Publikováno Leden 2, 201510 r Zdravím, stala se mi taková nepřijemná věc. Mam motor 1.6 55kw lpg, najeto poctivých 140 tis.km. Do teď sem se spotřebou oleje neměl žádný problém. Bez dolití od výměny po výměnu. Před týdnem sem se vracel domu a zničeho nic mi problikla v zatačce kontrolka oleje. V další zatáčce zase. Otevřel sem kapotu a motor slitý od oleje nejvíc v prostoru kolem měrky nahoře. Dolil sem 1,5l oleje. Motor vyčistil, nastartoval a nikde nic. Všechno v pořádku. Je to už týden a olej se drží na stejné hladině. Nesetkal se někdo už s tím. Nahoře v hlavě je ještě snímač tlaku oleje myslel sem že netěsnost šla od tamtud. Ale nic. Díky předem za rady. Karel
Leden 2, 201510 r U těchto motorů se stává, že zamrzne vysrážená vlhkost v odlučovači oleje na bloku, pak se kliková skříň přetlakovává a hledá si cestu nejmenšího odporu, to je nejčastěji přes měrku, v horších případech vytlačí i gufera. Loni v zimě jsem řešil na tomto motoru vadný olejový filtr, jaksi se rozpadl a neúměrně se díky tomu tomu zvedal tlak oleje, až na skoro 7 atm, i když maximální tlak je 4,5 atm. Z motoru olej tekl přes včechny gufera a prostřelilo to i snímač tlaku oleje. Upraveno Leden 2, 201510 r od Passta
Leden 3, 201510 r Autor Díky moc za odpověď. Byly zrovna mrazy, takže asi fakt ten odlučovač zamrznul. Ma to nějaký smysl vyčistit ten odlučovač? je tam docela špatný přístup. Je schovany pod sáním. Gufera vypadají dobře naštěstí.
Leden 3, 201510 r Taky záleží jak dlouhý trasy jezdíš, pokud to jsou krátký pojíždky ve městě, tak se to zase časem může stát znovu, nejlepší je to vytáhnout na delší výlet, aby se olej pořádně prohřál a případná vlhkost v oleji má možnost se odpařit
Leden 3, 201510 r Autor Pod nalevacím víčkem emulze je takze nasrážené vlhkosti je tam dost. Do práce to mam 15km, což asi nestačí. Díky moc
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.