Publikováno Listopad 10, 201410 r Zdar chlapi. Mám takový problém, který začal cca před měsícem kdy po nastartování se motor jakoby hádal (3,5 válce - všechny...). Dělalo to zejména když auto dlouho stálo přes noc a nebo v práci... Nyní už auto sem tam ani na poprvé nenastartuje, ale chytne chcípne. Když chytne tak se to hádá jako prase. Po chvíli ok. Předpoklad je, že zapadává nafta. Vyměněn pal. filtr (MAN)! Problém zůstává. Vyměněny gumičky na Tkusu do paliváče za jiné, problém furt stejný. Vyměněn T kus, problémy zůstávají. Na hadičku za Tkus přidán zpět. ventil, problém stejný. Diagnostika bez chyb, vstřikovače mají hodnoty OK, žhaviče přezkoušeny ok, kabely též... Podávací čerpadlo fugnuje. Podezření na gumičky pod vstřikama. Máte s tím někdo zkušenost co to může doopravdy být? Auto má najeto 124 tis r.v.05, 1.9TDI 96 kw Upraveno Listopad 11, 201410 r od TomaTy
Listopad 10, 201410 r tesnenia na vstrekoch pada ti nafta okolo nich priamo do prepadu Upraveno Listopad 10, 201410 r od sparcp gti
Listopad 14, 201410 r Autor Tak vyměněno těsnění na vstřikách a problém furt stejný.... Auto při delší odstávce a při nějakých 7-10° buď chytne a hned chcípne, po druhém otočení chytne ale hádá se jako když vynechává jeden válec... Nějaký další zkušenosti?
Listopad 14, 201410 r tlaky vo valcoch merane?chybu to ziadnu nevypisuje? Upraveno Listopad 14, 201410 r od sparcp gti
Listopad 15, 201410 r Možná to je blbost,ale jak máš starou baterku ? Pokud víš, že je v dobre kondici tak dva roky stará tak ok neřeš.... Pokud je to stará hajtra...Skus přes kabely před startováním napojit supa na nastartované jiné auto.... 1,9 sou celkem náchylné na proud... muzou jen točit a nemusí chytnout pokud baterka ma malou kapacitu... pac starter sezere vsechen proud a nezbyde pro čerpadlo...
Listopad 15, 201410 r A žhaviče žerou... Souhlas s Airmanem. Mohl by to být fakt jen špatný akumulátor Upraveno Listopad 15, 201410 r od SUP1
Listopad 15, 201410 r Autor Dobře ted sem zjitil že baterka je stará cca 5 let. Bylo by to superb kdyby to bylo jen baterkou.... Stejně to má za pár, takže koupím novou a uvidíme jak se bude má situace se startováním po delším stání vyvíjet dále.
Listopad 15, 201410 r Měl jsem stejný problém, v tomto počasí nešlo nastartovat. Buď chytlo a chcíplo nebo nechytlo vůbec. Nepomáhalo ani napojit superba přes kabely na jiné auto. Nevěděl jsem si s tím rady. Po výměně baterie, mimochodem 11let staré přímo z výroby, kterou mě napadlo vyměnit, až když jsem zjistil, že korodují kabely, se ten problém už neprojevil. A to jsem si taky myslel, že padá nafta nebo to bude ještě nějaká vážnější závada.
Listopad 16, 201410 r Autor Ale mě to nechytne na poprvé třebas jenom. Pak to chytne, ale kolísaj otáčky a hádá se to... Po chvilce ok. Po dalším nastrartování už chytne normálně. Dělá to fakt jen když dlouho stojí ale né vždy! Třeba dneska ráno to nastartovalo uplně v pohodě (11°) nehádalo se to. Ale je den kdy je třeba 12° a třeba chytne na poprvé, ale hádá se (3-4 válce). Je zas den kdy nechytne na poprvé ale až na po 2 a hádá se... Myslíte že je to tedy starším akumulátorem? Dejme tomu že je přes 5 let stará ta baterka....
Listopad 16, 201410 r Jistě kapacita baterie je zavislá na teplotě.... v mínusu jeji kapacita razantně klesá Skus to v mrazu pres kabely a budes mit jasno
Listopad 24, 201410 r Autor Tak pokračujeme se záhadou dále... Koupen nový akumulátor od Bosche a problém furt stejný. Auto chytne chcípne, poté se hádá... Ted mi přeměřoval kámoš kolik tlačí čerpadlo a normálně 0,5 bar. (tolik má prý dávat). Už nevíme co stím :/
Listopad 24, 201410 r podávacie v nádrži 0,5 baru, tandem min. 3,5baru při 1500ot Upraveno Listopad 24, 201410 r od sparcp gti
Listopad 24, 201410 r zo zadu je zatka na tandeme tam das merak a ides Upraveno Listopad 24, 201410 r od sparcp gti
Listopad 25, 201410 r Autor Víme jakej je tam závit kvůli přechodce? Dnes to chytlo až na po 4 a pak hádačka... Upraveno Listopad 25, 201410 r od TomaTy
Prosinec 9, 201410 r Autor Po delší odmlce jen dodávám, že nová baterka, gumičky pod vstřikama, Tkus, jinej paliváč, zpětnej ventil před paliváčem a nyní nové podávací čerpadlo nepomohlo. Problém furt stejný.
Prosinec 9, 201410 r Po delší odmlce jen dodávám, že nová baterka, gumičky pod vstřikama, Tkus, jinej paliváč, zpětnej ventil před paliváčem a nyní nové podávací čerpadlo nepomohlo. Problém furt stejný. a tandemove cerpadlo si skusal?
Prosinec 9, 201410 r Autor Dneska sem ho objednal ze supa na ND za 1000,- tak uvidíme. Nové se mi kupovat nechtělo a to co tam je jsme nepřeměřovali bohužel. Kamarád co dělá auta se stím nikdy nesetkal, že by u koncernu vw odešlo tandemové nebo podávací čerpadlo při tolika km...Auto máme v rodině od novoty, takže 124 tis je poctivých.
Prosinec 9, 201410 r ja si myslim ze to bude mozna tym tandemom a hlavne daj new tesnenie Upraveno Prosinec 19, 201410 r od sparcp gti
Prosinec 17, 201410 r Autor Nové tandemové čerpadlo včetně gumového těsnění (je to ze staršího typu) já mám již plechové těsnění a bez úspěchu. Pořád nechytá... Už to mrdám Upraveno Prosinec 17, 201410 r od TomaTy
Prosinec 17, 201410 r pozri este aku teplotu ti ukazuje pri studenom motore, mala by byt priblizne rovnaka ako teplota okolia, ale pozeraj to vo VAGu motor,kanal 7,a 4 policko odfot to a daj to sem tie hodnoti musi byt plus minus rovnake a este nastartuj a pozri v motore kanal 4 posledne policko aka je hodnota Upraveno Prosinec 17, 201410 r od sparcp gti
Prosinec 19, 201410 r Autor Tak asi vyřešeno!!! Nevím jak sem vložit foto abych ti ukázal žes měl pravdu. Ale udělali jsme jak si psal a venkovní teplota byla 11° a teplota chlazení byla 72° tudíš to řeší celou záhadu. Když za chladného počasí hlasí čidlo +50° tak to dává míň nafty a nežhaví to vůbec. Po odpojení čidla to chytlo upe normálně a žádná hádačka, prostě nic. Vše ok. Dneska objednáváme ! Takže Ti moc děkuji za radu a správný tip
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.