Alma Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Dotaz: Pokakalo se mi naklápění světel-to jsem opravil (ovladač). Všiml jsem si však při opravě jedné zajímavé věci a potřeboval bych vědět jestli je to vlastnost nebo co to znamená. Pokud mám zapnuté zapínaní světel po nastartování (vedle pojistek-denní svícení) tak jsem zjistil, že po zapnutí hlavním vypínačem světel (kulatým kdy se zapne i podsvícení) se světla motorky přestaví jinak. Pokud mám automat. zapínaní vypnuté, tak můžu světla zapínat vypínat dle libosti, ale sklon se nezmění. Všimnil si toho někdo někdy? Připadá mi , že ve dne světla mají svítit pod jiným úhlem, než v noci. Akorát nějak smysl toho všeho mi uniká. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Zajímalo by mě jaký máš rok výroby a jaké máš světla. Ale nejspíš je to podobné, co jsem zpozoroval já a píšu o tom už tady: http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorová-světla/?p=1858886 a další souvislosti jsou popsané tady: http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorová-světla/?p=1834088. Je to prasácky zapojené, kdy jsou servomotorky ve světlech a regulační potenciometr napájené každý z jiného uzlu a pohyb motorků ovlivňují úbytky napětí v různých uzlech. Já jsem si už udělal přepojení v poj. skříňce, servomotorky jsem napojil do společného uzlu s potenciometrem na zapalování. Původně byl poťák na zapalování a motorky ke světlům. Motorky se mě teď pohnou jen když zahejbu kolečkem. A nemusím mít obavy, že se mě opotřebí servomotorky zbytečnýma pohybama. Ty na to nejsou stavěné. Aby ve dne svítily jinak než v nosi opravdu nedává smysl. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 8. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 Tak já mám 08 a projektory H7. Můžeš poslat schéma úpravy? páč mě to taky štve. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 8. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 (editace) Tak jestli máš skutečně rok 2008, tak bys měl mít potenciometr připojený k pojistce 3. Měl by tam vést černo/žlutý drát s průřez 0,5mm2. A 2. pozice bez pojistky. U 2006 - 07 by měl být poťák připojený k pojistce 2. černo/modrý drát průřez 0,5mm2. K jednomu, nebo druhému (podle ročníku) je potřeba připojit servomotorky. Ty jsou připojeny k žárovkám, to znamená pojistkám 57 a 58. dráty žluté a žluto/černé, průřez 1mm2. Problém je, že ke každé pojistce je dvojice žlutých (ke druhé oba žluto/černé), jeden k žárovce a druhý k motorku. A nejde rozeznat kam který. Tak to už záleží na tobě jak je rozdělit. Vypíchnout od poj. 57, rozcviknout od sebe a na jeden připojit 12V ze zásuvky, a na který drát se rozsvítí žárovka, tak zvovu nacvaknou (připájet) pin a vrátit do soklu. To samé poj. 58 s druhým pinem a žárovkou. No a dráty co zbydou jsou od motorků tak je připojit k drátu od pojistky 2, nebo 3. Podle toho jak to máš. A určitě už se motorky nebudou zbytečně mrskat. Edit: Teď jsem se podíval do svých poznámek a zjistil jsem že jsem motorky nezapojoval k pojistce 3, ale dal jsem na dráty nový pin a dal jsem ho na volnou pozici 5. U mě byla volná. Může se dát třeba na 2. nebo 1. Všechny ty začáteční jsou jedním koncem pojistky připojeny k zapalování. No a dal jsem tam pojistku 7,5A. Ještě je jeden způsob jak rozeznat ty dráty od pojistek 57/58. Jestli máš možnost stejnosměrný klešťový Ametr, tak ho nasadit na jeden drát a zapnou světla. Mělo by tam téct kolem 5A, tak bys poznal který je k žávovce. A ten druhý drát potom od pinu ucviknout. Editováno: 8. Říjen 2014, autor: jipol57 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 8. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 8. Říjen 2014 OK, díky za návod. Ale asi to vše pořeším jinak. Koupil jsem teď origo denní Led a jelikož nemám mlhovky tak to udělám jak borec zde: http://club999.7bk.ru/viewtopic.php?id=1208 tímto vyřeším : -problém mizerného svícení koupí lepších H7 žárovek a zruším svícení přes den hlavními světly kvůli životnosti "lepších" járovek -teoreticky by se měla snížit o chlup spotřeba -tou deaktivací aut. rožínání se přestanou vrtět ty motorky - přidaná hodnota :vytuním budku :-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 9. Říjen 2014 Sdílet Vloženo 9. Říjen 2014 Před FL, když máš jen jednu žárovku H7 ve světle, tak to ještě jde. Motorky sebou škubnou jen při rozsvícení světel. Ale u mě po FL. když mám žárovky pro dálková světla navíc, tak to sebou škubalo při každém přepínání dálkové/tlumené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Alma Vloženo 25. Říjen 2014 Autor Sdílet Vloženo 25. Říjen 2014 Tak jsem nainstaloval ty světla z RS, je to sice pakárna ale jde to. Mám tedy originální Škoda-Hella DLR 2x7W, se všemi homologacemi. Tudíž nepředpokládám žádné problémy na STKa uvažuji tímto i o koupi pořádných H7. Vyřešil jsem tím "cvrkání" motorku, a myslím, že by mohla jít něco malinko i spotřeba dolů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.