monstrsumec Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Ahoj mam problém se svou Octou . Nastartoval jsem a ve chvíly kdy motor naskočil se z motoru ozvala rána, zakouřilo se a od té doby jde motor čistě jen na volnoběh a při višších otáčkách (cca od 1500) jde houpavě(to houpání je dost pravidelné, NÉ jako rozhašenej traktor) , je bez výkonu a občas si lehce střelí do sání..Při plném sešlápnutí se dusí.Mám v autě i lpg a na to jede UPLNĚ normálně.Diagnostika nic nehlásí, svíčky nové, škrtící klapka vyčištěná.Nikde není vidět nic poškozeného.Nějak si nevim dál rady kde je zakopanej pes.Máte někdo podobnou zkušenost?díky za rady Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelP Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Ahoj, rozvodový řemen ti nepřeskočil nahodou? divne je že na lpg jede normálně. Nejspíš teda bude problém v palivovém okruhu. Co máš za motor? 55kw nebo 74kw Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monstrsumec Vloženo 11. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2015 mam 74kw.rozvoďák mě taky napadl ale jak sem jsem psal lpg jede normal. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monstrsumec Vloženo 11. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Další věc je že mi padaj pomalu otáčky po sešlápmutí plynu jak na benzín tak už i na lpg Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelP Vloženo 11. leden 2015 Sdílet Vloženo 11. leden 2015 Ta rána byla z výfuku? Vzduchový filtr si měnil? může být i katalyzátor rozsypaný a přicpaný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monstrsumec Vloženo 11. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 11. leden 2015 ne ne ta rána šla z motoru a kolem haubny se vyvalil bílý kouř, který po chvilce zmizel. vzduchový filtr je nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
KarelP Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 A to si startoval po nějaké delší odstávce? Jestli se ti voda na pist nedostala a při startu ti nestřelilo těsnění pod hlavou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Passta Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 (editace) Zkontroluj vše kolem sání, podle mě jak to střelilo zpět, tak máš teď někde netěsnost v sání a to houpáni otáček a snížený výkon na benzín s občasným střelením do sání to by spíš svědčilo na nízký tlak paliva Editováno: 12. leden 2015, autor: Passta Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
monstrsumec Vloženo 12. leden 2015 Autor Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Takže hotovo VYŘEŠENO.nakonec pomohlo vyčištěnou klapku znovu (2x) zresetovat a nastavit .Jinak se to stalo normálně s teplým motorem jen jsem si šel koupit sváču a pak bum a hotovo.Jediná škoda na sání kterou jsem našel je utrženej jeden ze dvou šroubků co drží kryt vzduchového filtru.Díky za rady a Váš čas Ahoj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
milosk Vloženo 12. leden 2015 Sdílet Vloženo 12. leden 2015 Snimac otacek klikového hridele.zkus proměřit odpor- ne vždy se to pozná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Zapojit se do konverzace
Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.