Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdravím, minulý týžden som bol s octaviu s motorom 1.6 akl na STK+EK na EK mi ten pánko čo to meral povedal že mám vysoké hodnoty lambda čo si spomínam tak tolerancia je od 0,93 do 1,03 a mne nameral 1,13 pri volnobehu pri zvýšených to bolo že dobré tak preto som založil túto temu pretože neviem čo je zle keď sme išli pod auto ukázal mi že mi netesní výfuk tak som vymenil stredový diel a stále to fučí keď zapchám koncovku výfuku.

Takže v čom môže byť problém ostatné hodnoty boli dobré.

  • Autor

nikto nevie poradiť ??

čo chceš také poradiť?..veď mi odtiaľto nevidíme kde to fučí

  • Autor

tak ono to fučí za katalizátorom čo je tam spona ktorá spája prednú časť zo strednou časťou výfuku, mna by len zaujímalo prečo to má vyššiu hodnotu lambda a čo to vlastne je ?

doporučujem ti zhodiť vyfuk a ešte raz a poriadne pretesniť spoje. s pastou nešetri.

Súčiniteľ prebytku vzduchu je bezrozmerné číslo vyjadrujúce podiel medzi množstvom vzduchu v zmesi a stechiometrickým množstvom vzduchu zodpovedajúcim použitému palivu. Označuje sa gréckym písmenom λ (lambda).
 

  1. Ak zmes obsahuje presne stechiometrické množstvo vzduchu nazývame ju stechiometrickou a λ = 1
  2. Ak zmes obsahuje viac vzduchu nazývame ju chudobnou a λ > 1.
  3. Ak zmes obsahuje vzduchu menej nazývame ju bohatou a λ < 1.

     
  • Autor

lusl dik za odpoveď a vedel by si poradiť akú tú pastu použiť aby som hu mohol kúpiť ??

  • 7 měsíců později...

Mam hodne podobny problem, ale zatim ho neresim.

Stejny motor: 1.6 74kW AKL

Na emisich jsem mel take lambda vetsi nez 1,03. Ale bylo to pouze pri zvysenych otackach.

Navic jsem mel deravy koncovy dil vyfuku, ten jsem nechal vymenit.

Nastesti jsem prosel bez nejakeho premlouvani, ale dobry pocit z toho nemam.

Tusim, ze problem muze byt v tom, ze mi motor dost zere olej. Cca 1 litr na 2 natankovani. (Pouzivam Shell Helix 10w40, ma normu WV502.00 a internetu je docela levny.)

Tim padem kdo vi, jak vypada lambda sonda a katalyzator.

Zatim jsem to neresil, protoze nevim jak (gufera na ventilech? pistni krouzky?) a je levnejsi dolevat olej.

Ale mam trochu strach, co bude, az pojedu za dva roky zase na emise.

 

I kdyz ted si ctu tu odpoved o tom lambda a jestli vyssi nez 1 znamena moc kysliku, tak to by na konci deraveho vyfuku bylo OK.

Respektive z pohledu motoru, na konci deraveho vyfuku at si je co chce, hlavne kdyz lambda sonda pred katalyzatorem (za katalyzatorem u AKL zadna neni) ukazuje pravdu.

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.