Toncek.y Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 (editace) Zdravím pánové, opět jsem zjistil zřejmě závadu na své OII, 2.0 TDi, 103 KW, rv. 2005/12. Při otevření motorového prostoru se mi od krabičky, do které vedou zřejmě hadičky vzduchu ozývá bzučení celkem dost hlasité a předtím to nikdy nedělalo. Bohužel se předem omlouvám, že nevím jak se to přesně jmenuje a co mě to bude stát. Asi to je velice známá věc, tak mě prosím omluvte, nějak tomu nerozumím. Jinak bzučení přestane po stlačení hadičky, ale za chvilku opět začne. Na přiložené fotografii jsem to označil v červeném kroužku. Pokud mi poradíte budu moc rád. Klidně i na email: Toncek.y@seznam.cz. Popřípadě pokud by to někdo vlastnil jako ND budu rád. A nebo postačí rada, aby to nebzučelo. Předem děkuji. Editováno: 1. Březen 2014, autor: Pawouk Vlákno jsem přejmenoval a přesunul. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Březen 2014 Sdílet Vloženo 1. Březen 2014 (editace) je to ventilový blok http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/6q0906625-blok-magnetickeho-ventilu-oe-13534.html na reguláciu podtlaku ....občas vie odísť,ale pokiaľ to funguje → neriešiť (cena je dosť vysoká) ...jedine skúsiť vrakovisko http://forum.skodahome.cz/topic/57923-zadrn%C4%8Den%C3%AD-ventilov%C3%A9ho-bloku/ Editováno: 1. Březen 2014, autor: libero Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toncek.y Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Aha, tak já děkuji a ptám se tedy, zda-li by někdo neměl jako ND tento ventilový blok na 2.0 TDi, 103 KW, na Š. Oct. II, pokud možno za rozumnou cenu. Děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
XTomos Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Těch bloků je celkem dost, nejčastější porucha je, že ti začne bručet pár vteřin po vypnutí motoru. Je tu o tom celkem dlouhé vlákno tuším na 1,9TDI, kde je naprosto stejný blok ventilů, takže kdo to nervově nevydrží, vymění ho a má tím pádem jeden navíc. Každopádně vevnitř jsou tři magnetické ventily, které rychlostí otvíráním on/off (v%) ovládají velikost podlaku, kterým jsou zase řízeny turbo a EGR ventil a podle motoru i škrtící klapka. Patřím mezi ty, co nevydrželi a blok vyměnili, protože jim při chcípnutí vrčel. Takže mám doma jeden použitý co je zatím za jízdy potichu. Ještě pro úplnost starý ventil měl číslo 6Q0 906 625 nový 6Q0 906 625 E, jsou zaměnitelné, takže nějaké vylepšení na základě tkz. „zákaznického testování“ tu asi bylo. Jinak po výměně auto klidněji chcípá(1,9 - BJB). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 To vlákno je konkrétně ZDE. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 To vlákno je konkrétně ZDE. Je tu o tom celkem dlouhé vlákno tuším na 1,9TDI, kde je naprosto stejný blok ventilů chlapci veď už to tu má .... http://forum.skodahome.cz/topic/57923-zadrn%C4%8Den%C3%AD-ventilov%C3%A9ho-bloku/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Toncek.y Vloženo 3. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Chlapi už je to asi jedno auto šlo včera do světa, tak ať si to novej majitel promyslí ví o tom, ale zrovna to bylo v klidu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Tak to máš vyřešeno. Libero - já jsem ten tvůj odkaz přehlídnul, jak je tam pod tím videem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 Chlapi už je to asi jedno auto šlo včera do světa, tak ať si to novej majitel promyslí ví o tom, ale zrovna to bylo v klidu kurňa to je riešenie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Ahojte, podobnu temu som nenasiel takze ak existuje kludne ma tam mozete presmerovat a toto zmazat. Uz davnejsie som si vsimol, ze po vypnuti motora mi zacne nieco vrcat. Dnes som otvoril kufor a ten zvuk vychaza niekde o riaiacej jednotky. Nahral som to aj na diktafon. Da sa sem vlozit subor M4A? Vdaka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Dej to někam na ulož.to, nebo jiný free server. Co máš za motor? Jak dlouho to vrčí? Dělalo to do začátku, co máš toto auto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 nazdar, neviem ako dlho robi ale uz dlhsie..nikdy som to ako neriesil. Motor mam 2,0 tdi bkd. najazene 300000km. Dal som sem mp3, to vrcanie je pocut uplne na konci. Je to podobne ako strojcek na haro. Hlas 001.mp3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 27. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2014 Zajímavý zvuk. Ale přesunu to pod příslušnou motorizaci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 nikto nevie co by to mohlo byt? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Dnes som otvoril kufor a ten zvuk vychaza niekde o riaiacej jednotky. kde máš v kufri RJ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Nó, tak předpokládám, že tím myslel motorový prostor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 nejde ten zvuk z tohoto mag.ventilu? http://www.cc-autodily.cz/ventil-magneticky-1_1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Jj sorry myslel som motor. Nasiel som fotku kde je ta vec zakruzkovana http://s6.photobucket.com/user/amd4life/media/Pic093-1-1.jpg.html Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Takže toto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajko Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 (editace) Chlapi jak ste povedali ze to moze byt mag vent. tak som hladal podla toho. Vyzera ze je to ono a je tu o tom dost popisane. Vdaka este raz za pomoc a tuto temu mozte zmazat Editováno: 29. Říjen 2014, autor: pajko Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pawouk Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Já to spojím dohromady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 28. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2014 Takže toto? a já som to vlákno nevedel nájsť ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 13. Prosinec 2015 Sdílet Vloženo 13. Prosinec 2015 (editace) Taky mě to začalo bzučet.Jak se mag.ventil mění,mate někdo nějeký postup?Musí auto na diagnostiku ? Editováno: 17. Prosinec 2015, autor: Pavel S Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 2. leden 2016 Sdílet Vloženo 2. leden 2016 Tak furt nikdo nic?? Měnil tu už někdo ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pavel S Vloženo 6. Březen 2016 Sdílet Vloženo 6. Březen 2016 Má někdo nějakou fotku ,jak se to mění,to bzučení mě začíná štvát. A má tato krabička nějaký vliv na zátah turba?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.