Přejít na obsah

Za jízdy se vypnul motor a nejde nastartovat..Prosím pomoc


trane

Doporučené příspěvky

Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže motor bez nafty.

Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou)

Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout

Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu

Editováno: , autor: SUP1
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nám se stala podobná situace... 

Za jízdy nám vypl motor, dojeli jsme tak samo ke krajnici. Otočili jsme klíčkem a nic nenaskočilo, netočilo se ani se motor nerozjel, jen to po otočení klíčem udělalo takový zvuk jak cvak cvak a nic... Po dlouhé bádání a všeho kolem, od toho že se zadřel motor apod. se zjistilo, že nám odešel setrvačník a vzal sebou spojku a převodovku. A to těch rad a nápadů bylo než se zjistilo, co to vlastně je. Nakonec pomohl super servis v Brně. 

Jinak máme 2.0.tdi

 

Hodně štěstí v hledání chyby a ať to dlouho netrvá ;)

 

Bája

Editováno: , autor: Bajuszka
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zdar hoši, prosím Vás jel jsem z po dálnici cca 160 km/h a najednou jak když mi někdo vypne klíček....(motor 2.5 tdi 114kw) dojel jsem na neutral na krajnici a zkusil nastartovat a nic....motor točí ale nechytne, nevydává žádné zvuky a ani za jízdy to nedělalo žádné zvuky, prostě to chcíplo a nejde to nastartovat...nevíte co by to mohlo být??? Díky moc

Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo.

Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty.

Čerpadla mam kdyžtak.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Takže motor bez nafty.

Je toho více, ale napadla mě ochrana proti vyjetí nádrže. Je to u čerpadla v nádrži a je to vlastně pojistka, aby nikdy nejelo vysokotlaké čerpadlo nasucho-prostě zastaví motor, nebo to může být i to čerpadlo samotné (pojistky OK? Je slyšet při otoční klíčku? - pod sedačkou)

Dále mě napadá vysokotlaké (u 2,5 problematické) čerpadlo VP44, i to mohlo lehnout

Nafty jsi měl dost? Kolik? Možná by stačilo jen dotankovat, pokud jsi měl rezervu

Nafty jsem měl přes půlku nádrže, pojistky jsou všechny ok...dal jsem to k bráchovi do servisu na diagnostiku (solidní servis, žádný garážmistři) a tam na diagnostice bosch to napsalo tyhle chyby

 

055F Magnetické ventily uložení motoru

 

04F4 Servopohon řídicí tyče/vstřik. čerp.

Komponenta vadná

 

44AF Palivový systém

Předvstřik odpojen

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Načíst diagnostikou motor pokud tam je chyba řj pro vstřik čerpadlo J399 je KO čerpadlo.

Pokud chyba výpadek kvuli nedostatku paliva je to málo nafty.

Čerpadla mam kdyžtak.

Jak jsem napsal v minulém příspěvku, tak tohle mi napsala diagnostika jinak čerpadlo mam podle diagnostiky 059 130 106J

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu.

 

Budto kup nové

Nebo kup jeté

Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát.

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 2 týdny později...

Vykašlete se na tyhle rychlo resuscitační střediska,je to x krate dokola ozkoušeno ....oni pouze opraví to co je dusledkem nejakého problému...Viz oprava tranzistoru PSG já tomu řikam moravsko polská výhra nad čerpadly...odtamtud tahle oprava přišla a je uplně k hovnu.

 

Budto kup nové

Nebo kup jeté

Anebo to tve dej do autorizovaného bosche tam ho rozeberou odtočí na stolici EPS a pak ti řeknou co je vše nutné vymenit a kolik to bude stát.

 

Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo....

Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tady u nás v Teplicích je Diesel centrum kde dělají repase vstřiků a čerpadel a chce za kompletní repas 19 tisíc a dají mi na to rok záruku, tak nevím co mám dělat....ještě čekám na kamaráda, který přiveze teď o víkendu superba tak jestli nebude mít stejné čerpadlo....

Ještě mám dotaz, proč má každé čerpadlo jiné písmeno? A jestli se dají nějaké zaměnit? Děkuju

U vas v teplicích je to velká tragedie se servisama na 2.5 tdi jak tak posloucham od zakazníků letos sem tu mel z Teplic a okolí cca 8 aut a každej ten chudák majitel si pouze držel hlavu v rukách.

A práve z nějakeho dieselcentra mam pocit tam sem ted tahal trysky z toho posl passata co tu byl...dál psat nebudu radši.

Apropo narodil sem se tam a do 10 ti tam žil a mam tam babičku.

 

PS:Já to čerpadlo mam skladem a za druhé neveřím tomu že za 19 s daní je full repas opravdu jako z Bosche.

Editováno: , autor: Satas
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Stalo se mě na stejným motoru minulej rok naprosto to stejný jak tobě.Jedu,jedu a najednou jak když vypneš klíček. Pak už jen odtahovka. Já platil za komplet repas v Bosch servisu tuším 22 000,-Kč/bez DPH. Byla vypálená prej jen elektrika, ale mění prej rovnou vše, jinak bych byl za chvíli zase s čerpadlem u nich. Na této opravě nešetři, ať s tebou někdo nevydrbe.

Editováno: , autor: petr vlach
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Slyšel jsem, že dělají repase ve Frýdku Místku cena cca 17 tisíc.....

No tak se tam vydej co ti brání....já nechápu proč prostě nejdeš do ofiko Bosch diesel centra nekde u vás a nedáš jim ho tam udělat.nekoukej na nejlevnejší cenu to v tomhle případě neni dobře.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...