KarelP Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 Zdravím, stala se mi taková nepřijemná věc. Mam motor 1.6 55kw lpg, najeto poctivých 140 tis.km. Do teď sem se spotřebou oleje neměl žádný problém. Bez dolití od výměny po výměnu. Před týdnem sem se vracel domu a zničeho nic mi problikla v zatačce kontrolka oleje. V další zatáčce zase. Otevřel sem kapotu a motor slitý od oleje nejvíc v prostoru kolem měrky nahoře. Dolil sem 1,5l oleje. Motor vyčistil, nastartoval a nikde nic. Všechno v pořádku. Je to už týden a olej se drží na stejné hladině. Nesetkal se někdo už s tím. Nahoře v hlavě je ještě snímač tlaku oleje myslel sem že netěsnost šla od tamtud. Ale nic. Díky předem za rady. Karel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jiko01 Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 ..divné, a nebylo to přes povytaženou měrku oleje? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Passta Vloženo 2. leden 2015 Sdílet Vloženo 2. leden 2015 (editace) U těchto motorů se stává, že zamrzne vysrážená vlhkost v odlučovači oleje na bloku, pak se kliková skříň přetlakovává a hledá si cestu nejmenšího odporu, to je nejčastěji přes měrku, v horších případech vytlačí i gufera. Loni v zimě jsem řešil na tomto motoru vadný olejový filtr, jaksi se rozpadl a neúměrně se díky tomu tomu zvedal tlak oleje, až na skoro 7 atm, i když maximální tlak je 4,5 atm. Z motoru olej tekl přes včechny gufera a prostřelilo to i snímač tlaku oleje. Editováno: 2. leden 2015, autor: Passta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelP Vloženo 3. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Díky moc za odpověď. Byly zrovna mrazy, takže asi fakt ten odlučovač zamrznul. Ma to nějaký smysl vyčistit ten odlučovač? je tam docela špatný přístup. Je schovany pod sáním. Gufera vypadají dobře naštěstí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Passta Vloženo 3. leden 2015 Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Taky záleží jak dlouhý trasy jezdíš, pokud to jsou krátký pojíždky ve městě, tak se to zase časem může stát znovu, nejlepší je to vytáhnout na delší výlet, aby se olej pořádně prohřál a případná vlhkost v oleji má možnost se odpařit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelP Vloženo 3. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 3. leden 2015 Pod nalevacím víčkem emulze je takze nasrážené vlhkosti je tam dost. Do práce to mam 15km, což asi nestačí. Díky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.