Přejít na obsah

netesnosť vodného čerpadla-únik chlad.zmesi


lubinob

Doporučené příspěvky

mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval?  :kol-29:  ...

...že vytvořeno lubinob  :kol-44:

 

Aj mne už začínala slziť, prišiel na to kamarát pri výmene rozvodov pri 286500 km..  Milan ty si mi ju pri rozvodoch v 150t km menil, že? :D

vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil  :kol-138:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mám tu nejaký bordel v tom vlákne ....kto to takto vymodeloval?  :kol-29:  ...

...že vytvořeno lubinob  :kol-44:

 

vidíš,zabudol som ti to povedať ..sorry,nemenil  :kol-138:

teeda ja som vytvoril vlákno ani o tom netuším...  :kol-28:

 

tak potom už viem prečo tie pumpy tečú.. lebo ich nemeníš keď máš..  lol  :smich:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 měsíce později...
  • o 2 roky později...

Oživím téma. Mám sice Fabii, ale stejný motor a tady to více žije.

Už asi 3 roky mě nepatrně ubývá chladící kapalina. Teda nepatrně jen když ji udržuji na MIN. Když ji dám víc, ztratí se velice rychle. Od MIN se ztrácí tak 1-2 dl na 5000 km. A zdá se, že se to nezhoršuje.

Není nikde vidět, že by něco teklo, ani vodní čerpadlo. Shodil jsem horní kryt rozvodů, a tam je sucho, zaprášeno. Na čerpadlo moc vidět není, ale kdyby teklo, ta by to snad řemen rozstříkal. Napadá mě nejhorší myšlenka - EGR. A že to prosákne do sání a tak nepatrné množství se nepozorovaně spálí.

Má někdo podobnou zkušenost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Právě, že jsem nic narůžovělého zatím nikde nenašel. Ale dá se s tím žít. Naštěstí funguje hlídání hladiny. Už mně 2x upozornila, když si poklesu nevšimnu já. Tak jen decku dolít, na MIN a zase se jezdí spokojeně dál. Přehřátí jsem ještě nezažil. Ale že se to za takovou dobu nezhoršilo je mě divné.

 

Taky mě napadlo častěji dolívat na MAX, kdy je úbytek větší, a že třeba něco narůžovělého uvidím.

Ale to je zase riziko, že se to otevře víc a budu s tím muset něco dělat. Takhle je to v poho. Když se to nezhoršuje, jen občas kapku doleju. G13 není zas tak drahá a v první flašce co jsem koupil mám ještě víc než polovinu. Ředím podle návodu.

 

S tou hlavou jsi mě nepotěšil. To už by snad byl lepší ten EGR.

Editováno: , autor: jipol57
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Myslím, že jsem prohlédl všechno běžné. Zatím bez výsledku. Vždycky při výměně oleje, když mám sundaný spodní dekl, tak to obhlížím a nic. Škoda že na to vodní čerpadlo je špatný přístup. To posuzuju jen pohledem z vrchu. Ještě tam je elektrické čerpadlo. Taky dost schované. ale přepokládám že bude mít pohon bezucpávkový, přes magnety, jako mají nezávislá topení.

Zkusím natlakovat vzduchem. Rozpojit horní hadičku na expanzce, hadičku ucpat a do nádržky pustit tlak. Ventilek na expanzce zůstane hlídat maximální tlak. A hledat.

Jasné je, že to víc uniká když je natlakováno. Rychlý úbytek mezi MAX a MIN. potom už to jde hodně pomalu.

S tou hlavou a těsněním se mi to moc nezdá. To bývá následek nějakého přehřátí. A to jsem nikdy neměl. Jsem první majitel.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...

Bohužel jsem ještě na nic nepřišel. Popravdě jsem se k intenzivnímu hledání a tlakování ještě nedostal, jak jsem si předsevzal. Ono to není tak hrozné, a když udržuju hladinu kolem spodní rysky tak moc neuniká. Od posledního dolití, 2 měsíce a 3000km se drží + -- 2mm u té spodní rysky. Taky je mi záhadou ty malé výkyvy. Dívám se teď častěji, vždy na studeném motoru a na stejném místě v garáži.

Kdyby to takhle zůstalo, tak není co řešit. Chladí dobře. A pro jistotu si vozím teď 1/2l kapaliny sebou, kdyby náhodou více unikla. Ale jak jsem psal. Dolíval jsem vždy max. 2 dcl.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...