zvrchu jsem zjistil zatuhlou regulaci turba. Problém je, ze pod auto se dostanu sporadicky, a to je prave tento vikend Proto chci poresit co nejvic naraz a vyvarovat se zaroven zbytecnym nakladum. Teplota na budicich mi padala, ted je to jen sporadicke, ale i tak vymenim cidlo tep. chlad. kapal. Zajimavost:Auto ma "vetsi vykon" za studena. Reseni ktere chci realizovat: Prosim tedy o schvaleni postupu. 0 - udelano/pocitam s tim 0a.) Podtlakove hadicky jsem menil. 0b.) Kable k tomu cidlu na EGR taky, pri zdechnuti zaklepalo, klapka nezavrela vzduch. To uz je ok. 0c.) Vymenim filtry. 1 - turbo 1a.) Vymenim plechovku na turbu (regulaci lopatek). Rukou citim, ze je zatuhla. Zda se mi, ze v ramci malicke vule toho tahla mezi plechovkou a turbem se daji lopatky tezko, ale prece pohnout. Jak nejjednoduseji rozhybat variabilitu lopatek, kdyz nejsou uplne zadrene? 1b.) Pokud nebude pracovat, vymenim i N75. 1c.) Nejsem si jisty, jestli mi neprska olej do sani. nahore na hadici mezi EGR a vahou vzduchu jsem videl u spoju olej. nevim, jestli to je zevnitr nebo zvenku. Vycistim intercooler a hadice. Muze to byt i tim, ze se nenaklapeji lopatky, nebo je turbo uz v haji? Turbo zni normalne... Jak vycistit intercooler? Muzu si dovolit zospodu udelat dirku, na vypousteni oleje, kterou pak budu "zavirat" samoreznym sroubem? Mam davat dole turbo a nejak ho cistit? Nebo se do toho nemam vrtat? 2 - sani 2a.) odstrojim to cele a vycistim sani vc. EGR... Benzinem? cisticem na brzdy? Nevim. 2b.) mam kupovat nova tesneni a vsechno pretesnit?? 2c.) vahu vzduchu muzu taky cisticem na brzdy?? 3 - cidlo teploty chladici kapaliny 3a.) Proste ho vymenim a smirim se s tim, ze mi trochu kapaliny vytece, návody jsem tu nasel - diky. 4 - podtlakove cerpadlo Zda se mi, ze posledni dobou je brzda jak kdyz slapnes do h---a. Muze to s tim souviset?? 4a.) mezi motorem a cerpadlem mi uz asi 6 let prosakuje olej. Koupim tesneni, pretesnim a podle navodu tu i pouziju cerv. tesnici pastu. 4b.) muzu podtlakove cerpadlo zevnitr taky striknout cisticem brzd? Koukal jsem ruzne navody na cisteni vstriku na netu, muzu koupit cistic vstriku ve flasce, pri vymene palivoveho filtru do nej nalit 1:1 cistice a nafty? Kluci a klučky, dekuju ze si najdete cas a poradite, opravite mne, nebo mi reknete, ze je to blbost Ale mam na to tento vikend, chci to delat sam a tim padem chci stihnout vsechno najednou. Ridim se radami z tohohle fora samozrejme. Hned zkouknu a vycistim ten bazmek pod zadnima sedackama v nadrzi i s hadickama Nakupni seznam mam zatim takovy: tesneni podtlak cerpadla cerv tesnici pasta cidlo tepl chlad kapaliny + tesneni?? pal, vzduch filtr cistic brzd wurth cistic vstriku chlad kap ruzova ---- tesneni na cele sani? Diky moc predem za vas cas... Editováno: 13. Únor 2014, autor: maWek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 13. Únor 2014 Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 Mno, pěkně jsi to tady sepsal, ale proč jsi to nenapsal do některého z vláken o padání do nouzáku a založil další duplicitní vlákno??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
maWek Vloženo 13. Únor 2014 Autor Sdílet Vloženo 13. Únor 2014 (editace) protoze ne vsechno souvisi /aspon podle mne/ s padanim do nouzaku.. Chci vykonat takovou komplexnejsi opravu, tak proto... Jinak sorry, jestli to melo byt jinde.. Editováno: 14. Únor 2014, autor: Pawouk Odstraněna citace. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 OK, nechám to tedy být. Jen necituj přímo předcházející příspěvek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mysko Vloženo 14. Únor 2014 Sdílet Vloženo 14. Únor 2014 moj názor...? kratky vikend :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
caryo Vloženo 15. Únor 2014 Sdílet Vloženo 15. Únor 2014 Když ti padá teplota, vyměň v první řadě termostat. Po 300 000 km už toho má za sebou dost a propouští. Přístrojovka u Octy neukazuje pravdu, někde mezi 65 - 100 °C ukazuje pořád 90°C, takže když už rafička padá, je motor podchlazenej. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.