Bemo Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Ja tankujem vacsinou Slovnaft N98 -teda stale,mensie oktan cislo nemiesam a ani netankovavam Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tomas.cz Vloženo 15. Září 2006 Sdílet Vloženo 15. Září 2006 Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 16. Září 2006 Autor Sdílet Vloženo 16. Září 2006 já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru doufám teda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 17. Září 2006 Sdílet Vloženo 17. Září 2006 já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru doufám teda JA to idem zajtra dat spravit,tak ti poviem co sa zlepsilo a co nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Xp3 Vloženo 18. Září 2006 Sdílet Vloženo 18. Září 2006 Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku? Ano, klapku jsem čistil, ale zlepšení nevalné a na chvíli. Za 10.000km stav stejný jako před čištěním. Přemýšlím, že vytáhnu hadici odvětrání tak jak to máš ty. Akorát nevím, co když se hadicí dostane do oleje voda nebo vlhkost? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 (editace) Já jsem ho měnil. Je přímo naproti chladiči. Důvod urazil mi ho mechanik když měnil olejový flitr Stal do 1000. A když byl rozbity tak mě dost zlobilo auto na rozjezdu protoze hrozne klesly otacky a cukalo to fakt hrozne a máme po problému!!! matčiná Fábia 1.4 MPi - škubala taky stejně na rozjezdu jak popisuješ, nyní jí má v servisu právě na odstranění toho škubání......čirou náhodou předtím bylo auto na výměně oleje(pochybuju že by ho vyměnili jak to tak v autorizov. Škodě bývá, ale mysleli si že budou mít další kšeftík...) omyl!!! zejtra tam na ně vlítnu a pěkně jim objasnim že to nebude závada neznámého chrakteru, jak jim údajně hlásil Vag, ale že je utržený snímač otáček.. to budou čubrnět až jim na rampě ukážu jaký díl to přesně je... jen doufám že to bude ono abych ze sebe neudělal idiota na N.tou!!! držte mi palečky - zejtra dam vědět co a jak... Editováno: 19. Září 2006, autor: The Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku? Čištění klapky je ve většíně případů ztráta času a nervů.........když je to pak beze změny! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
The Driver Vloženo 19. Září 2006 Sdílet Vloženo 19. Září 2006 (editace) potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku ) příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!! dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout. mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky .. Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!? A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...? prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? Editováno: 19. Září 2006, autor: The Driver Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Raid Vloženo 21. Září 2006 Sdílet Vloženo 21. Září 2006 Chlapi chlapi, kdyby jste si trochu prohledali historii, už by jste to měli vyřešené. Třeba zrovna tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6639 sem to řešil i přímo s tebou Bemo. Fabku už nemám, ale dělalo mi to to samé -znenadání padaly otáčky, občas to i chcíplo....(1.4 74kw). Byl to Halluv snímač otáček, číslo si už bohužel nepamatuju. Po jeho výměně se závada už neobjevila....Lezlo mi to na nervy asi 3/4 roku, strašně nepravidelně se to projevovalo. Vůbec s tím motorem jsem měl jen problémy, takže jsem jen rád, že už je pryč.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vipanos Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 (editace) Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis. Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ... Editováno: 22. Září 2006, autor: vipanos Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Host Raid Vloženo 22. Září 2006 Sdílet Vloženo 22. Září 2006 Hm..tak to ti nezávidím. Jsem celkem rád, že jsem se ho zbavil. To auto jsem miloval, ale ten motor nenáviděl, každý 2 měsíce jsem něco řešil, pořád jsem s ním něco měl....snad to byl jen špatnej kus. Držím palce, ať se ti to brzo vyřeší a už si toho autíčka jen užíváš... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bemo Vloženo 27. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 27. Říjen 2006 Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ... Niekde som cital,ze tato vymena snimaca nemusi byt vzdy 100% uspesna a ze to aj po jeho vymene nemusi zavadu odstranit.To je asi tvoj aj moj problem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 28. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 28. Říjen 2006 Vyměnili mi ten snímač otáček a je po problímu.. od tý doby je vše v pořádku.. otáčky už nikdy nespadli... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lala Vloženo 28. Říjen 2006 Sdílet Vloženo 28. Říjen 2006 Century: Prosím tě na kolik tě to vyšlo ten snímač včetně výměny a kde se nachází u toho tvého motorů a je tam jeden nebo 2? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 29. Říjen 2006 Autor Sdílet Vloženo 29. Říjen 2006 jsou tam dva.. ten co mě měnili tak stál 2600,-, ale dělal mi to kamarád takže jsem měl výměnu jak se říká skoro zadarmo. jinak jsme museli zvednout auto a je to zespoda motoru. Je k tomu velice špatný přístup, jako sám bych to dělat nechtěl. jinak ten snímač je originál... jak jsem již několikrát zmiňoval od t doby je z autek klídek. Nekolísají otáčky, nechcípe auto. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 Chlapci nemohli by jste mi vyfotit kde najdu ten snímač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 kuk sem : Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 a to je pohled zepředu?nebo jaký? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 20. Květen 2008 Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
century Vloženo 20. Květen 2008 Autor Sdílet Vloženo 20. Květen 2008 Mě když to měnil tak mu to moc dobře nešlo, hrozně málo místa, dělal to tak dvacet minut, ale dá se... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 21. Květen 2008 Sdílet Vloženo 21. Květen 2008 to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave. díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šeby Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 to je pohlad na zotrvacnik, detailne info v sukromnej sprave. Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
colins Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 (editace) Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu?? Šeby, kuk do sukromnych sprav. Editováno: 25. Září 2008, autor: colins Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Standis Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 Zdravíčko mužeš mi přiblížit také kde to čidlo najdu?? Když si lehneš pod auto a budeš šahat na motor jakoby od sedaček, je tam jediný kabel, který je schovaný od gumou a je k němu pěkně blbej přístup Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
cheno Vloženo 25. Září 2008 Sdílet Vloženo 25. Září 2008 potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku )příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!! dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout. mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky .. Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!? A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...? prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? ten termostat by som neriesil . kazdy ma inu charakteristiku +- autobus hlavne ze je novy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.