Přejít na obsah

LEdit

Uživatel
  • Počet příspěvků

    376
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

2 019 zobrazení profilu

Oznámení LEdit

  1. Čím to bylo ??? Přišlo se na to???
  2. LEdit

    brzdy

    tak najeto 103tkm a zase kope zadek jako blázen při větším brzdění, tak ani ATE již není kvalita, u druhého Kodiaqa 6/2021 jsme měnili v 27tkm orig. za poslední inovací orig. letos v lednu, tak čekáme co to udělá, zatím klid.
  3. pěkná práce, co to vyšlo a jak to bylo náročný?
  4. automat je bezproblémový a dnes už i dobře sladěný, DQ381 už vylepšená oproti předešlým ročníkům, jen to DCC stále stejné problémy s klepáním, v Praze to nevydrží ani 30tkm aby nezačal klepat, vše funkční, ale zvuky rušivé. 2021 ročníky jsou již daleko tišší od předchozích modelů. Určitě ale co doporučuji akustická boční okna, sice jsou jen vpředu ale pomůžou v komfortu hodně. Automat volba každého, ale jak jsem všem říkal a vždy mi dali pak za pravdu, jednou automat vždycky pak už automat 😂.tak dobrou ruku při výběru 👍
  5. no mě stály dnes nové poslední inovace 16 tisíc, v 90tkm mi už klepaly a nebylo to komfortní auto, nechal jsem vyměnit na předku vše orig. (tlumiče, uložení s ložisky, př.+za. silentbloky ramen, tyčky stabilizátoru, tyčky řízení, spodní čepy ramene, uložení převodovky) a je to úplně jiné, ticho, nic netluče, na SPORT se dá jezdit i po Praze, hladceji to řadí, auto celkové utichlo, takže těch 30tisic celkem za tyto komponenty se vyplatily. Jen jsem ale autoriizák musel důrazně upozornit, že to vše chci bez ohledu na to, že mi stále tvrdily že je to ok a škoda měnit. Po výměně radči mlčí, aby nemuselo 5 zaměstnanců uznat, že zdání klame, ale přišly s tím, že by tedy chtěl udělat i zadek 😂, tak na jaře tomu zas dopřejem.
  6. LEdit

    Vibrace volantu

    kola i nové vždy dát na vyvažovačku a zjistit házivost a vyváženost, i nové kolo mívá problém 1 ze 100, tím pak eliminujeme problém disku, pneu mívají spíš vadu ze skladování, špatným a dlouhodobým skladováním lze pneu zcela devastovat, což opticky není skoro vidět (deformace bočnice či kordu) Když vidím někde uložený pneu bez disku na sobě, tak tam si nic nekoupím. Dost takhle servisy skladují firemní pneu přes sezónu, nikdo to moc neřeší a ještě v kontejneru venku (v zimě mráz, v létě vedro víc jak 50'C.
  7. vrzání je od zadních silentbloků předního ramene cena 580kč orig., klepání od DCC tlumiče originál 8480kč.
  8. LEdit

    brzdy

    to jsem právě nechtěl riskovat a jít do inovovaných orig. dílů, když přesně i MY21 hučí též, ta kde já ta inovace 😂 ... na papíře leda
  9. LEdit

    brzdy

    máš to v SZ ať tu nešíříme reklamu, pro ostatní jsou to ATE Ceramic
  10. LEdit

    brzdy

    přesně sis to popsal 😂, ty špatně desky zničili i kotouče, ten mekááánik co ti řekl že nové desky srovnají zničený kotouč je opravdu mekááánik. Hlavně z vnitřní strany na to ani nevidí, tam bude překvapení. Jezdit se s tím dá, ale hluk a vibrace to dělá neskutečný.
  11. LEdit

    brzdy

    klasika, problém jsou právě zadní desky, ale výměna jen desek ti již nyní nepomůže, takže komplet zadní desky a kotouče ne originál a bude klid.
×
×
  • Vytvořit nový...