Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Byl jsem dnes otestovat tlumiče a brzdy na Fabia II.

 

Výsledky vypadají ok, ale zarazil mě 30% rozdíl v pasivní brzdné síle na přední nápravě:

 

LP: 155N

PP: 109N

Rozdíl: 30%

 

Něco tedy lehce přibrzďuje přední levé kolo, ale nevím, jestli rozdíl 46N je v pohodě nebo by se to mělo řešit?

post-79035-0-81507500-1400767338_thumb.j

Vloženo

presne..30% je najvyšší prípustný rozdiel medzi kolesami ....a ty ho máš na hranici ako na prednej náprave (ĽP koleso mierne pribrzduje) a taktiež aj na ručnej brzde (tam máš zasa slabšie ĽZ koleso)...

...takže ako píše motosman,rozobrať,vyčistiť,namazať ;)

Vloženo (editace)

A není náhodou 30% hraniční hodnota jen pro max. brzdnou sílu mezi levým a pravým kolem? Protože podle tohoto protokolu je hraniční hodnota pro ruční brzdu 50%, pasivní brzdná síla se tam ale ani neuvádí.

 

Auto jinak brzdí v pohodě a ani mi nepřijde, že by se levé kolo nějak víc zahřívalo.

Editováno: , autor: Radek Novák
Vloženo

Prostě a jednoduše ti z nějakého důvodu přibrzďuje kolo,takže rozebrat,vyčistit,zjistit příčinu a opravit.Může váznout pístek,už jsem se setkal s rozežranymi gumovími pouzdry v třmenu po tom,co je nějaký chytrák namazal obyč vazelínou.Těch příčin může být víc.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...