mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Zdravím, budíky si začínají u mě dělat co chtějí. Asi před 3 týdny se začaly moje budíky chovat divně. Nejdřív se rozvěcela standartně kontrolka baterky v první poloze klíčku, po nastartování hned zhasla a hned se zas rozsvítila na 2-3 vteřiny. Myslel jsem si, že už auto značí špatnou baterku, která je v autě od výroby (7 let) No teď se kontrolka baterie nerozsvítí vůbec, ani na první polohu klíčku. Ale auto startuje naprosto bez problémů. Kde myslíte hledat chybu? F1 Combi 2006 1,4 TDI 59 kW PD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 (editace) Je tu toho hodně kdyby si pohledal, dle mně ti nefunguje buzení alternátoru. Sundej z altíku konektor s dvěma dráty a modrý spoj s kostrou pak se mrkni jestli se kontrolka rozsvítí, pokud ano je chyba v altíku, pokud ne máš někde studený spoj nebo prohnilý drát. Kousek od altíku je další svorkovnice, tam bývá problém. Editováno: 2. Březen 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Ok, díky moc. Už jsem našel i téma, kde to řešilo více lidi a vždy to byl problém na oném modrém drátu. Co nejdřív najdu někoho, kdo to opraví díkes ještě jednou a sorry za znovu založené téma Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 (editace) Mistřefóra to snad opravíš sám ne, otázka 30 minut. Jinak radím při nastartování prošlápnout plyn tak do 3000 ot/min aby se altík nabudil sám jinak to nebude dobíjet a vybiješ baterku. Editováno: 2. Březen 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 To že jsem mistrfora neznamená, že se vyznam v elektrice a že na to mám potřebné vybavení radši to přenechám kamarádovi, který s elektrikou kamarádí ale jdu se teď mkrnou, jestli ten kablík vůbec najdu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Ještě otázka, kde hledat ten konektor? Myslel jsi ten konetkor, který je na regulátoru alternátu? Konektor a z toho vede modrý a tuším hnědý drát. Nebo někde jinde? Někde jsem se dočetl, že to je i nějaký konektor pod převodovkou? Přístupný zespodu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Přesně ten drát to je (ten modrý) odpoj ho od altiku a propoj na kostru auta, ale jen ten modrý, pak se běž podívat jestli se rozsvítila kontrolka, pokud ne nejčastěji bývá zoxidovaná ta svorkovnice u převodovky. Samozřejmě musíš mít zapnuté zapalování. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 A jak ho mám propojit s konstrou? A jaká svorkovnice u převodovky? Myslíš převodovku auta a nebo něco úplně jiného na konektoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siky7 Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Přesně u mě to vypadlo asi nějak takto,jednou už asi bylo opravováno.U 1.4TDI častá chybička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Ahaaaaa a ten konektor je tedy zespodu, jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siky7 Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Jojo,jakoby u startéru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Takže zhora vidět není? Takže sundat plast pod motorem, zvednout aut a šup pod něj, jo? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
siky7 Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Přesně tak Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Super, tak to bude větší problém, než jsem myslel nemám kde pořádně zvednout auto no snad to nějak s kamarádem vymyslím, sice relativně dost zvedne auto, ale nevím, jestli se tohle odhodlá pájet a opravovat uvidíme, každopádně kluci moc díky za rady a já teď budu jezdit a doufat, že se po cestě ta baterka vždy nějak dobije a neumře mi potom někde baterka v prdeli světa, kde zrovna zaparkuju a vypnu motor Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Pokud to je studený spoj a ne altík v háji, tak postačí, když překonáš po nastartování hranici 3000 ot/min prošlápnutím plynu, pak-li že to není buzení v háji, tak to nepomůže. Nejlépe je sundat ten konektor z altíku, do konektoru s modrým drátem vsunout kus kabelu a přiložit na kostru, pak zapnout klíče a podívat se na palubní desku, jestli svítí baterka (kostrou myslím cokoli neizolovaného na autě, nejlépe pól mínus baterky) a budeš hned vědět, kde je asi chyba, protože pokud je v háji něco v altíku, tak to odnese baterka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Zkusím to, jak píšeš. Ale altík bude v pohodě, protože už mi ta kontrolka nesvítí týden a za ten týden jsem najezdil víc jak 300 km, takže pokud by altík nenabíjel, tak už dávno nejezdím, páč by byla vybitá baterie. A nad 3000 otáček nejezdím, takže se musí altík spínat mnohem v nižších otáčkách, odhadem 1600-1700 otáček. Denně jezdím 25 km do práce a 25 km z práce. Cesta trvá cca 25 minut. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Jo on se nabudí i v nižších otáčkách, ale postupně, tak že ze začátku dobíjí miň. Těmi třemi tisíci otáčkami myslím jen prošlápnout plyn na neutral, nemusíš na to jezdit celý den. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 To já chápu, to bych ani nejezdil. A on tím, že se to vytočí, tak se vzbudí na furt a jede pořád nebo jak? Nebo když klesnou otáčky, tak se zas vypne? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Do té doby než vypneš motor, tak mu to stačí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Ahaaa, tak to je lepší, než jsem si myslel. Já myslel, že to právě nabíjí jen, když to je ve vyšších otáčkách, jinak ne. Tak to je pohodička Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladiktm Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 (editace) to neni dynamo :-D Editováno: 2. Březen 2014, autor: Pawouk Citace odstraněna. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 (editace) ladiktm Necituj předchozí příspěvek! Zvlášť když neporadíš. A příspěvek zkomolíš. Editováno: 2. Březen 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Tak po měření na baterce se altík aktivuje při 2000 otáčkách. A pak už drží a nabíjí, takže vlastně se mi nedobíjí auto pouze první minutu, než se rozjedu z parkovacího místa a přeřadím na dvojku.Baterka při nastartování bez altíku má 12,7V, po sepnutí altíku 13,5, při plném zatížení veškeré elektroniky v autě má baterka s altíkem 13,3V takže v pohodě Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VAG BoBo Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 (editace) Mám takový dojem že v příručce je víc. Oprava je tak jednoduchá že bych to ani neřešil. Editováno: 2. Březen 2014, autor: VAG BoBo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mc2uba Vloženo 2. Březen 2014 Autor Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 To je možné, přece jenom moje baterka má 7 let a 150 000 km za sebou Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.