puskvorec Vloženo 5. leden 2010 Vloženo 5. leden 2010 Octavia II 2.0TDi 103kw zhasne za jízdy motor, po zkoumání jsem zašel k tomu, že palivový filtr je na suchu. prostě došla nafta. Ale teď proč. Zkusí mi někdo poradit? Citovat
Kosta103 Vloženo 5. leden 2010 Vloženo 5. leden 2010 novy filtr dej a koukni se jestli ti dava naftu čerpadlo v nadrži Citovat
puskvorec Vloženo 5. leden 2010 Autor Vloženo 5. leden 2010 filtr je nový a čerpadlo dává tlak 700kpa Citovat
acek Vloženo 13. leden 2010 Vloženo 13. leden 2010 A co vag? hlásí nějakou chybu? Když se ti to stane zkus povolit odvzdušňovací šroubek na filtru a zapnout zapalování (i několirát po sobě) jestli čerpadlo dává a poslouchat jestli vůbec v té chvíli jde.Mohl by být spatný kontakt na el svazku nebo vadné čerpadlo během pohybu se zatřese a nejde zkoušej a dej vědět. Jo a kdy to začlo? Teď v mrazech? nemáš tam někde v naftě zamrzlou vodu? Špatná nafta umí divy. Citovat
Zdeněk Fiala Vloženo 30. Prosinec 2014 Vloženo 30. Prosinec 2014 Zdravím. Dnes ráno jsem nastartoval nechal motor chvíli běžet a vyrazil. Po cca 1 kilometrů motor zhasnul a nejde nastartovat. Pise mi to emise do dílny a špatný tlak oleje. Oleje je tam dost. Jedine s čeho jsem si předtím všiml ze včera po ranním startu se chytne ukazovali otáčky (na volnoběh 0 a když jsem přidal tak se teprv začala ručička zvedat ale po sundání nohy z plynu zase 0). Dnes ale byl otáčkoměr uplne ok. Naftu to dava (rozpojil jsem potrubí za filtrem). Symbol žhavení ukazuje normalne. Nenapadá někoho něco? Nemám možnost na vag ani větší montáž, jak na svinku jsem v zahraničí. Citovat
libero Vloženo 30. Prosinec 2014 Vloženo 30. Prosinec 2014 no ono sa bez tej diagnostiky bohužiaľ ďalej nepohneš ... Citovat
Zdeněk Fiala Vloženo 31. Prosinec 2014 Vloženo 31. Prosinec 2014 Tak záhada zhasleho motoru vyresena. Byla jen zamrzla nafta ve vstřikování, čerpadlo normalne jelo, z palivového filtru šla nafta taky ven. Pokud někdo pojedete do Itálie počítejte s tim ze tady je tak hajzl nafta jaka není ani u nas. Doporučuji přikoupit aditivum a to tady nafta stoji cca 1,5 eura. Jen se chci podělit o zkušenost ať nikdo z vás nemusí platit 150 eur za odtah a servis jak ja a to nemluvim o super zážitcích z dovolene. Citovat
Wittmann Vloženo 1. leden 2015 Vloženo 1. leden 2015 zvláštní, že jsi natartoval a pak teprve nafra zamrzla ve vstřicích... Citovat
Zdeněk Fiala Vloženo 1. leden 2015 Vloženo 1. leden 2015 Nastartoval jsem, nechal jsem to pár minut běžet aby se zahřala a pak to po presne 1500 metrech zdechlo. Možná se kus ledu urval z filtru a vletel do trubky. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Citovat
acek Vloženo 26. Březen 2016 Vloženo 26. Březen 2016 Prosím o pomoc s tímto problémem: Již delší dobu řeším chcípání motoru během jízdy na OII 2.0TDi 103kw 16V BKD.Problém se pomalu zhoršuje a mě dochází nápady čím by to mohlo být.Když to začalo tak se to projevovalo občasným škubnutím a nebo krátkým výpadkem kdy auto nereagovalo vůbec na plynový pedál.Občas chcíplo. Po načtení diagnostikou to hodilo chybovou hlášku o svorce 15 pro start důležitých spotřebičů.To jsem vyřešil výměnou relé a byl klid od chyb o svorce 15 ale problém stále nezmizel.Je to čím dál horší a auto přestane jet a musím zastavit vypnout a vyndat klíče. Chvíli počkat a pak startovat.Někdy chytne hned a někdy ani prd a trápím to delší dobu pak chytne a hodí to hlášku emise do dílny s polečně s oranžovou kontrolkou motoru a v paměti závad je toto: 19559 - motor klapky saciho potrubi (V157)P3103 - 000 - vadny - Sporadickáinfo o závadě:Otáčky: 1197 /minKroutící moment: 16.0 NmRychlost: 41.0 km/hVýkon/klapka: 3.1 %Napětí: 14.44 VProvozní stav: 00101000Kroutící moment: 152.0 NmKroutící moment: 16.0 Nm Paměť závad je většinou čistá dokud nemusím startovat dlouho a neskočí tam ta hláška emise do dílny s oranžovou kontrolkou motoru což mě zaráží a nevím kde dál hledat.Je tam namontovanej neorigo alarm a je tam k němu přepínací relé to je také vyměněné a bez úspěchu. Vyměněný palivový filtr, vyměněné relé palivového čerpadla.Dnes jsem rozebral komplet mororovej svazek a proměřil ho je netknutej ač jsem měl podezření na poškozenej svazek v oblasti startéru.Kompletně prohlídnutej až do ECU* motoru.Mám v plánu vyměnit palivové čerpadlo a zvažuju ještě výměnu snímače vačkové hřídele ale pokud by byl snímač vadný tak by ho to napsalo.U vstřikovače by se taky objevila závada.Napadá někoho ještě něco co by to mohlo dělat? Citovat
Thief1 Vloženo 4. Duben 2016 Vloženo 4. Duben 2016 Ja by som skúsil odpojiť tú škrtiacu klapku, prípadne ju rozobral a prečistil. Možno sa len seká v zavretej polohe a preto sa auto dusí za jazdy alebo po štarte nechytá. Citovat
acek Vloženo 4. Duben 2016 Vloženo 4. Duben 2016 Klapkou to neni ta nema vliv na to kdy to chcipne. Delalo to i kdyz byla odpojena. Proste to zdechlo bez chyby v pameti zavad. Zatim co jsem provedl tak jsem mel kompletne rozebranej motorovej svazek a vytazenou ecu motoru a jednotku centralni elektriky. Svazky jsou promereny pod zatezi i multimetrem. Tam zadnej problem nebyl. V ecu taky vse ok. Centralni elektrika taky ok. Jediny problem byl v tom ze mi to zacalo vyhazovat pojistku v e-boxu. Tam byla pak chyba s tou skrtici klapkou a ventilatorem chlazeni a auto chciplo kdyz pojiska prdla a uz neslo nastartovat jen pri kazdym pokusu o nastartovani chytlo a pomalu zdechlo jako kdyz neudrzi otacky. Po vymene pojisky za silnejsi je vse ok auto jezdi. Je mozny ze byl nekde studenak na ukostreni nebo na nejakym pinu. Jeste jsem vic zalisoval kostrici kabel mez starterem a karoserii. Je mozny ze to mohl delat on. Ale to s jistotou nemuzu rict kdyz byl rozebranej celej motorovej prostor. Citovat
elmarees Vloženo 21. Duben 2016 Vloženo 21. Duben 2016 U benzínu se přesně takhle projevoval "snímač klikové řídele". Citovat
acek Vloženo 21. Duben 2016 Vloženo 21. Duben 2016 Tak to prozatim vypada ze je problem vyreseny od posledniho pokusu prijit na problem proc to chcipe se zadny problem neukazal auto jezdi tak jak ma. Zrejme nejakej studenak. Citovat
Wittmann Vloženo 2. Březen 2020 Vloženo 2. Březen 2020 Nech udělat výpis z diagnostiky. Bez něj nelze dát smysluplnou radu. Citovat
Felinorv Vloženo 2. Březen 2020 Vloženo 2. Březen 2020 (editace) Závady vypíše: chybný žhavič valec 2, motor klapky sacieho potrubia, závada sa prejavuje nepravidelne niekedy auto ide 3 km niekedy 100 a niekedy aj na volnobehu zhasne. Blokuje niečo riadiacu jednotku neviem na to prísť ale že čo prejavuje sa to aj pri odpojenej klapke tak že to nebude vtom. Ďakujem vopred za radu Editováno: 2. Březen 2020, autor: Felinorv Citovat
patko.kapco Vloženo 8. Února Vloženo 8. Února Ahojte všetci, možno sa už niekto z vás s tým stretol. jedná sa o škoda octavia 2 2.0 tdi 103 kw kód motor BKD. auto som naštartoval, prešiel asi 500 metrov a auto zhaslo. od vtedy nejde naštartovať. filter je nový čistí, diagnostika nič neukázala, čerpadlo počuť len chvíľu. vôbec si neviem rady. skúšal som relátko vymeniť a nič nepomohlo. nemáte niekto nejaký napad čo by s tým mohlo byť? za každú normálnu radu budem rád. Citovat
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.