Jump to content

Ostatní

Sign in to follow this  

21 topics in this forum

    • 11 replies
    • 17,750 views
    • 108 replies
    • 22,961 views
    • 0 replies
    • 5,389 views
    • 41 replies
    • 8,088 views
  1. navigace move fun 1 2

    • 25 replies
    • 13,020 views
    • 25 replies
    • 7,925 views
  2. Citigo 5D CNG

    • 1 reply
    • 2,245 views
  3. Testy Citigo

    • 15 replies
    • 12,957 views
    • 22 replies
    • 6,001 views
    • 38 replies
    • 10,497 views
    • 14 replies
    • 4,038 views
    • 0 replies
    • 3,496 views
  4. Citigo MR 2017 1 2 3 4 6

    • 133 replies
    • 32,075 views
    • 6 replies
    • 5,233 views
  5. VW UP facelift? 1 2

    • 29 replies
    • 13,169 views
  6. Citigo MR 2016 1 2

    • 25 replies
    • 13,165 views
    • 3 replies
    • 6,774 views
  7. Citigo Monte Carlo

    • 3 replies
    • 5,937 views
  8. MR 2015

    • 20 replies
    • 7,030 views
    • 19 replies
    • 6,901 views
    • 2 replies
    • 6,795 views
Sign in to follow this  


  • Aktuální příspěvky

    • Mne sa jazdné vlastnosti tiež zdajú byť na tak malé auto úplne v pohode. Je pravda, že váha batérie sa musí zákonite niekde prejaviť a v takýchto krajných situáciách sa zotrvačná sila hmotnosti batérie aj prejaví. Na jednej strane to nízke ťažisko auta jazdným vlastnostiam pomáha, na druhej strane (v kritických situáciách) môže byť nevýhodou. Podľa mňa treba jazdiť obozretne a včas predvídať, aby sa človek k týmto kritickým situáciám dokázal vyhnúť. Aj keď viem, že nie vždy sa to dá...
    • Já měl světlý interiér v kůži v Octavii II a řekl jsem, že už to nikdy nechci? Hádej co mám S3? Mám i ten zadní sterač, webasto a vyhřívané sklo. Prostě jsem kupoval "ježděnku" a holt to nemůže mít / nemít všechno co bych rád.
    • Ahoj Stanley, očekávej nejlepší variantu Superbu z hlediska brzd, akcelerace při zachování určité anonymity. Pouze výfuky tě prozradí, ale málo kdo to identifikuje. Předjíždění na okreskách je tím  rychlé a bezpečné a na dálnici je nejlepší řešení většinou trochu zrychlit  a ty máš k dispozici dostatek výkonu, který nemá žádný model Škoda, ani poslední model RS Octavie. Na druhou stranu je to velmi tiché a pohodlné auto pro klidnou jízdu se spotřebou do 9 litrů.  .  Škodovka tento model 200kW moc neprezentuje, protože klíčový z hlediska pokut za spotřebu od EU  je pro ně 103kW diesel. Čím více prodají tento slabší diesel, tím můžou něco nechat i pro benzíňáky 200kW. Já jsem momentálně najel cca 48 000 km, rozhodl jsem se měnit olej po 15 000 km a to byly jediné návštěvy servisu co jsem absolvoval. Upgradoval jsem mapy na 2021 přes USB a vyměnil letni za zimní a zase zpět. Zapoměl jsem, dolil jsem asi 1 dcl destilky do vyrovnávací nádržky a preventivně tak jednou za tři měsíce dobiju baterku AGM., na 12,8V , ale za dva dny je tam zase 12,3V.   Takže pokud budeš kupovat jetý s 50 000 km a bude to mít historii, asi si všichni budou myslet, že je to nové auto. Přeji štastnou ruku.  
    • nějaké levné Casio do práce, jedny Škoda a pak srdcovka Certina :-) 
×
×
  • Create New...