Albion Vloženo 7. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 7. Prosinec 2014 Ja osobne mám skúsenosti s motopower len tie najlepšie, a dovolím si tvrdiť, že je to v tomto macher rovnajúci sa používateľovi Ferda25, s ktorým mám tiež osobnú skúsenosť. Určite by som zveril svoje auto radšej jemu, ako nejakej firme, ktorá si necháva robiť reklamné spoty druhým stranám, a samotnú prácu svojim technikom, ktorí robia len niečo, za čo im je zaplatené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 23. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 23. Prosinec 2014 Zdar - nezkoušel jste někdo čipovat u firmy X-tuning v Jihlavě? Teď mají docela slušnou reklamu na TV Prima - pořad Autosalon. Čip na Supa stojí 10 tis. a snad by to mělo být kvalitně provedené se zárukou, zkouška na brzdě před i po úpravě, zálohování původního software, graf atd. Ze 125 kW to zvednou na 147kW. Volal jsem tam a prý Superbů II dělali spoustu (u některých typů motorů se musí rozebrat a předělat ŘJ). Máte někdo s touto firmou zkušenost? Díky za info a za zkušenosti - Martin. Ahoj, ja u X tuningu cipoval mého prvního supa motor CBBB 125kw... Prijeli, rozdelali jednotku a supli tam udajne 20kw navíc. Auto jelo urcite lip od spodu a celkove to bylo lepsi, spotřeba stejna. Ale vim, ze u tohodle motoru tam vždy nahraji jedno a to same! To me trochu od takove firmy mrzi, ze si s tim nepohraji, nereknou jak to chci(co by se mi libilo)...proste tam nahraji něco a cau.. Takova je ma zkušenost s nimi . Jo a bylo to me 3 auto u nich cipovane. Predchozi byla jednickova octava a passat B6...u obou se jim to povedlo az na podruhe...Tak asi tak.. Petr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kaktusko Vloženo 21. leden 2015 Sdílet Vloženo 21. leden 2015 To čipovanie ma vplyv aj na spotrebu? Je nižšia alebo rovnaká disk za odpoved Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 pravdu povediac, nejazdim na spotrebu, takze ti neviem povedat, ci klesla alebo stupla. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 22. leden 2015 Sdílet Vloženo 22. leden 2015 (editace) pokud máš individualně (diagnostika,brzda,graf) odladěn SW na tvoje konkrétní vozidlo ,a né žadnou "supermarketovou nalejvárnu" (parkoviště,pujč mi klíče) , tak spotřeba všeobecně klesá o cca 0,5L/100km + ale jak je psáno výše především je to o stylu používání plyn. pedálu .....každopádně "správným" odladěním SW získáš optimalní průběh a využitelnost svojeho daného motoru ... já mam o ÚPRAVCI jasno (podpis) Editováno: 22. leden 2015, autor: HANZTD 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 U žádného ze Superbů se jednotka rozdělávat nemusí, umím i pro full záruku, bez jakéhokoliv flash zápisu. Už asi dva roky. Pánové, mám dotaz nejen na motorpower. Mám 2.0TDI 125kw ale DSG. A toho se bojím, není nárůst kroutícího momentu pro tuto převodovku už problém? To udávané navýšení vypadá dobře, ale preferuji jistotu na nepoškození motoru-převodovky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
matelkoxxl Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 No ja mam to iste a Revo to ma odskusane, ze tych 435 Nm to zvlada v pohode. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 REVO Chip Stage 1 ---> 155 kW (211 PS) / 435 Nm Tohle dojeď nejdříve změřit, ale DSG těch 430 zvládne. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 26. leden 2015 Sdílet Vloženo 26. leden 2015 motorpower - nejde vám zaslat SZ, tak píši zde.. Zdravím, koukal jsem Vaše www. Nevadí mi připlatit za dobrou práci. Poskytujete nějaké záruky na provedené práce? Myslím tím např. tu DSG převodovku. Rád bych Vaše služby využil, i nastavení některých jiných věcí na autě přes VAG. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 Caute, tak drive jsem cipoval u X tuningu jak jsem psal uz dřív a ted jsem teda zkusil motorpowera a muzu rict, ze je to naprosto stejny s tim rozdílem ze to ma o 3 tisice drazsi a tu slavnou brzdu... Které si myslim, ze v zaveru je uplne k nicemu.. akorát vim co tam asi primerene nakopal! Ale ja mel za to, ze bude trosku podle te brzdy ladit a udela to podle toho jak si trosku preju, ale bohužel jsem se spletl! Proste rozdelal jednotku, něco prepajel..zalepil..nemeril co tam asi je.. vyplatil jsem balik a cau! Auto..na to ze to je diesel, tak jede az od 3tis, spodek skoro stejnej jak v serii...to jsem si mohl koupit benzinaka a tocit to stejne! Zame velke zklamani u motorpowera!!! Ted jsem nasel pana, co uz to dela 15 let zpusobem, ze si vytahne zakladni mapu co tam je ted se pta kde chci pridat, kde zvýšit kroutak, kde vykon atd... tomuhle rikam ladeni! A ne jen něco prepajet, namerit to tam a cau. Tod muj názor.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 A kdo je ten "pán"? Ď. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 Jeden pan, tady u nas na morave. A ja vul jel k vuli cipu onicem do prahy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HANZTD Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 (editace) Terezka30 aspon se nebojíš napsat jak to je maš moje UZNÁNÍ proč si to rovnou nevzal na sever co by kamenem dohodil do Č.Těšína Editováno: 14. Březen 2015, autor: HANZTD Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 A proč si to nevzal na sever co by kamenem dohodil do Těšína Ja jel na vyvazovaky, tak jsem se tam zatocil..tech penez lituju do ted! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
AR1 Vloženo 14. Březen 2015 Sdílet Vloženo 14. Březen 2015 Jeden pan, tady u nas na morave. Hodnotná informace, opravdu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Hodnotná informace, opravdu. Pan je z Prerova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libero Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 terezka prosím necituj,len odpovedaj .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 Aby to bylo úplné, bylo by dobré sem dát grafy z měření. Kolik byla série,kolik úprava se kterou jsi přijel a kolik měla úprava ode mne.Dále napiš co vše dělalo auto špatně.Nic, fungovalo perfektně. Včetně adaptace lambdy v celém rozsahu. Nemělo rozhozené kalibrace, tudíž neukazavalo spotřebu pět litrů,nešlo od volnoběhu, protože dávku paliva a tlak turba od nuly se neupravuje ani u orig, a z tohoje dobré vycházet. Nemělo ani povel na dráze plynu od 10% tak jak to někteří úpravci používají proumocnění dojmu. To měla i předchozí úprava. Nechápu jak chceš auto ovládat třeba na sněhu.Není potom nic divného, že se na sněhu nerozjedeš/možná díky DSG ano/ , či auto rozbiješ někde v zatáčce.Plynový pedál je totiž regulační člen, nikoliv vypínač on off.Tvrdil jsi mi, že jsi motorkář, a za volantem jsi mi přišel poměrně OK, tím spíše nechápu.Některé požadavky prostě sice splnit jdou, ale je právě na dobrém úpravci zda do toho jde,či zda preferuje jízdní vlastnosti a životnost vozu a jeho komponentů.V neposlední řadě by jsi měl, pokud nejsi lhář, přiznat, že jsem ti k tomu pověděl to co zde píši,a myslel jsem, že úpravu časem oceníš. Pokud vím byla mezi námi i dohoda, že odspodu bylaještě rezerva, a pokud budeš chtít zdarma upravím při cestě do Frýdku. Dle mého však zcela zbytečně.Pokud ovšem budeš věřit pořadům na TV Prima /reklama na Xtun/ kde předvádí jak auto ochotně zrychlujeod 1200 ot. na 6 rychlostní stupeň do kopce/větší blbost jsem v životě neviděl/, tak tě chápu.Doufám, že máš ve svém okolí aspoň nějakého motoristu /motoráře/ znalce, který ti vysvětlí kde je pravda.Pokud to upravoval v Přerově člověk co si myslím a podlehl tvým požadavkům, tak u mě docela klesl.Spíše si myslím, že se jednalo o někoho jiného. To je za mě vše. Mrzí mě to, ale asi nejde mít 100% úspěšnost. Také zde napiš, kdo to dělal, třeba mu aspoň dodáš kšeft. On ti i případně vykuchá DPF. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 15. Březen 2015 Sdílet Vloženo 15. Březen 2015 O rezerve od spodu nerikals vůbec nic! jinak bych to okamzite chtěl! Byla rec, ze upravis reakci na plynovej pedal... Ale to je uz jedno, proste jsem spokojenej nebyl a hold jsem to napsal...S Xtuningem jsem mel udelane 3chipy, takze to neposuzuju z TV prima A delas to naprosto stejne jak x tuning... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 (editace) Nedělám to stejně jako X, a korekci pedálu kterou bych udělal, by asi byla i tak málo. Nevím zda dotyčný vycházel z úpravy ode mne, či použil svojí, ale při nárustu hodnot o kterých se bavíme, jsem zvědav na životnost, specielně lamel. I když jsi tedy mluvil o tom, že jezdíš hlavně na skoro volnoběh. Za mě vše, nelze asi uspokojit vždy každý požadavek, kdybych dal vždy úplně na zákazníka motory by umíraly jeden za druhým. Zde je srovnávací graf orig, 1. úprava , moje úprava. Editováno: 16. Březen 2015, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 (editace) Mě by zajímala maximální rychlost. Už jsem přehrával pár lidem nový software pro CFGB 4x4 manuál a znovu se dělal čip a i bez čipu všichni řekli, že je dole auto mnohem živější. Problém je, že přes 210 km/h se tomu nechce ani po čipu. Žádná 4x4 CFGB co jsem zkoušel s manuálem nechtěla prostě jít přes 210 km/h. Ono to leze, ale Passat CC s 4x4 s první generací CR motoru tě i bez čipu dojede a zrychlení na maximální rychlost je pak shodné. Neříkám, že pro čip je rozhodující maximální rychlost, ale úpravy byly dělány od různých lidí a výsledek byl vždy podobný. Otázka zní dokáže někdo nastavit mapy taky, aby to prostě jelo do 240 km/h jako z praku a to i bez ohledu na životnost motoru nebo to technicky už není možné díky konstrukci motoru druhé generace?? Editováno: 16. Březen 2015, autor: ferda25 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 (editace) Hlavně všichni chtějí spodek a jezdit na 1100-1200ot, a aby to odtud vystřelilo, což je z hlediska funkce turba i motoru nesmysl. Obecně mám ale pocit, že nové revize sw zvláště na 1,6 spodek trochu ubírají.Co se týká maximálky, ve 220 už jsi skoro na 4500, nový Yeti 4x4 mi jde 245 ale je to hrana, a je tam jiná převodovka, a jiné turbo. Až pojedu do DE mohu natočit. Navíc budíky i přidávají realita GPS je asi 235. U DSG nevím, nemám.. Editováno: 16. Březen 2015, autor: motorpower Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
terezka30 Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Mě by zajímala maximální rychlost. Už jsem přehrával pár lidem nový software pro CFGB 4x4 manuál a znovu se dělal čip a i bez čipu všichni řekli, že je dole auto mnohem živější. Problém je, že přes 210 km/h se tomu nechce ani po čipu. Žádná 4x4 CFGB co jsem zkoušel s manuálem nechtěla prostě jít přes 210 km/h. Ono to leze, ale Passat CC s 4x4 s první generací CR motoru tě i bez čipu dojede a zrychlení na maximální rychlost je pak shodné. Neříkám, že pro čip je rozhodující maximální rychlost, ale úpravy byly dělány od různých lidí a výsledek byl vždy podobný. Otázka zní dokáže někdo nastavit mapy taky, aby to prostě jelo do 240 km/h jako z praku a to i bez ohledu na životnost motoru nebo to technicky už není možné díky konstrukci motoru druhé generace?? Cau Ferdo, tak jestli chces maximalku 245 tak jet pro cip k motorpowerovi ale spodek zadnej V patek jsem jel brno a v aute nas bylo 5 chlapu a teda zkusil jsem maximalku a ta se zastavila na 240 tacho. Ale uprimne tohle me nejak nezajima, na to mam masinu, ja chtěl naftu aby jela od spodu, doposud mi všechny auta po cipu tak jeli...az na tohodle supa Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
motorpower Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 Každé auto je trochu jinak nastavené na rozvodech,a i když je vše v toleranci, může být lepší projev u jednoho než u druhého., nafta hraje též roli, atd. CR motory obecně mají benzinový projev, to je na nich právě to pěkné. Na spodek je potřeba nakrmené PDčko s dobrou spojkou. U PD je to až nectnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferda25 Vloženo 16. Březen 2015 Sdílet Vloženo 16. Březen 2015 A jak se to chová?? Do 210 to letí a pak se to vleče až do 240 a tím to skončí?? Jak jsem psal tak to bylo i na dalších autech(různí úpravci). Tohle je pro pána z Prahy a on nemá problém dojet kamkoliv kde mu to nastaví, že to bude zrychlovat až do 240 km/h stejně a tam až se to zastaví a zachová to co je tam nyní do 210 km/h. Je to 4x4 CFGB a manuál. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.