Kyselinka Vloženo 4. Říjen 2017 Sdílet Vloženo 4. Říjen 2017 Ja som prvy unik spozoroval okolo 90t km, kedy mi zmizli dve cele nadrzky kvapaliny. Potom sa to nahle zastavilo a vydrzalo to do 150t km, kedy som menil rozvody aj s pumpou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jipol57 Vloženo 5. Září 2023 Sdílet Vloženo 5. Září 2023 Je to 6 let, kdy jsem psal, o mém nepatrném úbytku chladiva. Rozhodl jsem se teď vyměnit rozvodový řemen, se všemi kladkami, napínákem, i s vodní pumpou. Skutečně vodní pumpa tekla, a je mi záhadou, že jsem nepozoroval únik ven. A taky že se po tolika letech a km, stav nehoršil. Pořád jsem udržoval minimální hladinu, a zhruba po 5000km dolil asi 1 dl kapaliny. Teklo to tak málo, že voda se vždy stačila odpařit, zbyly jen nánosy látek, které kapalina obsahuje, včetně barviva. Jsem rád, že příčina úniku nebyla v něčem jiném, jak jsem si myslel. Otázka: koupil jsem kompletní sadu Contitech, včetně pumpy. Po namontování na ni koukám, že má odtokovou dírku do vrchu. Znovu jem ji vytáhnul, jestli snad není nahoře i dole. Ne, je jen jedna. Nahoře dírka, dole mrazovka. Obráceně namontovat nejde. Setkal se s tím někdo? Je to takové divné. Dokud bude pumpa v pořádku, tak to nevadí. Ale kdyby někdy začala prolínat, tak by se kapalina snáze dostávala do ložisek. Sada má označení pro motory CAYC, a všechno ostatní souhlasilo s originály. https://www.motora.cz/contitech/CT1139WP6.html?KTypNr=33314 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.