Přejít na obsah

snímač otáček motoru


century

Doporučené příspěvky

já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru :fakac:

doufám teda

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já teda mam 1.4 16V 74kw, čistil jsem klapku a je to ve všom stejný.... příští týden jdu na diagnostiku a zjistim kterej snímač to je a nechám to vyměnit... čim víc tady čtu ty příspěvky tak mi čím dál víc ujištuje, že za to všechno může ten snímač otáček motoru :fakac:

doufám teda

JA to idem zajtra dat spravit,tak ti poviem co sa zlepsilo a co nie :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro 1.4 MPi: čistili jste klapku?

Ano, klapku jsem čistil, ale zlepšení nevalné a na chvíli. Za 10.000km stav stejný jako před čištěním. Přemýšlím, že vytáhnu hadici odvětrání tak jak to máš ty. Akorát nevím, co když se hadicí dostane do oleje voda nebo vlhkost?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já jsem ho měnil. Je přímo naproti chladiči. Důvod urazil mi ho mechanik když měnil olejový flitr  :angry:  Stal do 1000. A když byl rozbity tak mě dost zlobilo auto na rozjezdu protoze hrozne klesly otacky a cukalo to fakt hrozne

a máme po problému!!! matčiná Fábia 1.4 MPi - škubala taky stejně na rozjezdu jak popisuješ, nyní jí má v servisu právě na odstranění toho škubání......čirou náhodou předtím bylo auto na výměně oleje(pochybuju že by ho vyměnili jak to tak v autorizov. Škodě bývá, ale mysleli si že budou mít další kšeftík...) omyl!!! :p zejtra tam na ně vlítnu a pěkně jim objasnim že to nebude závada neznámého chrakteru, jak jim údajně hlásil Vag, ale že je utržený snímač otáček.. :smich::smich::smich:

to budou čubrnět až jim na rampě ukážu jaký díl to přesně je... lol:smich::smich::smich:

jen doufám že to bude ono abych ze sebe neudělal idiota na N.tou!!! -_-

držte mi palečky - zejtra dam vědět co a jak... :p

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku :unsure: )

příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. :unsure:

celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!!

dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout.

mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky :) ..

Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!?

A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...?

prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? :(

Editováno: , autor: The Driver
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapi chlapi, kdyby jste si trochu prohledali historii, už by jste to měli vyřešené. Třeba zrovna tady http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=6639 sem to řešil i přímo s tebou Bemo. Fabku už nemám, ale dělalo mi to to samé -znenadání padaly otáčky, občas to i chcíplo....(1.4 74kw). Byl to Halluv snímač otáček, číslo si už bohužel nepamatuju. Po jeho výměně se závada už neobjevila....Lezlo mi to na nervy asi 3/4 roku, strašně nepravidelně se to projevovalo. Vůbec s tím motorem jsem měl jen problémy, takže jsem jen rád, že už je pryč....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.

Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ...

Editováno: , autor: vipanos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Hm..tak to ti nezávidím. Jsem celkem rád, že jsem se ho zbavil. To auto jsem miloval, ale ten motor nenáviděl, každý 2 měsíce jsem něco řešil, pořád jsem s ním něco měl....snad to byl jen špatnej kus. Držím palce, ať se ti to brzo vyřeší a už si toho autíčka jen užíváš...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 měsíc později...
Mám stejné problémy jaké tu popisujete ... náhodné padání otáček, občasné chcípaní. Motor 1,4 16V 74kW. Dle autorizovaného servisu diagnostika ok, vyčistili škrtící klapku, samo nepomohlo. Při další návštěvě na moji žádost vyměněn snímaček otáček, nepomohlo. Ted už tam ani nepojedu, protože sami přiznali, že neví co s tím. Takže jestli máte nějaký nápad, tak sem sním ... případně zkusím jiný servis.

Benzín beru hlavně u různých pump Shell, s V-power racing je to možná trošku lepší, ale otáčky padají taky ...

Niekde som cital,ze tato vymena snimaca nemusi byt vzdy 100% uspesna a ze to aj po jeho vymene nemusi zavadu odstranit.To je asi tvoj aj moj problem ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

jsou tam dva.. ten co mě měnili tak stál 2600,-, ale dělal mi to kamarád takže jsem měl výměnu jak se říká skoro zadarmo. jinak jsme museli zvednout auto a je to zespoda motoru. Je k tomu velice špatný přístup, jako sám bych to dělat nechtěl. jinak ten snímač je originál... jak jsem již několikrát zmiňoval od t doby je z autek klídek. Nekolísají otáčky, nechcípe auto.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 1 rok později...
  • o 4 měsíce později...
potřebuju odpověď nebo téma kde se to řešilo: nízký výkon motoru - 1 z těchto dílů to 100% dělá: 1. kroková klapka, 2.EGR ventil, 3.váha vzduchu(pokud to nepatří mezi tu klapku :unsure: )

příznaky: za studena nižší tah(ne tolik jako při zahřátém motoru), a cca po 100-150 ujetých km se autu po rozjezdu nechce nabrat otáčky - ani s přidáním plynu.. :unsure:

celkově motor má za tepla ale už dost často i za studena nízký výkon a malý krouťák, což je pro TDíčko netypická vlastnost!!

dam příklad - dnes ráno: jedu do práce - vysazuju přítelkyni u školy a vezu mamku do práce (fábii má v servise:( , už od rána od výjezdu auto blbě táhne. vystupuje mamka u práce, chvíli s ní eště něco řešim a nechávam auto na volnoběh - cca.5 min. a po rozjezdu hle - už je to to známé TDí.......cestou z práce to zlobilo jen za studena po zahřátí sem úplně cejtil jak to škublo a motor začal zase optimálně táhnout.

mam najeto 107.000 (netvrdim že poctivých), a z autem jezdim velice svižně(jako rapl), tak přemýšlím jestli jsem tomu autu nedával moc velkej "vyrvál", ale Octavia musí něco zkousnout ne???vždyť jí sou necelé 4 roky :) ..

Myslíte si že to může bejt zasraná klapka?někdy to běží normálně a někdy ne!?

A ještě něco - na motoru mi před týdnem odešel termostat a lehce sem ho přihřál - nekoukal sem na teplotu a měl rádio na plný kule...mohlo se to podepsat na některém z dílů? - ale nijak obzvlášť se z nádobky na kapalinu nekouřilo, nevim jak dlouho sem s přehřátym motorem mohl jet...a po výměně termostatu je na teploměru o něco vyšší teplota než je standardní! (odhadem:drží se vždy tak lehoulince pod bodem varu...) - to neni dobrý...?

prosím poraďte někdo - co mám udělat k dosažení standardního výkonu....? :(

ten termostat by som neriesil . kazdy ma inu charakteristiku +- autobus hlavne ze je novy

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...