Přejít na obsah

nádobka s aktivním uhlím_montáž


psurn

Doporučené příspěvky

sú to také isté rýchlospojky,ako sú na palivovom filtre...čiže jedným šrobovákom zatlačiť tú poistku a druhým šrobovákom tú hadičku podvihnúť....len smola je,že tie plastové poistky sú otočené smerom dozadu a dobre na ne nevidíš...inak v pondelok som to robil a odpojiť to išlo pekne...

 

čo s tým vlastne máš??

 

EDIT:

http://forum.skodahome.cz/topic/112647-v%C3%BDm%C4%9Bna-palivov%C3%A9ho-filtru/

Editováno: , autor: libero
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Libero díky moc. Na té černé spojce jsem to zezadu nahmatal a mačkal, ale nesundal. Ta druhá je bílá a vypadá jinak, je to stejný systém? Zkusím tedy nejdřív nádobku odšroubovat a pak sundat. Zkoušel jsem to ale stáhnout rukou bez použití šroubováku. Měním kvůli této chybě 16825 - system  odvzdusneni nadrze P0441 - 35-00 - spatna pruchodnosta a doufám že to pomůže.


           

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zatím nevyriešené, neboť to budu dělat s kolama. Ale najednou mi ta kontrolka přestala po 6 letech svítit. Ono se to občas tedy stalo, ale vždy se brzy rozsvítila. Tak budu čekat a jakmil se rozsvítí, tak to vyměním, Včera jsem viděl podobné rychlospojky jako je ta černá u ibizi u pal. čerpadla a rozpojil jsem to krásně dle tvého návodu. Pouze zkouškově, neboť jsem kontroloval elektriku - konektor a ten se zdál být ok (seat totiž ukazuje u plné nádrže 0 a svítí žlutá kontrolka). Bude vadný asi celý plovákový systém. Partnerka je z toho nervózní neboť neví, jak daleko dojede :).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 4 týdny později...

Tak dnes vyměněno: černá šla smáčknutím a rukou, bílá to bylo horší, ale nakonec nejlépe pomohlo zespodu podebrat šroubovákem. Nádobku jsem vysunul dolu jemným poklepání seshora. Zítra smáznu chybu Vagem. Díky Liberovi za pomoc. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Snad jsem konečně zvítězil nad kontrolkou emisí (16825 - system  odvzdusneni nadrze P0441 - 35-00 - spatna pruchodnosta), která se již znova nerozsvítila ani po ujetí 270 km. Po výměně nádobky s aktivním uhlím jsem ještě vyměnil ten ventil v mot. prostoru který k ní patří. Koupil jsem ho u číňana originál Valeo za 380,-. Možná, kdybych nejprve vyměnil ten ventil, mohl jsem ponechat původní nádobku (nechal jsem si ji jako reservní), ale to nevím. Kdyby ale nebyla již zcela funkční, mohl by se ventil znova poškodit.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Po ujetí cca 1 tis. km, mohu konstatovat, že se dále zlepšil volný chod, jeho pravidelnost a byly tímto odstraněny zároveň i další chyby:

16490 - Manifold / Barometric Pressure Sensor (G71) / (F96): Implausible Signal
            P0106 - 35-10 -  -  - Intermittent
17912 - Intake Air System: Leak Detected
            P1504 - 35-10 -  -  - Intermittent

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...