PaveloSK Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Poslednú dobu som si všimol, že keď naštartujem chladný motor (po dni alebo dvoch státia), tak otáčky majú tendenciu kolísať a skákať medzi 700 až 1800, potom sa ustália na "sytičových" 1100 a neskor po ohriatí klesnú na klasickych 800-900 ot. za minútu. Auto je 47kW, ročník 2006, najazdených 74.000km a nie sú s nim (klop klop) žiadne iné problémy - spotreba super, výkon OK a vibrácie minimálne, resp. žiadne. Za spomenutie možno stojí, že som sa teraz presťahoval a auto si už nehovie v zateplenej garáži ale len na ulici a taktiež vzhľadom na to, že je na ulici neustále používam tajný vypínač, ktorý odstavuje čerpadlo. Samozrejme tento vypínač zapnem predtým, než vkladám kľúčik, aby si pri prvom otočení kľúčika mohlo čerpadlo zavrčať, avšak nemá možnosť vrčať pri otvorení vodičových dverí (keďže v momente, keď ich otváram je tajný vypínač stále zapnutý a čerpadlo je vyradené). Takže som rozmýšľal nad dvoma možnosťami - nedostatočný tlak paliva po naštartovaní alebo zanesená klapka, pretože auto viac menej celý svoj život jazdí len v meste. Diagnostikovať teraz nemôžem, lebo kábel nemám pri sebe a neviem, kedy sa po neho dostanem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 1. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 1. Srpen 2014 Mal by si začať klapka, snimač nasavaneho vzduchu, čidlo tepla a tlak paliva. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PaveloSK Vloženo 4. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 Zatiaľ som mal čas len nakonfigurovať kábel a pozrieť chyby - nenašiel som nič vážne, akurát 17932 Fuel Pump Relay čo naskočí vždy, keď otočím kľúčikom a pritom zabudnem zapnúť tajný vypínač (tj. neozve sa čerpadlo) a druhá chyba bola 01598 Drive Battery Voltage - asi už odchádza baterka a občas po dlhšej dobe státia naskočí pri štartovaní táto chyba, keď poklesne voltáž. Inak žiadne iné chyby.. Ako by som prípadne vedel pomerať spomenuté členy pomocou programu VDS Lite? Ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hubo44 Vloženo 4. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 4. Srpen 2014 čidlo tepla cez merane hodnoty tlak paliva manometrom a klapku vyčistiš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
havraneek Vloženo 13. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 13. Srpen 2014 Ahoj, sorry za narušení článku, ale mám stejné problémy jako ty. Taky při studeném startu kolísají otáčky a auto má tendenci zdechat. Taky mám fabii 1,2 HTP 47 kW rv.2006 najeto 123 000, k tomu to mám od 60 000 v LPG. Mám vyměněné svíčky, vyčištěnou klapku a stále to dělá. Vag píše příliš bohatá směs na 1. válci. Bylo mi doporučeno dávat tam více oktanový benzín. Pár nastartování mi přišlo lepších, potom otáčky kolísají, ale motor nemá tendenci zdechnout. Kdyby si přišel na to jak to opravit dej vědět prosím. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladicek Vloženo 30. Září 2014 Sdílet Vloženo 30. Září 2014 Ahoj mám stejný problém.Za teplého počasí při startu otačky 1200 a kolísa nahoru i dolu.Vymenil čidlo vody,vyčistil škrtici klaplku a nic.Někdě se piše ješte o updatu ŘJ má někdo stím skusenost? Taky 47 kw motor BME rv 2006 najeto 85 tis.Skusím ještě zapalovací cívky povyměnit..Poradí někdo co to muže být?Zatím mě to dělá jenom za teplýho počasí...v zime bylo OK. Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 30. Září 2014 Sdílet Vloženo 30. Září 2014 Ahoj no asi bys měl nejdřív to dát na Vag. Uvidíš co bude zapsáno. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ladicek Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Zdravím stejný problém začalo pred 2 lety při teplých dnech.Klapku čistil sprejem,vymenil čidlo vody i čidlo teploty nasavaneho vzduchu...Co stím? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek 835 Vloženo 10. Říjen 2015 Sdílet Vloženo 10. Říjen 2015 Ahoj no na klapku to sice nevypadá,ale chci upozornit,že někdy čištění jen sprejem je na nic. Z hora ji vyčístíš bezvadně,ale ze spod je stále dobrý nános. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.