Přejít na obsah

Dým Tdi66 Kw


Sleep77

Doporučené příspěvky

no jo ale ford a nafta......fujtajbl...

hm asi jo.ted jsem mazal ze slovenska drzel jsem se BMW pomerne novy brko tak 3-4 roky taky nafta jel jsem za nim az k nam pres buchlovsky kopce taky dost slusna dymovnice ale zase ne takova jako ten FORD .co to je nafta ale pozeral nekdo z vas treba OPLA .v benzinu jsem nechapal kdyz si to predemnou prislapla vectra v predposledni modelove rade hruza a ten smrad. :o

Editováno: , autor: BENY
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu.

No moc to neturuju ale ted jsem musel rychle z krizovatky a kdyz jsem cucel do zp.zrcatka tak jsem za sebou videl mrak dymu no tak me to docela zarazilo,paac jsem to jeste u sveho auta nevidel no,pote jsem to zkousel a zjistil jsem ze to dela od 4000 otacek.

Cip kazdopadne bude uz se pomalicku schyluje k akci :) jen doufam ze to bude ok a ze clovek kteremu to dam to udela na jednicku podtrzenou ... .. . . . . :palec2: vid?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak 4.000 ot./1min sem snad ještě u svýho auta nepoznal... na dálnici při 150 na tacháku tam mám maximálně 3.200 ot./1min a ani pri prdjizdeni sem se nedotknul ani hranice 3.500 ot./1min. To to musíš teda docela tůrovat. Mě to zahulí jen tehdy, když sem zkoušel co se stane, když sem dal na jedničku a dvojku pedál prudce celej až na podlahu.

tobe prijde vytocit motor nad 3500tis jako turovani? kdyz predjizdim, tak nechapu, proc bych nevyuzil vicemene cele spektrum otacek, kdyz cervene pole je az o 1000ot vic. nad tech 4200ot uz to treba u myho motoru nema moc smysl, ale do nich je to naprosto v poradku a pro motor nic spatnyho

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Matrixi teda chudak motor, vychovas si z nej linou mrchu ;)

Turovat motor ja osobne treba rozumim jako na volnobeh to tocit "jen tak", do vyssich otacek, nebo se rozjizdet na plnej kotel ze stani, nebo to tocit az k cervenymu. Motor, i dizl, potrebuje prohnat, nehonit to furt, ale protahnout to potrebuje. a kdyz predjizdim, tak davam bacha na to kam jedu a klidne to protocim, ne abych probuh sledoval tachometr nebo nedej boze otackomer, to fakt neeee :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ...

Nevíte jestli je to normální ?

Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM

Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval.....

:wacko:

Je to absolutne normalni.Nase fyremni Octavie,at nove nebo jete coudi jak zacpane kamna po prekroceni cca 3000 ot/min. a to same dela moje soukroma Octavie.Kourivost (pokud je to cerny dym,neznamena vubec nic) pokud kouris modrym dymem tak je motor kaput,ale pokud cernym,tak je to v pohode,bo dobre spaluje.Modry znamena spatne spalovani.Podivej se v zime na starty Avie,Liaz,Ford a podobne veci.

jinak kouri taky A6 3.0TDI ktera ma najeto cca 50 000km a pri dani plneho plynu je to mazec co leze z vyfuku.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Dnes jsem si všiml,že od 4000 ot. čudím jak rozchlastanej Bérca ...

Nevíte jestli je to normální ?

Tankuju na OMW,čip nemám a motor má najeto 110 000 KM

Hledal jsem podobné téma a le nenašel jsem přesně co jsem potřeboval..... 

:wacko:

Je to absolutne normalni.Nase fyremni Octavie,at nove nebo jete coudi jak zacpane kamna po prekroceni cca 3000 ot/min. a to same dela moje soukroma Octavie.Kourivost (pokud je to cerny dym,neznamena vubec nic) pokud kouris modrym dymem tak je motor kaput,ale pokud cernym,tak je to v pohode,bo dobre spaluje.Modry znamena spatne spalovani.Podivej se v zime na starty Avie,Liaz,Ford a podobne veci.

jinak kouri taky A6 3.0TDI ktera ma najeto cca 50 000km a pri dani plneho plynu je to mazec co leze z vyfuku.

cerny dym teda podle meho neznamena ze dobre spaluje ale prave to ze to nestaci spalit snad ne? proto to huli, kdyz tomu nalozite, nedostatecne se to spali...kdyby cerny dym byl OK - dobre to spaluje tak by to cadilo porad

cili kdyz to cadi ve vysokych otackach - normal, pokud v nizkych - problem.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...