Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Ahoj mám yetiho první zimu,stojí v garáži kde se teplota pohybuje okolo pěti stupnu nad,a když jse vyjel za mrazivého počasí čekal jsem že se auto zahřeje daleko rychleji než moje bývalá O1 1,9tdi 81kw.máte někdo podobné poznatky?

Vloženo

U 1.4 TSI normální stav. Za mrazů kolem -10°C se ti třeba olej ohřeje na provozní teplotu 90°C třeba až po 25 a více km (záleží, jak tomu budeš "nakládat"). Pak stačí jet z nějakého kopce bez plynu a uvidíš, jak začne tato teplota zase klesat. Pokud tedy máš možnost ji zobrazit na MaxiDOTu.

Vloženo (editace)

tak já to mám právě naopak, firemní fíbina 1.2 TSI to už po 3km znatelně teplý vzduch man. klima a v Toledu 1.4 TSI DSG až po 10km, ještě že mám vyhřejvaný sedačky.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Vloženo

Fabia je z jakého roku? Já zapomněl na to, že ty novější topí dřív... Ovšem moje 1.2 TSI 2010 je na tom bídně. Tady jsem našel svůj report týkající se zahřívání 1.4 TSI za mrazu.

Vloženo

První poznatky po namontování zimní clony jsou pozitivní,yeti se ohříval podstatně rychleji než před montáží,i nadále jsem pak bedlivě sledoval teplotu kapaliny a oleje a vše v pohodě takže jsem spokojen.

  • o 1 rok později...
  • o 2 měsíce později...

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...