Publikováno Listopad 19, 201410 r Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc
Listopad 19, 201410 r Takže motor bez nafty. Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou) Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu Upraveno Listopad 19, 201410 r od SUP1
Listopad 19, 201410 r Nám se stala podobná situace... Za jízdy nám vypl motor, dojeli jsme tak samo ke krajnici. Otočili jsme klíčkem a nic nenaskočilo, netočilo se ani se motor nerozjel, jen to po otočení klíčem udělalo takový zvuk jak cvak cvak a nic... Po dlouhé bádání a všeho kolem, od toho že se zadřel motor apod. se zjistilo, že nám odešel setrvačník a vzal sebou spojku a převodovku. A to těch rad a nápadů bylo než se zjistilo, co to vlastně je. Nakonec pomohl super servis v Brně. Jinak máme 2.0.tdi Hodně štěstí v hledání chyby a ať to dlouho netrvá Bája Upraveno Listopad 19, 201410 r od Bajuszka
Listopad 19, 201410 r Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo. Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty. Čerpadla mam kdyžtak.
Listopad 22, 201410 r Autor Takže motor bez nafty. Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou) Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu Nafty jsem měl přes půlku nádrže, pojistky jsou všechny ok...dal jsem to k bráchovi do servisu na diagnostiku (solidní servis, žádný garážmistři) a tam na diagnostice bosch to napsalo tyhle chyby 055F Magnetické ventily uložení motoru 04F4 Servopohon řídicí tyče/vstřik. čerp. Komponenta vadná 44AF Palivový systém Předvstřik odpojen
Listopad 22, 201410 r Autor Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo. Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty. Čerpadla mam kdyžtak. Jak jsem napsal v minulém příspěvku, tak tohle mi napsala diagnostika jinak čerpadlo mam podle diagnostiky 059 130 106J
Listopad 22, 201410 r Jak jsem napsal v minulém příspěvku, tak tohle mi napsala diagnostika jinak čerpadlo mam podle diagnostiky 059 130 106J Ko čerpadlo.Mam tu za 11000,- funkční jeté.tel.608974322 Upraveno Listopad 22, 201410 r od Satas
Listopad 23, 201410 r Jo, čerpadlo Za 11 kolíků není špatná nabídka, levneji a rychleji to momentálně nepořešíš Ještě pokoukej konektor k čerpadlu, než to budeš řešit výměnou Nebo: http://www.diago.cz/index.php?PolozkaMenu=9
Listopad 23, 201410 r Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu. Budto kup nové Nebo kup jeté Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát. Upraveno Listopad 23, 201410 r od Satas
Listopad 24, 201410 r presne tak ja tomu vravym pseudo ojeb Upraveno Listopad 24, 201410 r od Pawouk Necituj předchozí příspěvek.
Prosinec 2, 201410 r Autor Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu. Budto kup nové Nebo kup jeté Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát. Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo.... Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju
Prosinec 4, 201410 r Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo.... Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju U vas v teplicích je to velká tragedie se servisama na 2.5 tdi jak tak posloucham od zakazníků letos sem tu mel z Teplic a okolí cca 8 aut a každej ten chudák majitel si pouze držel hlavu v rukách. A práve z nějakeho dieselcentra mam pocit tam sem ted tahal trysky z toho posl passata co tu byl...dál psat nebudu radši. Apropo narodil sem se tam a do 10 ti tam žil a mam tam babičku. PS:Já to čerpadlo mam skladem a za druhé neveřím tomu že za 19 s daní je full repas opravdu jako z Bosche. Upraveno Prosinec 4, 201410 r od Satas
Prosinec 4, 201410 r Stalo se mě na stejným motoru minulej rok naprosto to stejný jak tobě.Jedu,jedu a najednou jak když vypneš klíček. Pak už jen odtahovka. Já platil za komplet repas v Bosch servisu tuším 22 000,-Kč/bez DPH. Byla vypálená prej jen elektrika, ale mění prej rovnou vše, jinak bych byl za chvíli zase s čerpadlem u nich. Na této opravě nešetři, ať s tebou někdo nevydrbe. Upraveno Prosinec 4, 201410 r od petr vlach
Prosinec 6, 201410 r ..nebo se ti to nepo*ere v lete v chorvatsku 1000km od baraku... A až bude Platit v tý božský jugošce VP44 tak se z toho pochčije a zblazní z tý ceny.
Prosinec 6, 201410 r Autor A až bude Platit v tý božský jugošce VP44 tak se z toho pochčije a zblazní z tý ceny. Slyšel jsem, že dělají repase ve Frýdku Místku cena cca 17 tisíc.....
Prosinec 7, 201410 r Slyšel jsem, že dělají repase ve Frýdku Místku cena cca 17 tisíc..... No tak se tam vydej co ti brání....já nechápu proč prostě nejdeš do ofiko Bosch diesel centra nekde u vás a nedáš jim ho tam udělat.nekoukej na nejlevnejší cenu to v tomhle případě neni dobře.
Prosinec 8, 201410 r Autor Tenhle servis mi doporučilo cca 10 autoservisů, a jeden servis to tady u nás zprostředkovává....takže říkám si, že docela dobrá cena a ohlasy taky dobré, tak snad to klapne, ve čtvrtek dorazí, tak o víkendu to snad bude zase vrčet
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.