Publikováno Září 24, 201410 r Dobrý den, stává se mi, že po nastartování 1,6 75kW BFQ po prvotních cca 1300ot a uběhnutí cca 5 - 10 sekundách se otáčky volnoběhu zvýší na 2000 ot a zde drží cca půl minuty. Bohužel celé to má ten efekt, že člověk se rozjede (tím sníží otáčky) a po vyšlápnutí spojky se opět zvýší zpět na 2000 ot. Po zmíněných 30 sekundách jev zmizí a otáčky se sniží na normálních cca 900-1000ot. Plus poslední dobou pozoruji i při zahřátém motoru na volnoběhu oscilaci mezi 1000 a 1300 ot, ale zatím opravdu sporadicky. Dokážete mi poradit, jak postupovat? Zatím jsem pro jistotu vyměnil čidlo chladící kapaliny, vyčistil škrtící klapku (byla skoro čistá), vyčistil váhu vzduchu a vyměnil prasklou trubku odvětrávání klikovky (ale zde mám podezření, že by mohla být zespodu špatně zatěsněná, těsnící kroužek byl původní a byl velmi volný). Dochází mi nápady... Začínám podezřívat i EGR vzhledem k tomu, že se to děje jen první cca 30 sekund po nastartování. Díky za všechny nápady
Září 25, 201410 r zkus ještě mrknout na hadice sání vzduchu, já tam měl malou netěsnost a jak si to asi přisávalo vzduch, tak mě to taky blblo - od rozjezdu do první křižovatky, tedy taky asi půl minuty
Září 25, 201410 r me jen napadla moznost v souvislosti s EGR. Pokud zustava EGR ventil viset a prvnich cca 30s pri studenem startu ma bezet cerpadlo sekundarniho vzduchu co vhani cerstvy vzduch pred katalyzator, aby se rychleji prohral,po stejnou dobu docela dost obohacuje RJ smes aby cast paliva shorela az pred katalyzatorem. Pak je mozne ze se ti obohacena smes vraci pres pootevreny EGR zpatky do sani.
Září 25, 201410 r Autor Sání zkusím znova zkontrolovat - jak byste postupovali? Stříkat okolo sprej na karburátory, rozprašovač s vodou nebo jen poslech? Co se týče EGR - zkontrolovat přes VAG? Je zde zpětná vazba o otevření EGR? V chybových záznamech se nic neukazuje. Díky
Září 27, 201410 r Autor V registru chyb přibyla tato chyba: 16514 - rada 1 -sonda 1 El.zavada v obvodu P0130 - 35-10 - - - Sporadicky Výměna sondy před katalyzátorem nebo stále hledat přisávání falešného vzduchu? Mělo by jít o tento díl: 021 906 262 Díky
Září 28, 201410 r Dalsi chyby v pameti muhou byt nasledek chyby puvodni, koukni na ten EGR, elektricky lze otestovat tusim na kanale 75 v rezimu zakladni nastaveni RJ (adresa 04). Uvidis jake hodnoty ti to ukaze, nejlepe ho ale usvedcis kdyz ho na chvili zaslepis, vymazat pamet zavad a neco najezdit. Rychle ho muzes zaslepit na vstupu do skrtici klapky, tesneni nahrad plnym tesnenim
Září 19, 20168 r Vracím se k příspěvku. Problém se zvýšenými otáčkami stále trvá. Celkem proběhly tyto výměny (některé přímo nesouvisely, ale díly byly vadné). Prosím o nápady...Díky OK Výměna čidla chladící kapaliny OK Výměna ventilu u nádobky s aktivním uhlím OK Výměna nádobky s aktivním uhlím Ok Výměna EGR ventilu OK Výměna hadice odvětrávání klikové skř. OK Výměna svíček OK Výměna spínače brzdových světel OK výměna váhy vzduchu OK Vymena lambdy pred katem
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.