Přejít na obsah
Zobrazit v aplikaci

Lepší způsob procházení. Dozvědět se více.

ŠKODA Forum - SKODAHOME.cz

Celoobrazovková aplikace na vaší domovské obrazovce s push notifikacemi, odznaky a další.

Pro instalaci této aplikace na iOS a iPadOS
  1. Klepněte na ikonu Sdílet v Safari
  2. Posuňte menu a klepněte na Přidat na plochu.
  3. Klepněte na Přidat v pravém horním rohu.
Pro instalaci této aplikace na Android
  1. Klepněte na tři tečky (⋮) v pravém horním rohu prohlížeče.
  2. Klepněte na Přidat na plochu nebo Nainstalovat aplikaci.
  3. Potvrďte klepnutím na Nainstalovat.

Doporučené odpovědi

Publikováno

Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc

Takže motor bez nafty.

Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou)

Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout

Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu

Upraveno od SUP1

Nám se stala podobná situace... 

Za jízdy nám vypl motor, dojeli jsme tak samo ke krajnici. Otočili jsme klíčkem a nic nenaskočilo, netočilo se ani se motor nerozjel, jen to po otočení klíčem udělalo takový zvuk jak cvak cvak a nic... Po dlouhé bádání a všeho kolem, od toho že se zadřel motor apod. se zjistilo, že nám odešel setrvačník a vzal sebou spojku a převodovku. A to těch rad a nápadů bylo než se zjistilo, co to vlastně je. Nakonec pomohl super servis v Brně. 

Jinak máme 2.0.tdi

 

Hodně štěstí v hledání chyby a ať to dlouho netrvá ;)

 

Bája

Upraveno od Bajuszka

Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc

Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo.

Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty.

Čerpadla mam kdyžtak.

  • Autor

Takže motor bez nafty.

Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou)

Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout

Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu

Nafty jsem měl přes půlku nádrže, pojistky jsou všechny ok...dal jsem to k bráchovi do servisu na diagnostiku (solidní servis, žádný garážmistři) a tam na diagnostice bosch to napsalo tyhle chyby

 

055F Magnetické ventily uložení motoru

 

04F4 Servopohon řídicí tyče/vstřik. čerp.

Komponenta vadná

 

44AF Palivový systém

Předvstřik odpojen

  • Autor

Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo.

Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty.

Čerpadla mam kdyžtak.

Jak jsem napsal v minulém příspěvku, tak tohle mi napsala diagnostika jinak čerpadlo mam podle diagnostiky 059 130 106J

Jak jsem napsal v minulém příspěvku, tak tohle mi napsala diagnostika jinak čerpadlo mam podle diagnostiky 059 130 106J

Ko čerpadlo.Mam tu za 11000,- funkční jeté.tel.608974322

Upraveno od Satas

Jo, čerpadlo

Za 11 kolíků není špatná nabídka, levneji a rychleji to momentálně nepořešíš

Ještě pokoukej konektor k čerpadlu, než to budeš řešit výměnou

Nebo: http://www.diago.cz/index.php?PolozkaMenu=9

Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu.

 

Budto kup nové

Nebo kup jeté

Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát.

Upraveno od Satas

presne tak ja tomu vravym pseudo ojeb

Upraveno od Pawouk
Necituj předchozí příspěvek.

  • 2 týdny později...
  • Autor

Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu.

 

Budto kup nové

Nebo kup jeté

Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát.

 

Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo....

Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju

Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo....

Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju

U vas v teplicích je to velká tragedie se servisama na 2.5 tdi jak tak posloucham od zakazníků letos sem tu mel z Teplic a okolí cca 8 aut a každej ten chudák majitel si pouze držel hlavu v rukách.

A práve z nějakeho dieselcentra mam pocit tam sem ted tahal trysky z toho posl passata co tu byl...dál psat nebudu radši.

Apropo narodil sem se tam a do 10 ti tam žil a mam tam babičku.

 

PS:Já to čerpadlo mam skladem a za druhé neveřím tomu že za 19 s daní je full repas opravdu jako z Bosche.

Upraveno od Satas

Stalo se mě na stejným motoru minulej rok naprosto to stejný jak tobě.Jedu,jedu a najednou jak když vypneš klíček. Pak už jen odtahovka. Já platil za komplet repas v Bosch servisu tuším 22 000,-Kč/bez DPH. Byla vypálená prej jen elektrika, ale mění prej rovnou vše, jinak bych byl za chvíli zase s čerpadlem u nich. Na této opravě nešetři, ať s tebou někdo nevydrbe.

Upraveno od petr vlach

..nebo se ti to nepo*ere v lete v chorvatsku 1000km od baraku... :kol-25:

..nebo se ti to nepo*ere v lete v chorvatsku 1000km od baraku... :kol-25:

A až bude Platit v tý božský jugošce VP44 tak se z toho pochčije a zblazní z tý ceny.

  • Autor

A až bude Platit v tý božský jugošce VP44 tak se z toho pochčije a zblazní z tý ceny.

Slyšel jsem, že dělají repase ve Frýdku Místku cena cca 17 tisíc.....

Slyšel jsem, že dělají repase ve Frýdku Místku cena cca 17 tisíc.....

No tak se tam vydej co ti brání....já nechápu proč prostě nejdeš do ofiko Bosch diesel centra nekde u vás a nedáš jim ho tam udělat.nekoukej na nejlevnejší cenu to v tomhle případě neni dobře.

  • Autor

Tenhle servis mi doporučilo cca 10 autoservisů, a jeden servis to tady u nás zprostředkovává....takže říkám si, že docela dobrá cena a ohlasy taky dobré, tak snad to klapne, ve čtvrtek dorazí, tak o víkendu to snad bude zase vrčet :)

Připojte se k diskuzi

Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.

Host
Odpovědět na toto téma...

Aktivovat mobilní záhlaví

Chrome pro Android
  1. Klepněte na ikonu zámku vedle adresního řádku.
  2. Klepněte na Povolení → Oznámení.
  3. Upravte své preference.
Chrome pro desktop
  1. Klikněte na ikonu zámku v adresním řádku.
  2. Vyberte Nastavení webu.
  3. Najděte Oznámení a upravte své preference.