Publikováno Září 11, 200618 r Zdravím, mám někde přerušený kabel od altíku(modrý) do centrální ř.j. (xs4/9), nesvítí kontrolka dobíjení a dobíjí až při 2200 ot. Natáhl jsem kabel venkem a vše šlo ok. V cestě je ještě svorkovnice na příčné stěně a tak jsem se dal do demontáže stěračů a tím jsem i skončil. ANI ZA BOHA JSEM TY RAMÍNKA NESUNDAL. Nenáte na to někdo nějaký fígl? Dále bych chtěl poprosit o radu kde hledat to přerušení kabelu když to nebude v té svorkovnici na dělící stěně. Nemá s tím někdo nějakou zkušenost. Roman
Září 11, 200618 r stěrače sundáš sikovkama a drátek je přerušený v patici na převodovce směrem od chladiče.Když to zvedneš ,tak to uvidíš...
Září 11, 200618 r Autor Dík za radu vyzkouším, i když ty stěrače jsem sikovkama zkoušel, na tu patici mrknu jestli ji najdu Roman
Září 17, 200618 r Autor Tak jsem drátek v patici našel a " neměčtí soudruzi" tam asi opravdu udělali chybu, neboť dva tak slabounký drátky a úplně holý nemají asi šanci na dlouhý život. Ten modrý byl upadený a ten druhý upadl když jsem odpojoval svorkovnici. Takže ještě jednou děkuji za perfektní radu Jinak ty stěrače šli až dvojrameným stahovákem, kde jsem šroub stahováku musel dotáhnou tak, že už to vypadalo že něco uletí, pak na něj ještě praštit kladivem a teprve potom to odskočilo. Kulák na řízení jde lehčeji. Roman
Říjen 16, 200717 r Zdravim Mam Fabii 1.4 Tdi combi a mam problem s kontrolkou dobijeni vubec nesviti po nastartovani alternator nedobiji az kdyz se otacky dostanou nad zhruba 2500 otacek Chtel jsem se zeptat kam presne vede ten modry drat jak se tu o nem pise Diky za odpoved
Říjen 16, 200717 r Zdravim Mam Fabii 1.4 Tdi combi a mam problem s kontrolkou dobijeni vubec nesviti po nastartovani alternator nedobiji az kdyz se otacky dostanou nad zhruba 2500 otacek Chtel jsem se zeptat kam presne vede ten modry drat jak se tu o nem pise Diky za odpoved Vede od alternátoru do ř.jednotky BSG.Většinou je přerušený ve svorkovnici u převodovky.Viditelný ze spod auta po sundání krytu.
Říjen 18, 200717 r Díky za typ byly upadlé oba dva draty hnet za tím konektorem Automobilka ušetřila zhruba 5 cm drátů
Březen 25, 200817 r Vede od alternátoru do ř.jednotky BSG.Většinou je přerušený ve svorkovnici u převodovky.Viditelný ze spod auta po sundání krytu. Chcem sa Vam touto formou poďakovať. Bez tohoto príspevku by som asi na to tak lahko neprišiel. Modrý kábel bol roztrhnutý 10cm za svorkovnicou na vrchu prevodovky a ktomu bol schovaný v plastovej trubke. Potiahol som ho a div sa svete roztrhnutý. Po predĺžení všetko OK . Ešte raz dík. mirob Golf IV1,9SDI
Listopad 30, 201113 r No vidim, ze mam taky isty problem s kontrolkou dobijania... musim na to pozriet no ale v tejto kose.... snad bude cez weekend teplejsie.. Nemal este niekto problem ze nesvietil "znak" otvorenia dveri, ani pri nastartovanom motore?? dakujem
Prosinec 1, 201113 r Pokud nemáš elegance, tak smůla. Někde je tady vlákno, kde jsou vypsány budíky, které umí signalizaci otevřených dveří. Většinou to ale uměly jen výbavy elegance.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.