Publikováno Leden 28, 201510 r Od 1.1.2015 došlo ke změně v organizaci STK co se měření emisí týká. Má někdo nějaké informace o tom, jak to s nimi bude dál? Mění se nějak metodika pro měření emisí dieselů? Jako třeba NOx? Já bych se toho EGR jako rád zbavil... A co zrušení příspěvku do fondu ČKP? Co budeme dělat, až nás nabourá někdo nepojištěný? Ad měření emisí: Kontrola jednotky motoru, zda souhlasí s autem Readlinnes kódy - jsou-li identifikovány všechna čidla pro vyhodnocování emisí -> odhalí DPF off; KAT off Až pak následuje vlastní měření emisí u dieslových motorů změna indexu kouřivosti - odstaněna Česká speciality +0.5 -> potenciální problém pro PD nafty (rychlé sešlápnutí plynu = hodně sazí)
Únor 3, 201510 r Odpovím ti pouze na ckp. Kdyz viníka nezabiješ hned co ho dostaneš pod ruku tak to jde prez tvoji pojišťovnu a ta by měla vymáhat škodu po tom člověku bez pov. Pokud se pletu tak dalsi možnost je ze to budeš muset po tom člověku vymáhat soudně.
Únor 3, 201510 r Bude to řešit ČKP. Alespoň než bude další novela zákona. Jediná změna je ve zrušení popplatek za nepřihlášené auto. Jinak auto, které není pojištěno víc jak 14 dní je vyřazeno z registru a to na doživotí. Tzn. vozidlo zanikne.
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.