Publikováno Červenec 26, 201411 r Zdravím, chtěl bych si koupit ojeté Citigo na CNG ale jak to tak vypadá je to nedostatkové zboží. Zkouším AAA, Esa, Sauto, Yauto, Annonci, skodaplus atd a nikde nic. Ani jedno auto! Nenapadá Vás, kde by šlo pořídit ojetinu? Nové je za raketu.
Červenec 26, 201411 r Trošku jsem upravil název vlákna. Vyjmenoval jsi skoro všechny možnosti, to bude těžké. Ono jich bude naprosté minimum v provozu. Budeš muset být trpělivý a stále to sledovat.
Červenec 27, 201411 r Cus, a jsi si touto volbou opravdu jisty? Jak jsem kupoval své, bylo na prodej ještě i verze s CNG, ve žluté barvě. (bylo to 5/2014) Měli jej na skodaplus, u nás v Ostravě. Ale vzhledem k tomu že já koupil auto co mělo 9000 km a max výbavu za 190 000Kč tak to samé v té jiné barvě akorát mělo CNG a možná start stop, co ja nemam, tak stálo 269 000,- a mělo najeto už 59000km a jinak to bylo zcela to stejné auto... Fakt do toho asi nemám co mluvit, ale po tom co jsem to spočítal by se mi ta investice nevrátila myslím do konce života auta v mé domácnosti....? Tak jsem šáhl po benzínu. JInak auto je to parádní a CNG je levné, ale ty ceny.... Upraveno Červenec 27, 201411 r od jurdadavid
Srpen 1, 201411 r Autor Však jo, samozřejmě by záleželo na tom, kolik by stálo. Moje požadavky na Citigo jsou 4 dveře, vyhřívané sedačky a tempomat + ještě v záruce by bylo super. To je cena tak kolem 200 tisíc. Když dlouho pozoruješ inzeráty tak jde i za míň ale ne moc. Bohužel mi z Áček uteklo jedno pěkné Citigo na CNG za jenom 215 tisíc. Strašně mě štve, že mi proklouzlo mezi prsty. Takže ano, záleží na ceně ale pokud by bylo CNG tak do 250 000 sáhnu po něm raději než po benzínu za 200. Tak budu vyčkávat a snad se zadaří. Upraveno Srpen 1, 201411 r od honefr
Srpen 1, 201411 r Autor Dobrý důvod by se našel. Za a ) Nemám 433 900 Kč na Octavii CNG Za b ) Měl jsem Octavii LPG a ve městě to LPG stejně žádná výhra spotřeby nebyla. Asi tak 80% nájezdu strávím stejně ve městě tak se městskému autu nebráním. To ale neznamená, že bych nechtěl s Citigem nikdy z Prahy. V recenzích jsem četl, že i na dálnicích je jízda na miniauto překvapivě dobrá. A když tomu nebudu šlapat moc po krku (jízda 100-110 km/h) tak i za velmi příjemnou spotřebu.
Srpen 1, 201411 r Autor Jak tě napadlo, že si myslím, že to myslíš zle? Jen se ptáš. V pohodě Taky jsme doma nad Citigo dlouho přemýšleli a nebudu ti lhát, že z nové Octavie nejsem unešený ale po technických potížích s LPG na ojeté Oktávce už jenom nové anebo lehce zánovní ještě se zárukou.
Srpen 1, 201411 r To verim. Jak jde kvalita do kopru tak bez zaruky uz tedka ani ranu. A rocni rapid se jeda splasit v te cene co chces ty ?
Srpen 2, 201411 r Autor Prošel jsem si pár inzertních serverů tak pokud se dívám na rozmezí 200 až 250 tak sehnat jde ale žádná výbava. Úplný základ plus ještě benzínový motor. Přemýšlím, když hodně jezdím po městě, že je stejně asi lepší Citigo. A když budu trpělivý tak si myslím, že by se do 250 mohla objevit i CNG verze a i s nějakou tou výbavou. Nějak se mi už nechce vracet k benzínu. Diesel hlavně do města, to je blbost. Tak ta tovární zástavba CNG se mi jeví jako nejlepší možnost. A jestli jezdí za 2,8 jako třeba uvádí tady tak mi to vychází na nějakých 72 haléřů na kilometr a to je prostě sen. P.S. Určitě to bude i více ale stejně i do koruny a kolem koruny je to úžasná spotřeba.
Srpen 2, 201411 r Tak jezdit za 70 haléřů nedokážu jezdit ani na skůtru...... chápu koupi tohoto auta.
Srpen 2, 201411 r Mno pokud rocne nenajede tak 50 000 a vice tak nevim jestli se to tak moc projevi, ale uspora jak uspora. Ja to radsi nepocitam kolik me to stoji
Srpen 2, 201411 r Autor Jak si přišel na 50 000? Když budu hodně zaokrouhlovat tak benzín za 200 000 a CNG za 250 000. To je rozdíl 50 000. Spotřeba benzínu cca 2 Kč/km, CNG cca 1 Kč/km. Rozdíl 1 Kč na každém kilometru. Pokud každý rok najedu 15 000 km tak investice 50 000 je vrácená za 3 roky a něco. A pak už jezdíš jak král do koruny. P.S. A to ani nepočínám tu cenu z Áček 215 000 :wallbash:
Srpen 2, 201411 r Ja nemyslel rozdil ceny, ale najetych km za rok v tom co ty pises tak to je presne ono. Ze pri najezdu 15 000 rocne to je 15 000,- kc coz neni zas tak hrozny. Ze kdybys najezdil 50000 km rocne tak tak se to projevi uz dost.
Srpen 3, 201411 r Autor No a to jsem ještě použil zaokrouhlování k horšímu. Představ si kdybych ho koupil třeba i levněji. No, a když se hodně snažíš, jde jezdit i za méně než korunu. A navíc kdyby mě kilometr opravdu stál 80 haléřů a pustil bych si uzdu, tak kdo ví kolik bych najezdil. Takže o návratnost bych se moc nebál. A jak říkám; rok, dva, uteče jako voda a pak už jezdíš s autem se spotřebou snů.
Srpen 3, 201411 r Tak snad ti to vyjde no ja jeste stale radsi vetram koniky a na spotrebu radsi nekoukam ) a hlavne preferuju pohodli coz bych od citigo na kazdodenni jezdeni nedostal. Ale jako dalsi auto do mesta na nakupy bych se mu nebranil. Je male sikovne a ve meste i dost hbite.
Srpen 3, 201411 r Tak s tím výpočtem to ale bude v reálu trochu jinak. Mám 55kw a jezdím v průměru za 4,6 město a dokonce i město, dálnice a okresky o delce 2500km je spotreba 4,7, takže mi to dělá 1,7-1,8/Km to je rozdíl 8000 na 10000km, proto si myslím, že to cng ušetří, ale muselo by stát opravdu plus mínus stejně jak benzín. JInak se mi ale líbí taky a taky bych ho bral, jen mě odrazuje ten start stop, co tam většinou (možná vždycky? ) je, nechci aby mi auto vždy "chcipalo" :-D A náhodou pohodlí je v autě dost i když je to "jen" citigo, takže zcela dostatečné pro lidi, kteří nemají zrovna na tu oktávku :-P
Srpen 3, 201411 r Mno jelikoz do auta potrebuju narvat kocarek, tak v tom momentu je pro me citigo zatim mimo hru.
Srpen 3, 201411 r Start-stop se da obejit softwarove kdyztak, a pokud ma clovek automat, tak se pres brzdu da jezdit tak, ze se nikdy nesepne.
Srpen 3, 201411 r Autor Tak s tím výpočtem to ale bude v reálu trochu jinak. Mám 55kw a jezdím v průměru za 4,6 město a dokonce i město, dálnice a okresky o delce 2500km je spotreba 4,7, takže mi to dělá 1,7-1,8/Km to je rozdíl 8000 na 10000km, proto si myslím, že to cng ušetří, ale muselo by stát opravdu plus mínus stejně jak benzín. 1,7-1,8 ale na Spritmonitoru.de zase lidi píšou, že jde jezdit za 0,7-0,8 Ten výpočet byl hooodně od oka. V reálu toho bude jinak. Jen jsem tím chtěl nastínit, že když se bude cena blížit benzínu, nevidím problém v návratnosti. Otázka bude: Jak moc blížit? Např. to zmíněné Citigo z Áček za 215000 bych teď běžel okamžitě koupit. JInak se mi ale líbí taky a taky bych ho bral, jen mě odrazuje ten start stop, co tam většinou (možná vždycky? ) je, nechci aby mi auto vždy "chcipalo" :-D Já jsem nikdy v autě start-stop neměl, ale nemyslím si, že by to bylo takové zlo, jak lidi říkají. Vždyť to přece chcípá motor, když se zařadí neutrál. Takže když dojíždím řadu aut, co se začíná pohybovat tak dobrzdím se spojkou a rovnou si už dávám za 1 a nemusím řešit chcípnutí… Vidím, jak padla červená. Zakvrdlám pákou, pustím spojku a chcípne motor. Mě to přijde OK. Proč bych měl dobrovolně takovou dobu bublat? Nechci, aby to vyznělo provokativně ale může mi tu nějaký odpůrce vysvětlit proč tak nenávidí start-stop? A náhodou pohodlí je v autě dost i když je to "jen" citigo, takže zcela dostatečné pro lidi, kteří nemají zrovna na tu oktávku :-P Tak to můžu potvrdit. Mám 194 cm a myslel jsem si, že tam budu jako sardinka ale na zkušební jízdě jsem se nestačil divit. Hlavně místa nad hlavou. Toho je více jak v oktávce.* Fakt nechápu. Za to palec určitě nahoru. Vlastně v žádném směru jsem prostorově nestrádal. Takže pro dva vepředu se dá určitě mluvit o pohodlí. Vzadu je to horší. A za mě se posadí jenom trpaslík. *Myslím dvojková. Trojková nevím jak na tom je.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.