Přejít na obsah

Rozšiřující podložky pod kola


mcsolle

Doporučené příspěvky

Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo.

Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak  .Peťas

Tak takovýmu PRASETI bych auto do rukou nedal ani náhodou... :kuk::fakac:

A že to sem Peťas vůbec píše, připadá mu to jako zlepšovák, chce poradit ostatním jak na to. A vy si toho nevážíte!!!

aha, tak to jsem nepochopil.... mel jsem se poradit nez jsem je aplikoval... :D

ted taham na aute o 5mm vice matrose.... :D:D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty 15 mm jdou dát i na zadek, ale má to jeden háček, musí se vzít rozbrušovačka a ten vystřeďovací náboj , co je na brzdovém bubnu(u bubnovek), cca, tak o 4mm-5mm ufíknout. A pak už není problém ,aby si i 15 mm podložka dosedla celou plochou. Pořád tam zůstává dost , aby to kolo na tom středícím náboji pevně sedělo.

Je tam pak ale jiný problém, a to, že pak nasazení prachovky (toho víčka) brání ten šroub co z toho trčí. Jde to ale vyřešit tak , že se ty víčka vybombírují trochu ven a sedí to tam pak jak prdel na hrnci jak má. Takže tak  .Peťas

Tak takovýmu PRASETI bych auto do rukou nedal ani náhodou... :kuk::fakac:

A že to sem Peťas vůbec píše, připadá mu to jako zlepšovák, chce poradit ostatním jak na to. A vy si toho nevážíte!!!

aha, tak to jsem nepochopil.... mel jsem se poradit nez jsem je aplikoval... :D

ted taham na aute o 5mm vice matrose.... :D:D

doplneni pro puntickare.

vlastne 10mm /5mm na kazde strane/

;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

to je tak, když někdo 4 roky tuní stodvacítku a koupí si Octavii. Auta jsou nesrovnatelná ale v hlavě zůstává jen flexa a kladivo  :blbec:

......... ale zapomínáte na jednu věc ....... ta radost z dobře vykonané práce :smich: . Holt když to tam nejde něco ufiknu a narvu to tam kladivem :smich::smich::smich::blbec:kol103 a jehle ono to tam najednou jde.

Editováno: , autor: alpako
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 120ky si možná tuníte 4 roky sami, a to jak jste to tady rozjebali, nemá nic společného s tím co jsem tam napsal. Je to čistě provedené a jelikož to nevadí ocelovým zimním kolům, jelikož tam pořád zůstává dost na to co to má dělat, nic se vlastně neděje.

Hlavní důvod proč jsem to takhle dělal je ten že bych tam ty originální podložky, ( ne nějaké dělané doma na koleně ) nedostal, protože po dosednutí podložky se středícím prtencem na středící náboj brzdového bubnu chybělo právě oněch pár mm k tomu, aby si na něj pořádně dosedla. A jelikož se v žádném případě nedá z 15mm podložky už nic odebírat , protože v kritickém místě (pod středícím nábojem podložky) zůstává už jen nějaký mm až 2 materiálu, je to jediný způsob jak tuto podl. nasadit pokud chcete zachovat její vystředění.

A nakonec mi můžete, vy co se jich to týká," mistři " políbit prdel !!!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 120ky si možná tuníte 4 roky sami, a to jak jste to tady rozjebali, nemá nic společného s tím co jsem tam napsal. Je to čistě provedené a jelikož to nevadí ocelovým zimním kolům, jelikož tam pořád zůstává dost na to co to má dělat, nic se vlastně neděje.

Hlavní důvod proč jsem to takhle dělal je ten že bych tam ty originální podložky, ( ne nějaké dělané doma na koleně ) nedostal, protože po dosednutí podložky se středícím prtencem na středící náboj brzdového bubnu chybělo právě oněch pár mm k tomu, aby si na něj pořádně dosedla. A jelikož se v žádném případě nedá z 15mm podložky už nic odebírat , protože v kritickém místě (pod středícím nábojem podložky) zůstává už jen nějaký mm až 2 materiálu, je to jediný způsob jak tuto podl. nasadit pokud chcete zachovat její vystředění.

A nakonec mi můžete, vy co se jich to týká," mistři " políbit prdel !!!

Si polib sám, já si radši udělám o těch pár milimetrů ty podložky širší než abych tam něco prasil flexou...kdybych teda nějaký podložky potřeboval...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 120ky si možná tuníte 4 roky sami,  a to jak jste to tady rozjebali, nemá nic společného s tím co jsem tam napsal. Je to čistě provedené a jelikož to nevadí ocelovým zimním kolům, jelikož tam pořád zůstává dost na to co to má dělat, nic  se vlastně neděje.

Hlavní důvod proč jsem to takhle dělal je ten že bych tam ty originální podložky, ( ne nějaké dělané doma na koleně ) nedostal, protože po dosednutí podložky se středícím prtencem na středící náboj  brzdového bubnu chybělo právě oněch pár mm k tomu, aby si na něj pořádně dosedla. A jelikož se v žádném případě  nedá z 15mm podložky už nic odebírat , protože v kritickém místě (pod středícím nábojem podložky) zůstává už jen nějaký mm až 2 materiálu, je to jediný způsob jak tuto podl. nasadit pokud chcete zachovat její vystředění.

A nakonec mi můžete, vy co se jich to týká," mistři " políbit prdel !!!

Si polib sám, já si radši udělám o těch pár milimetrů ty podložky širší než abych tam něco prasil flexou...kdybych teda nějaký podložky potřeboval...

:palec2::palec2::palec2:

plny souhlas. taky se to da nazvat - remeslo bran se....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Na tom, jaké se tam vlezou podložky, aby to nevypadalo jak pes v širáku, záleží ET na kolech, ale pokud si jeden z těch frajerů co jim kola trčí 5 cm ven z blatníků , tak prosim. Prasit si na autě teda můžeš klidně něco ty sám ty hulváte. Nejlepší u tebe asi bude , když zrovna pasuje to co někde seženeš a nemusíš namáhat hlavu, co?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Taky se mi zdá, že tohle není téma o distančních podložkách , ale o vyhledávání konfliktů a na to já nemám čas, ani chuť.

Ber to tak, ze mnoho lidi tady bere sve auto stejne jako sve dite. Mel si volit jemnejsi vyrazy, treba jako lehce upravit naboj a lehce prizpusobit poklicku... :D:D

Ale ted vazne. Neverim tomu, ze by ty konflikty tady nekdo vyvolaval zamerne. Chce to brat s nadhleme a s humorem... :palec2:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně jsem se rozhodl, že toto téma už nehodlám sledovat, ale vzhledem k docela rozumným posledním dvoum odpovědím dodám ještě tohle. Nemyslím si ,že bych já volil nějaké tvrdé slova, to spíš ty podemnou, ale to už nemíním řešit.

Tak tohle, nemám první auto, ani nejsem žádný mladý začátečník .To auto jsem kupoval nové a stálo takový balík, že bych si nikdy nedovolil ho prznit nějakou "FLEXOU A KLADIVEM".Navíc jsem profesionál a auta mne živí od 18 roků, takže o tom něco vím. A ta úprava je udělaná tak, že když to uvidíš, nenapadne , že je to předělávané.Tudíž žádné do----vené zuby od flexy , ale perfektně rovné a začištěné.To se týká i těch víček, které nejsou v žádném případě dokřápané nějakým kladiviskem, ale vylisované do přesných kloboučků, oba dva naprosto přesně stejné a nasazené na své místo. Musel bych bít magor , abych do auta skoro za 3/4 mil. mlátil nějakým kladivem, a navíc se mám dost rád na to, abych za v něčem amatérsky zmastěném někde zabil.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...

Nazdárek. Nechci otravovat zbytečnostma, ale měl bych jeden dotaz. Chtěl bych dát podložky pod kola, ale většina lidí mě od toho zrazuje, protože prý po tom rychle "odejdou" ložiska v kolech. Má někdo zkušenost s podložkama na kolech ? Jednalo by se asi tak o 20 mm podložky. Ale všichni mě straší :aggressive:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ložiska odejdou i tak a 20mm není zas tak moc...

Tak já svůj příspěvek poopravím. Ložiska v kolech odejdou i bez podložek, ale ze zkušenosti při použití podložek jsou ložiska více namáhána a odejdou dříve. A to jsem koupil podložky také "jen" 20mm. Už bych si je na auto nedal...

Editováno: , autor: Wojnar
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Podložky? NIKDY!!!

Říká ti něco pojem "příklon rejdového čepu"?

Asi ne, protože jinak bys nad podložkami ani neuvažoval. Myslím, že konstruktéři aut se něco napočítají, aby auto sedělo na silnici co nejlépe. No, a pak někdo nacpe kus slitiny hliníku (v tom lepším případě) pod ráfek kola a je vše jinak... Většina aut má záporný příklon čepu, výhody oproti kladnému příklonu jsou nekompromisní: samostabilizační účinek, jak při akceleraci, tak při brždění, rozdílné nahuštění pneu, rozdílný záběr kol. Takže pokud dáš podložky pod kola, tak ze záporného uděláš kladný a pocit větší stability auta je pouze subjektivní. Nepopírám, že kola dřící o podběhy blatníků jsou impozantní, ale v takto "vytuněném" autě bych fakt nejel ani 1 km.

A zde je potom životnost ložika malicherností...(odchází kvůli změněným silám na něj působících)

Pokud mermomocí chceš větší rozchod kol, tak vyměň kompletní zavěšení kol.

(náčrtek jen pro představu, míry jsou záměrně přehnané kvůli názornosti)

PS: proč myslíš, že máš v techničáku napsaný povolený rozměr ráfků a kol...

post-1451-1176931106_thumb.jpg

Editováno: , autor: michal_1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...