Publikováno Říjen 8, 201411 r Dotaz: Pokakalo se mi naklápění světel-to jsem opravil (ovladač). Všiml jsem si však při opravě jedné zajímavé věci a potřeboval bych vědět jestli je to vlastnost nebo co to znamená. Pokud mám zapnuté zapínaní světel po nastartování (vedle pojistek-denní svícení) tak jsem zjistil, že po zapnutí hlavním vypínačem světel (kulatým kdy se zapne i podsvícení) se světla motorky přestaví jinak. Pokud mám automat. zapínaní vypnuté, tak můžu světla zapínat vypínat dle libosti, ale sklon se nezmění. Všimnil si toho někdo někdy? Připadá mi , že ve dne světla mají svítit pod jiným úhlem, než v noci. Akorát nějak smysl toho všeho mi uniká.
Říjen 8, 201411 r Zajímalo by mě jaký máš rok výroby a jaké máš světla. Ale nejspíš je to podobné, co jsem zpozoroval já a píšu o tom už tady: http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorová-světla/?p=1858886 a další souvislosti jsou popsané tady: http://forum.skodahome.cz/topic/16885-projektorová-světla/?p=1834088. Je to prasácky zapojené, kdy jsou servomotorky ve světlech a regulační potenciometr napájené každý z jiného uzlu a pohyb motorků ovlivňují úbytky napětí v různých uzlech. Já jsem si už udělal přepojení v poj. skříňce, servomotorky jsem napojil do společného uzlu s potenciometrem na zapalování. Původně byl poťák na zapalování a motorky ke světlům. Motorky se mě teď pohnou jen když zahejbu kolečkem. A nemusím mít obavy, že se mě opotřebí servomotorky zbytečnýma pohybama. Ty na to nejsou stavěné. Aby ve dne svítily jinak než v nosi opravdu nedává smysl.
Říjen 8, 201411 r Autor Tak já mám 08 a projektory H7. Můžeš poslat schéma úpravy? páč mě to taky štve.
Říjen 8, 201411 r Tak jestli máš skutečně rok 2008, tak bys měl mít potenciometr připojený k pojistce 3. Měl by tam vést černo/žlutý drát s průřez 0,5mm2. A 2. pozice bez pojistky. U 2006 - 07 by měl být poťák připojený k pojistce 2. černo/modrý drát průřez 0,5mm2. K jednomu, nebo druhému (podle ročníku) je potřeba připojit servomotorky. Ty jsou připojeny k žárovkám, to znamená pojistkám 57 a 58. dráty žluté a žluto/černé, průřez 1mm2. Problém je, že ke každé pojistce je dvojice žlutých (ke druhé oba žluto/černé), jeden k žárovce a druhý k motorku. A nejde rozeznat kam který. Tak to už záleží na tobě jak je rozdělit. Vypíchnout od poj. 57, rozcviknout od sebe a na jeden připojit 12V ze zásuvky, a na který drát se rozsvítí žárovka, tak zvovu nacvaknou (připájet) pin a vrátit do soklu. To samé poj. 58 s druhým pinem a žárovkou. No a dráty co zbydou jsou od motorků tak je připojit k drátu od pojistky 2, nebo 3. Podle toho jak to máš. A určitě už se motorky nebudou zbytečně mrskat. Edit: Teď jsem se podíval do svých poznámek a zjistil jsem že jsem motorky nezapojoval k pojistce 3, ale dal jsem na dráty nový pin a dal jsem ho na volnou pozici 5. U mě byla volná. Může se dát třeba na 2. nebo 1. Všechny ty začáteční jsou jedním koncem pojistky připojeny k zapalování. No a dal jsem tam pojistku 7,5A. Ještě je jeden způsob jak rozeznat ty dráty od pojistek 57/58. Jestli máš možnost stejnosměrný klešťový Ametr, tak ho nasadit na jeden drát a zapnou světla. Mělo by tam téct kolem 5A, tak bys poznal který je k žávovce. A ten druhý drát potom od pinu ucviknout. Upraveno Říjen 8, 201411 r od jipol57
Říjen 8, 201411 r Autor OK, díky za návod. Ale asi to vše pořeším jinak. Koupil jsem teď origo denní Led a jelikož nemám mlhovky tak to udělám jak borec zde: http://club999.7bk.ru/viewtopic.php?id=1208 tímto vyřeším : -problém mizerného svícení koupí lepších H7 žárovek a zruším svícení přes den hlavními světly kvůli životnosti "lepších" járovek -teoreticky by se měla snížit o chlup spotřeba -tou deaktivací aut. rožínání se přestanou vrtět ty motorky - přidaná hodnota :vytuním budku :-)
Říjen 9, 201411 r Před FL, když máš jen jednu žárovku H7 ve světle, tak to ještě jde. Motorky sebou škubnou jen při rozsvícení světel. Ale u mě po FL. když mám žárovky pro dálková světla navíc, tak to sebou škubalo při každém přepínání dálkové/tlumené.
Říjen 25, 201410 r Autor Tak jsem nainstaloval ty světla z RS, je to sice pakárna ale jde to. Mám tedy originální Škoda-Hella DLR 2x7W, se všemi homologacemi. Tudíž nepředpokládám žádné problémy na STKa uvažuji tímto i o koupi pořádných H7. Vyřešil jsem tím "cvrkání" motorku, a myslím, že by mohla jít něco malinko i spotřeba dolů.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.