PPetrKKK Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Ahoj, musím vyměnit dorazy zadních tlumičů. Uplně se rozpadly. (superb II, 2008 Tdi, 103kw) Jak na to? Když sundám tapecírung v kufru a tak už uvidim horní uložení tlumiců? Pak stačí odšroubovat jednu matku (uchyceni tlumiče v uložení), zatlačit tlumič dolů (na zvedutém autě, tak abych mohl doraz nasadit zvenku auta...v podběhu), nasadit nový doraz tlumiče (doraz se nějak fixuje v uložení, nebo je volně navlečený na tlumiči?) a vrát ho zpět do uložení, dotahnout matku ... a jeto? Je to tak , nebo se pletu? Budu potřebovat nějaky stahovák na stlaceni tlumice, nebo to pujde rukou? Je něco na co si dát pozor? V servise mi rekli za výměnu cenu 2000Kc. To mi přijde celkem dost, když jeden originalni doraz stoji cca 300Kc. Diky za rady. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 zevnitř nic nešroubuješ... v podběhu je tlumič přišroubovanej dvouma šrouby m10x 35 ty povolíš , zatlačíš tlumič pod gumovou krytkou je matka m10x1 tu povolíš a dostaneš se na doraz jak vyndáš starej tak dáš novej vše sešroubuješ a je to Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPetrKKK Vloženo 28. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Vyborně!! Super , ze nemusim sundavat ten tapecírung, to je vždycky o nervy, a nikdy se to neslozi do puvodniho stavu Takze to jde vyměnit zvenku, supr... diky moc. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 obrázek pro náhled Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPetrKKK Vloženo 28. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Dekuju Vidim, ze jsi odbornik, nevis jaky je rozdil mezi 3C0 511 359 a 3C0 511 359 B. Asi jen v delce, ze ?(i kdyz na obrazku je i odlisny tvar sirsiho konce - vice zubu). Oba jsou pro Superb 2. ..... ktery potrebuju ja????? da se to nejak zjistit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 28. Květen 2014 Sdílet Vloženo 28. Květen 2014 Ja to dělal nedavno a vyndaval jsem celej tlumic. Musel jsem povolit spodni rameno vyndat pruzinu a pak tlumic. Ono to jde bez demontaze tlumice z cepu kola??? To snad ne!!! Ja se tak nadrel.... 3C0 511 359 je pro standartni podvozek Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPetrKKK Vloženo 29. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 (editace) no to snad ne... (( ? Tak panove jak? Musi se to cele demontovat vcetne pruziny, nebo staci jen odmontovat horni ulozeni (jak pise Jirka)??? .. nechci se poustet do zadnych vetsich akci... Editováno: 29. Květen 2014, autor: Pawouk Necituj předchozí příspěvek! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 (editace) Dělal jsem to na autě bez demontáže tlumiče ono povolit ten spodní šroub je umění , teoreticky je jedno jakej použiješ ten bez indexu B je na vyšší podvozky s paketem pro špatný cesty nedo 4x4 , takže když auto zatížíš až na dorazy tak ti nepůjde tolik k zemi... Editováno: 29. Květen 2014, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lada Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 To číslo je na dorazu co mas na autě tak se podivej a budeš vědět presne jaky tam máš. Je krasne vidět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 (editace) když sem za O2 tahal podval, měl sem tam 1xdoraz +1/2 druého dorazu....aby to tolik nezalezlo do blatníku a tím pádem tolik neprovokoval četníky že sem byl přetíženej. Editováno: 29. Květen 2014, autor: jirka toledo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 Dělal jsem to na autě bez demontáže tlumiče ono povolit ten spodní šroub je umění ten tlmič si si zadržal čím??...blickami alebo máš na to origo kľúč??.... ....spodný šrób je síce "pekne" zatiahnutý,ale ani on neodolá Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jirka toledo Vloženo 29. Květen 2014 Sdílet Vloženo 29. Květen 2014 podržel jsem to sikovkama Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPetrKKK Vloženo 31. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 Hmm ... jak se sakra sundava ulozeni tlumice z tlumice (z pistu...)???? Oddelal jsem gumovou krtku, odsroubolav matku, ale ulozeni (viz. na obrazku od Jirky pod cislem 11 )nejde sundat... to tam je na zavitu....???? nebo se to musi kladivkem zklepat kladivkem???? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Květen 2014 Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 nastriekať uvoľnovačom a vo zveráku sklepnúť bez poškodenia piestnice Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PPetrKKK Vloženo 31. Květen 2014 Autor Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 Hotovo.. Prava strana vymenena za 20minut. Leva strana vymenena za 4 hodiny!!! Nejdrive jsem zacas s levou stranou...vsechno jsem odmontoval , ale jak jsem psal, neslo mi sundat to ulozeni z pistnice. Furt jsem koumal, proc.. zavit??, zarostle..?, skrivene..? .. nevedel jsem cim to, takze jsem nechtel pouzit silu. Asi po 3 hodinach jsem to vzdal vsechno smontoval a sel na pravou stranu, jestli je to to same. Prava strana sla jak po masle - celkovy cas 20minut. Tak jsem to sel jeste jednou zkustit na te leve strane. Zase jsem to cele rozebral, ale ulozeni ne a ne dolu. Pokousel jsem se tedy sundat cely tlumic , ale nepodarilo se mi odtahnout spodni stoub tlumice - v cepu. (co to tam je proboha za velikost sroubu... 22 mi skouzavala , 21 jsem nenasadil.. nastrcny klic.. ocko zrovna takove nemam..). Takze protoze se mi tlumic cely nepovedl sundat, tak jsem mel fat omezene moznosti , jak sundat to ulozeni. Nakonec pomohla hruba sila v podobe 3kiloveho kladiva - Pistnici jsem drivkem zaprel o podbeh a do ulozeni jsem zespodu tloukl tak dlouho, nez se uvolnilo... mel jsem fakt zlost.. takze to byly fakt rany! Nastesti, vse dopadlo dobre, bez poskozeni. Pistnice byla uplne prirostla k ulozeni... Tak jsem to vycistil, namazal, slozil a hotovo!!! Huraaaa. Celkove naklady cca 300Kc, samozrejme plus muj cas... (v servise chteli 2000Kc - a to nevedeli, ze to pujde tak tezko. Neodvazuju pomyslet, kolik by nakonec chteli) Diky vsem za rady!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
suri. Vloženo 31. Květen 2014 Sdílet Vloženo 31. Květen 2014 výmena dorazov bežne v servise je možno tak 1NH to je pri sadzbe na Superba max. 40€ ... či sa s tým budú srať alebo nebudú na tom nezáleží, zoberú vzduch , povolia hore dve skrutky , dole jednu , hodia na zem , odkrútia matku , prehodia doraz a je ... robota na 15 min v kľude obe strany ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 1. Červen 2014 Sdílet Vloženo 1. Červen 2014 Pokousel jsem se tedy sundat cely tlumic , ale nepodarilo se mi odtahnout spodni stoub tlumice - v cepu. (co to tam je proboha za velikost sroubu... 22 mi skouzavala , 21 jsem nenasadil.. nastrcny klic.. ocko zrovna takove nemam..). kľúč veľkosť 21 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
romanmon Vloženo 15. Květen 2015 Sdílet Vloženo 15. Květen 2015 Zdravím pánové.Mám dotaz ohledně zadních tlumičů SACHS 311 346. Na https://webcat.zf.com/ o něm píšou že je na sportovní podvozek,ale u nas na internetovych eshopech o tom není vubec zmínka...Nevíte jaký v tom je rozdíl?Bude ten tlumič tvrdší nebo nižší?Nezblbnu něco když ho tam dám?Mám standardní podvozek.Díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetrKV Vloženo 11. Únor 2016 Sdílet Vloženo 11. Únor 2016 Dnes mi měnili dorazy na obou stranách, jeden byl na půlku, druhý už začínal také praskat.Měl jsem doma jeden doraz ze sady od sachsu a k němu ještě dve ty pouzdra.Dokoupil jsem jen jeden doraz. Na starším S2 jsem měl špatný jen jeden doraz a nic jiného mi tam nedali.Tak mi to zbylo. Co mě dnes překvapilo, že ty černá pouzdra(kryty), nebo jak je nazvat byly na tomhle autě originál nějaké jiné, nebyly celé dute a ten doraz tam byl zmackly skrz malou díru, to ale ten nový takhle zmáčknout nešel, byl na špičce tvrdší,tak mi dali ta pouzdra, co jsem měl z té sady Sachs,do těch to šlo nasadit,byly dute celé a trochu jiné, říkali, že to jinak nejde, mě se to moc nezdálo.Setkal se s tím někdo?Když jsem to kupoval řešili akorát výšku dorazu,tu mám tu vyšší, standart podvozek.Jinak ty originál pouzdra byly také o dost celkové tvrdší,to byl také rozdíl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.