Jump to content

LEdit

Uživatel
  • Content Count

    246
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

40 Excellent

About LEdit

  • Rank
    Uživatel

Recent Profile Visitors

634 profile views
  1. Aha zapomněl jsem napsat, že mám nastaven ovladač světel na auto, jinou polohu ani nepoužívám.
  2. Čau lidi, technická, svítí vám taky u Kodiaqa přes den po otevření dveří nebo vypnutí zapalování vnitřní osvětlení interiéru? Přeci by to mělo být napojeno na senzor světel, u jiných aut či Seata, Audi to tak mám. Dikes za postřehy.
  3. LEdit

    Dodací lhůta

    Lepší než drátem do oka 😂
  4. LEdit

    Dodací lhůta

    Žádej slevu nebo benefity. Prodejce si to od Škodovky vykompenzuje.
  5. Kola z Audi orig. 8.5x19 ET45
  6. Hezký čísla, jen tak dál
  7. LEdit

    2.0 TSI 132kW

    S tou V6 bych tak nejásal, protože V6 bez turba v těchto velkých SUV je vyloženě žrout a co se projevu výkonu týče je vopruz. Jak to člověk netočí, tak to prostě nejede, ani V8 není na dálnici zázrak, přijde 160 a na rychlou svižnou s předjížděním leda plnej. Spotřeby 13-26 L, po Praze na přesunech V6 pod 15 nejde, V8 pod 20, Najezdil jsem s nima hodně a vím že do auta bez turba už bych nešel, dneska už to není co bývalo, auta mají lineární průběh výkonu, subjektivně to vypadá že to nejede, ale vemte si stopky a uvidíte, ale pocitově tomu tak je, jak to člověk nedrží u podlahy. Vyzkoušel jsem všechny motorizace v Kodiaku, benzíny mi přišli kultivovanější, ale pro předjíždění na dálnici či okrsky je lepší nafta, krouťák tam prostě je a netočí tolik, benzín se při udržení stejného tempa s dieselem víc trápí, ale pro klidnou pohodovou jízdu, kde všechny rychlostní limity to v pohodě dosáhne stačí i ta 1.4TSI. Člověk si musí spočítat co od toho čeká, kolík za to dá a za kolik to pak prodá. Ale jakákoliv volba v Kodiaku je fajn, to auto bude padat na ceně pomalu. Osobně uvažuju právě o 2.0TSI komfort vs cena
  8. Po praze mit průměr 44km/h, tak to je prazdný obchvat nebo jižní spojka bez semaforů. To nemá s jízdou po městě nic společného. Realita na 1.2 motorech je 6-8 dle stylu a hustoty. Průměr do 30km/h, víc se dá těžko dokázat v provozu po Praze
  9. Ty seš strašnej vývojář , jen čumím. Jen tak dál. Já jsem už jsem linej přidělat druhý světlo do kufru nebo tam dát LED
  10. Tak tak, teď mám 15,8L tankoval jsem v v pátek a 8 jízd do 3-5 km udělalo své. Asi nebudu rozmrazovat, sednu jedu :-)
  11. Teď jsem koukal, že celkovou od nového auta mám 8,01L za 24tkm. Nejvíc sežere rozmrazování auta :-). Hlavně že to po mě chce jen benzín.
  12. Tak tahle zima mi dává, žere to jak předešlá V6, pořád 10L kombinovaná už na třetí nádrž. Pod 8sm se nedostanu, ani když jezdim hodinu po kraji Prahy nebo za Prahu. Sám v autě :-).
  13. LEdit

    Topení

    Mě to přijde, že to moje Toledo vokno na Max vůbec neohřeje, je to dlouho zamlžené, musim i jet, jelikož na volnoběh to trvá i 20 min a lehká námraza z okna nesleze. Pouštím vždy MAX + zadní okno a sedačku řidiče, zrcátka mám celoročně zapnutá
  14. Furt pišete o Toledo FL, kde nějakej je ??? Toledo je pořád stejný
  15. Tak proč já to startuju klikou, když vono to má baterku :-) ... a jinak vo tý mý ... Jsi výborná si nejlepšíííí :-) nevyměnim tě za jinou, dva roky to se mnou žádná nevydržela, tak snad zítra spolu zas nastartujem a zaskočítame si, pustíme si výhřev sedaček, odmrazování oken, zrcátek, rádio, světýlka a popojedem ten náš vysněný kilometr aby jsme se spolu odpoledne zas potkaly :-) miluju tě má originální Seat baterko ... a propo kde tě vůbec najdu :-)
×
×
  • Create New...