Radomír Vloženo 17. Únor 2014 Vloženo 17. Únor 2014 Přátelé okřídleného šípu, jednou se mi to už stalo. Cestoval jsem na Radhošť a tu cítím, jako by na chvíli klesl výkon, ale během mžiku opět v pořádku. Ujel jsem pár kilometrů a vozidlo chcíplo. Dlouho se nedařilo nastartovat. Potom to nastartovalo, ale nad 2000ot./min opět chcípalo. Takže domů jsem dojel tak, abych to netlačil více jak 2000 ot/min. To se stalo v roce 2007. Bylo vadné relé 103 - palivová pumpa. Pumpa v nádrži nedávala náležitý tlak, jak by měla. Tehdy mi známý automechanik toto relé vyměnil za relátko dobré, ale starší.Zatím bláhově doufám, že pomaličku odchází. Budu toto relé měnit za nové. Doufám, že můj problém bude vyřešen. Pokud ne, napadá mne: vadné el.vedení k vstřikovačům či nějaký senzor. To budu řešit, až posléze na diagnostice. Máte nějaké indícíe, či zkušenosti s tímto problémem? Ještě pro dokreslení problému: jedu klíďo píďo osmdesát, lechtám plyn a z čista jasna semo tamo chvilkové výpadky, jako kdyby došlo palivo, ale okamžitě to zase jede v pohodě, takové malinkaté zaškubnutí motoru. Děkuji za postřehy. Radek. Citovat
Radomír Vloženo 18. Únor 2014 Autor Vloženo 18. Únor 2014 Přátelé okřídleného šípu, tak relé 103 vyměněno. Cestou domů jsem testoval,zatím OK, ale je to nějakých 4.km. Jak bude delší trasa, dám vědět. Doufám, že budu psát jen samé pozitivní zprávy. Radek. Citovat
Radomír Vloženo 25. Březen 2014 Autor Vloženo 25. Březen 2014 Přátelé okřídleného šípu, tak pokračování. Relé vyměněno a zdálo se, že je vše OK. No, nebylo to tak. Při další jízdě opět ty samé problémy. Tak říkám si, půjdu cestou vylučování. Patrně může být čerpadlo v nádrži přicpáno, za těch 12. let má na to právo. Tak jsem vytáhnul čerpadlo z nádrže, rozmontoval a ono opravdu bylo sítko v čerpadle ve spodu přicpané nějakým sajrajtem. Očistil jsem jej, složil, nádrž jsem odkalil a vše smontoval. Jel jsem to projet na dálnici. Ze začátku to trošku pokuckávalo, ale říkal jsem si, že to budou nějaké bublinky. Na dálnici jsem to rozpálil a opět to vypadalo OK. Na druhý den jsem jel do F.M a opět to začalo blbnout, ve finále u baráku se motor tak třepal jako by jel na tři válce. Proto jsem si domluvil diagnostiku ve Škodě. Závada na prvním válci. Buď to vadný vstřikovač nebo vedení elektriky ke vstřikovačům, které se nachází v hlavě. Zakoupil jsem to vedení a těsnění pod ventilové víko. Dokud se motor nenahřál na určitou teplotu tak to jelo zase OK, z toho jsem usuzoval, že vstřikovač v háji asi nebude, to odhalí až montáž nového vedení. Dnes byla provedena oprava. Vstřikovač je v pořádku, dělalo to, to elektrické vedení ke vstřikovačům. Delší tetovací jízda to potvrdila. Já su tak šťastný. Radek. Citovat
-honza_ Vloženo 25. Březen 2014 Vloženo 25. Březen 2014 ty jsi to dával do škodovky v místku? Citovat
Radomír Vloženo 26. Březen 2014 Autor Vloženo 26. Březen 2014 Příteli okřídleného šípu, pro: -honzu_, to ne. Já se tam jel podívat na jednu Felicii v super stavu. Ona opravdu v super stavu byla, ale před dvaceti léty. Radek Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.