Publikováno Listopad 18, 201410 r Ahoj všem! zvažuji koupi Octavie III RS s 2.0 TSI .Vzhledem k nedostupnosti takových předváděcích vozu nemám moc šanci si auto reálně vyzkoušet.. Jsem schopen jezdit s půjčenou OII 1.8 TSI (118 kW) která je chipnutá na 200 koní... Otázka zní... je to vůbec srovnatelné? tzn.. když budu jezdit moje trasy s 1,8 TSI za 7,5l/100km tak to bude obdobné i s RS kem? díky moc za názory.. Tomáš
Listopad 18, 201410 r Snadno srovnatelné to není, .. protože 1.8TSI v OII je starší generace motoru..., jedině, že by se našel někdo kdo měl (nebo má) přesně tyto motorizace, aby to uměl sronvat..... Jinak k 2.0 TSI v RS - Průměrně jezdím po městě za 9,0 (Brno, Praha) jinak je to celkově spíš 8,5 nebo méně. Průměrná spotřeba se počítá s průměrné rychlosti a průměrné aktuelní spotřeby. Takže pokud ji chceš snížit je nejlepší buďto zvýšit průměrnou rychlost (na nějaké trase) nebo snížit aktuelní spotřebu. Takže pokud pojedeš tak 110 km/h po rovince - dosáhneš s tímto motrem klidně kolem 6.0 - motor je opravdu na ten výkon (reálně cca 230hp) velice úsporný. - nedej na názor lidí co znají jen starší benzínové RS (OI nebo OII) , tam byla průměrná spotřaba opravdu o 2l až 3l vyšší... po městě klidně za 11-12l / 100 - takže úplně bych to opravdu nesrovával....
Listopad 23, 201410 r mam obe:) 1.8tsi tez chipnuta na 200 u Dieselpoweru. jizdne nesrovnatelne. 2.0tsi mnohem mnohem pruznejsi.jak diesel.byt je rozdil jen 50Nm (300 vs 350..i kdyz spis o neco vic na brzde). spotreba na dalku kolem 110kmh stejna.ci nepatrne vyssi i rs. pri rychlostech nad 130 je rs tak o cca pul litru vyssi.město kvuli stop start systemu jasne priznivejsi u rs.cca 9 vs 10 az 11.oboje manual
Listopad 23, 201410 r jo a jen dodam...ta rs ma najeto cca 4tkm.takze..asi to pujde trochu dolu..mozna.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.