PeTe79 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Zdravím. Mám Superb, 1.8 T , AWT a s dodatečně montovaným LPG Stag. Měl jsem následující problémy: Špatné starty (až na poněkolikáté a i tak motor pár vteřin sotva běžel) a jízda na benzin byla otřesná (škubání, žádný tah, slabý výkon). Na LPG jízda naprosto bez problémů. Akční členy ukázaly vadný jeden vstřik a čidlo teploty, takže jsem koupil obojí nové a vyměnil. Beze změn. Ostatní vstřikovače jsem tedy nechal vyzkoušet, vyčistit, vyzkoušet tlak palivového čerpadla, vyměnit palivový filtr, svíčky... Stále žádná změna. Došly mi nápady, tak jsem začal brouzdat po fórech a objevil další možnosti - váha vzduchu a škrtící klapka. Dnes jsem tedy koupil novou váhu, rozebral a vyčistil klapku a zlepšení se dostavilo, najednou auto celkem táhne, i když to není pořád úplně jako na LPG, je to výrazné zlepšení a občas zaškube, hlavně při akceleraci, dokud je ještě v nižších otáčkách. Ale bohužel see nezlepšily ty starty. Nastartovat na první otočení je stále z říše snů. Někde jsem četl o výměně svíček pro LPG za běžné, pomohlo to někomu? Mě totiž došly nápady. Za jakýkoliv podnět budu vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal2009 Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Urcote bych dal svicky doporucene vyrobcem a ne na lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milanosc Vloženo 11. Srpen 2014 Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Zkus jezdit 3 dny pouze na benzin.Pokud se potom vše zlepší,starty a cukání je špatně nastavena plynová mapa-která následkem toho rozladí benzinovou mapu.Korekce musí být nastaveny stejně. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeTe79 Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Tak svíčky jsem zkusil vyměnit a změna k lepšímu se nedostavila. Naopak bych řekl, že se stal nepravidelnějším chod motoru na plyn. Takže jsem je přehodil znovu z5 a jsem zase na začátku. Zaujala mě ta mapa, najezdím toho hodně, cca 200-300 km denně. Nestačil by tím pádem třeba jeden den? Na tři dny by to byl celkem drahej pokus. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeTe79 Vloženo 11. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 11. Srpen 2014 Ještě mě napadlo, že vag píše : Katalyzátor malá účinnost Odvzdušnění nádrže - 16825 Odvzdušnění nádrže se mi nezdá jako příčina, když ve vyšších otáčkách (cca nad 4200) už táhne i ten benzín a na to to tam fakt teče proudem a účinnost katíku je mi taky s podivem, když na LPG to jede super. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeTe79 Vloženo 12. Srpen 2014 Autor Sdílet Vloženo 12. Srpen 2014 Zkus jezdit 3 dny pouze na benzin.Pokud se potom vše zlepší,starty a cukání je špatně nastavena plynová mapa-která následkem toho rozladí benzinovou mapu.Korekce musí být nastaveny stejně.Tak mám za sebou cca 200 km jízdy na benzín. Představa, že za každý km platím více než dvojnásobek co obvykle, mě teda nepustila ani na chvíli, ale jisté poznatky z toho mám. Jízda na benzín se výrazně zlepšila. Řekl bych skoro dokonce, že výkon je tam kde má být, jen někdy cítím takové lehké zpomalení tahu při svižnější akceleraci. Ale oproti stavu předtím je to obrovský rozdíl. Ještě jsem podezřívat to palivové čerpadlo, mohli ho změřit chybně, ale když to největší zátah má po 4500 tis otáček, tak tím to asi nebude. Neumím nastavit tu škrtící klapku, kterou jsem dnes vyčistil a neumím načíst a porovnat ty mapy (nemám diag. jezdím ke známému s Vagem, ale ten to tuším neumí, nebo s ním neumí). Nemáš, nebo někdo tady někoho známého Praha, Praha Východ, kdo by mi s tímhle pomohl? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kluvi Vloženo 11. Prosinec 2014 Sdílet Vloženo 11. Prosinec 2014 (editace) Ked mas diagnostiku VAG tak miesto jazdy na benzín stacilo vynulovat korekcie (vynulovaním pamate závad), mozes skusit ci sa to nezlepsi este viac (ale len docasne) Inak jednoduchý test: Vo VAG register 32,0,Lambda regulation - Lambda learnt values aké tam máš hodnoty? Keď sú mimo -10 +10% tak to potom naozaj blbne (na benzin). Lepsie je aby to bolo v rozsahu povedzme -2 +8% Ak to po tej dlhsej jazden na benzin ide dobre tak to asi naozaj rozladilo to LPG.Aký STAG máš? Buď si nájdi nejakého SCHOPNEHO (a nie kuecaného ) plynára. Pri diskusii mi prisiel rozumny ivan plyn, tusim je profik a v prahe. Mozme to skusit nastavit aj na dialku, ale to by si musel mať STAG kabel a pocitac pripojeny k autu a zaroven na internet. Prípadne sa presuň do sekcie LPG No a samozrejme dať do poriadku tie ostatne zavady. Ale LPG to co popisujes robit moze s velkou pravdepodobnostou. Editováno: 11. Prosinec 2014, autor: kluvi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.