zdeno113 Vloženo 2. Březen 2014 Sdílet Vloženo 2. Březen 2014 Čus chlapí, potřeboval bych se ujistit jesli má 1.8t 110kw jednohmotu? A ještě bych se chtěl zeptat jestli je normální aby se z nádobky s aktivním uhlím ozývalo cvakání? Dík za odpovědi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lusl Vloženo 3. Březen 2014 Sdílet Vloženo 3. Březen 2014 neviem ako 1.8T 110kw, ale 132kw má dvojhmotu. to cvakanie nádobky je v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcin.prihoda Vloženo 24. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 24. Říjen 2014 Mám Octu 1.8T 110kw Combi rv.2003 modelový rok 2004 +přestavba na LPG a poslední dobou hrozně chrastí spojka na neutrál když sešlápnu pedál přestane to. Mám najeto cca 178 tisíc, takže podle mého už to má spojka za sebou. Ale moje hlavní otázka je mám tam nechat dát zase dvouhmotý setrvačník a nebo jednohmotový setrvačník. Jaký to bude mít vliv na auto a motor. A hlavně máte někdo zkušenosti. Ptal sem se pár mechaniků a každý říká něco jiného takže fakt nevím. Děkuju za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tesna Vloženo 7. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 7. Listopad 2014 Měnil jsem spojku svého času někde okolo 170tkm a dával jsem tam jednohmotu. Auto od té doby stále jezdí (nyní u kámoše) nyní tuším už 6 let s tím, že motor tlačí výrazně více než v sérii a krouťák měl být dle úpravce okolo 300Nm. Takže za sebe bych se jednohmoty nebál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
boash Vloženo 9. Listopad 2014 Sdílet Vloženo 9. Listopad 2014 vozim jednohmotu jsem spokojen...rozdíl jsem ani nepoznal..odpružená lamela něco požere Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.