Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Na jaké hodnoty hustíte pneu?

Dodržujete doporučení ve víčku nádrže, nebo máte jiné zkušenosti a hustíte dle vlastního pocitu z jízdy?     

Upraveno od Luman

Hustím tak jak píšou....

Já hustím na maximální zatížení. Od prodejce jsem zjistil, že byly gumy pěkně podhuštěný (2,0) a po dohuštění to auto pěkně ztvrdlo.

taktéž jako viewer... a dohušťuji nebo upouštím podle zatížení na dlouhé cesty...

Má někdo dlouhodobější zkušenosti s huštěním dusíkem?

historicky ano, pro osobáky vyhozené peníze....

Foukám vzduchem. Je v něm 79 % dusíku. 

McMatěj: :D No ono to co se dává do pneumatik není jako čistý dusík, ale inertní plyn (směs), např.:

 

http://www.airliquide.cz/cs/nae-nabidka/pouiti-plyn/ivotni-prostedi/vae-aplikace-1/plyn-na-plnni-pneumatik-nitralife-plus.html

 

Dle mě jediná reálná výhoda při běžném provozu je, že se tato směs tolik neroztahuje (nezvětšuje objem) ze zvyšující se teplotou pneumatik. Schválně si zkuste někdy po ujetí 200km bez zastevní po dálnici změřit tlak (myšleno v pneu :) - po jízde na D1 si tlak měřte opravu jen v penu :feve: ) . Budete tam mít o dost víc - klidně o 0,3-0,4 kPa - takže vpodstatě jedete velkou část cesty na sice drobně, ale přehuštěných pneumatikách = nerovnoměrné sjíždění vzorku. Respektive myslím, že výrobce dokonce s touto vlastností vzduchu počítá, takže uvádí na štítku hodnoty o něco nižší...

 

Já tuto směs používám (můj pneuserivs mě ji dává zdarma, tak proč ne), a hustím tedy na horní hranici udávanou ŠA na šítku, protože počítám, že už se tolik nezahřeje... auto subjektivně lepe sedí a má menší valivý odpor, tedy nižší spotřebu (teda nijak jsem to neměřil, jen si to myslím ;) ).

Napalm: A o tom to je. "Věř a víra tvá tě uzdraví". Ale v duchu tohoto rčení děláme tolik věcí ....takže pro by ne?  ;-)

Zajívavý článek.... :kol-47:   je pravda, že před těma deseti, dvanácit lety - kdy to k nám přišlo, se o tom vykládali legendy, a časem ta bublina splaskla... ale jak píšou v tom článku, horší než vzduch to není a i kdyby byl rozdíl k lepšímu pouze o 1% tak mě to nic nestoji, tak to neřeším, navíc jsem si na to už zvykl a znáte to... :kol-28:     

ono to přišlo napřed pro nákladní pneumatiky a pneu pracovních strojů, v době kdy byly duše a ty dosti "řídké", tam to mělo význam a význam dodnes u nákladních pneu význam má už kvůli většímu tlaku, ale těch pro je víc...

 

proto jsem výše psal, že u osobáku jsou to vyhozené peníze - tedy pokud za to má člověk platit....

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Podobný obsah

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.