Sleep77 Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ... Nevíte jestli je to normální ? Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomasino Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Myslím, že nad 4000 ot. čudí kdekdo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Moje řeč! Moc to sleduješ! Pořád uvažuješ o čipu? Jestli jo tak bych to přestal pozorovat. Čip tomu ještě čoudu přidá! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JimTDI Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 nepamatuji si, že by mi 66ka, tehdy v sérii, hulila.... ted už je to něco jinýho... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Moje řeč!Moc to sleduješ! Pořád uvažuješ o čipu? Jestli jo tak bych to přestal pozorovat. Čip tomu ještě čoudu přidá! neni pravidlem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 4. Září 2006 Sdílet Vloženo 4. Září 2006 Moje řeč!Moc to sleduješ! Pořád uvažuješ o čipu? Jestli jo tak bych to přestal pozorovat. Čip tomu ještě čoudu přidá! neni pravidlem Pravidlem to rozhodně není, ale pravděpodobnost je 90%! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 dovolil bych si nesouhlasit pokud mas cip kvalitni, nemelo by ti to kourit a nemela by ti stoupnout spotreba...jde o to u koho to nechas delat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 No možná na tom něco bude.... Ale znám taky auta s čipem za 18 taců a na plnej zátah čudí taky. Mě osobně teda ten čoud pod plným plynem nevadí! Když na tom nestojím je to OK! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 no tak pod plnym plynem ta nafta budou coudit urcite to je jasny, ale pokud mas cip nekvalitni tak to coudi i pri mensich otackach...viz vsechna ta temata tady v sekci o cipech Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 no nejsem zastance nafty ale asi to moc sledujes jak u ti rekli. kamos dostal nove firemni mondeo ma tam nejakych 15000 km a mel by si to videt . s toho by jsi se asi zblaznil pokud to moc sledujes. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 no jo ale ford a nafta......fujtajbl... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KOKYN Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 no tak pod plnym plynem ta nafta budou coudit urcite to je jasny, ale pokud mas cip nekvalitni tak to coudi i pri mensich otackach...viz vsechna ta temata tady v sekci o cipech Tak jsem to přesně myslel! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 (editace) no jo ale ford a nafta......fujtajbl... hm asi jo.ted jsem mazal ze slovenska drzel jsem se BMW pomerne novy brko tak 3-4 roky taky nafta jel jsem za nim az k nam pres buchlovsky kopce taky dost slusna dymovnice ale zase ne takova jako ten FORD .co to je nafta ale pozeral nekdo z vas treba OPLA .v benzinu jsem nechapal kdyz si to predemnou prislapla vectra v predposledni modelove rade hruza a ten smrad. Editováno: 5. Září 2006, autor: BENY Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Ono taky Opel a Ford jsou nejvetsi klumpry, mozna jeste s francouzema, u tech se fakt neni cemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 Ono taky Opel a Ford jsou nejvetsi klumpry, mozna jeste s francouzema, u tech se fakt neni cemu divit Coooooooo a v com ja vlastne jazdim . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
BENY Vloženo 5. Září 2006 Sdílet Vloženo 5. Září 2006 ted jsem tu mel zrovna v praci fokusa mooooc pekne udelanej origo od WOLFA. pastva pro oci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matrix Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sleep77 Vloženo 10. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu. No moc to neturuju ale ted jsem musel rychle z krizovatky a kdyz jsem cucel do zp.zrcatka tak jsem za sebou videl mrak dymu no tak me to docela zarazilo,paac jsem to jeste u sveho auta nevidel no,pote jsem to zkousel a zjistil jsem ze to dela od 4000 otacek. Cip kazdopadne bude uz se pomalicku schyluje k akci jen doufam ze to bude ok a ze clovek kteremu to dam to udela na jednicku podtrzenou ... .. . . . . vid? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu. tobe prijde vytocit motor nad 3500tis jako turovani? kdyz predjizdim, tak nechapu, proc bych nevyuzil vicemene cele spektrum otacek, kdyz cervene pole je az o 1000ot vic. nad tech 4200ot uz to treba u myho motoru nema moc smysl, ale do nich je to naprosto v poradku a pro motor nic spatnyho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krysarr Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Matrixi teda chudak motor, vychovas si z nej linou mrchu Turovat motor ja osobne treba rozumim jako na volnobeh to tocit "jen tak", do vyssich otacek, nebo se rozjizdet na plnej kotel ze stani, nebo to tocit az k cervenymu. Motor, i dizl, potrebuje prohnat, nehonit to furt, ale protahnout to potrebuje. a kdyz predjizdim, tak davam bacha na to kam jedu a klidne to protocim, ne abych probuh sledoval tachometr nebo nedej boze otackomer, to fakt neeee Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PURE Vloženo 10. Září 2006 Sdílet Vloženo 10. Září 2006 Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ... Nevíte jestli je to normální ? Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval..... Je to absolutne normalni.Nase fyremni Octavie,at nove nebo jete coudi jak zacpane kamna po prekroceni cca 3000 ot/min. a to same dela moje soukroma Octavie.Kourivost (pokud je to cerny dym,neznamena vubec nic) pokud kouris modrym dymem tak je motor kaput,ale pokud cernym,tak je to v pohode,bo dobre spaluje.Modry znamena spatne spalovani.Podivej se v zime na starty Avie,Liaz,Ford a podobne veci. jinak kouri taky A6 3.0TDI ktera ma najeto cca 50 000km a pri dani plneho plynu je to mazec co leze z vyfuku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hoblik Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Ja bych v tom taky nevidel zadnou zaludnost kdyz si to zakouri, ale tocit ropaka pres 4tis. se mi zda uplne zbytecne kdyz to stejne po chvilce umre. Pokud nedelas primo cerne mraky i pri mirnem rozjezdu tak se nic nedeje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vittorio Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ... Nevíte jestli je to normální ? Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval..... Je to absolutne normalni.Nase fyremni Octavie,at nove nebo jete coudi jak zacpane kamna po prekroceni cca 3000 ot/min. a to same dela moje soukroma Octavie.Kourivost (pokud je to cerny dym,neznamena vubec nic) pokud kouris modrym dymem tak je motor kaput,ale pokud cernym,tak je to v pohode,bo dobre spaluje.Modry znamena spatne spalovani.Podivej se v zime na starty Avie,Liaz,Ford a podobne veci. jinak kouri taky A6 3.0TDI ktera ma najeto cca 50 000km a pri dani plneho plynu je to mazec co leze z vyfuku. cerny dym teda podle meho neznamena ze dobre spaluje ale prave to ze to nestaci spalit snad ne? proto to huli, kdyz tomu nalozite, nedostatecne se to spali...kdyby cerny dym byl OK - dobre to spaluje tak by to cadilo porad cili kdyz to cadi ve vysokych otackach - normal, pokud v nizkych - problem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Luke288 Vloženo 11. Září 2006 Sdílet Vloženo 11. Září 2006 jj, cernej kour je nedokonale spalena nafta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
baurak Vloženo 12. Září 2006 Sdílet Vloženo 12. Září 2006 kdyz to tocis pres 4000 tak se nemuzes divit ze to zakouri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.