Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Vloženo

Od 1.1.2015 došlo ke změně v organizaci STK co se měření emisí týká.

Má někdo nějaké informace o tom, jak to s nimi bude dál? Mění se nějak metodika pro měření emisí dieselů? Jako třeba NOx? Já bych se toho EGR jako rád zbavil...

A co zrušení příspěvku do fondu ČKP? Co budeme dělat, až nás nabourá někdo nepojištěný?

Ad měření emisí:

Kontrola jednotky motoru, zda souhlasí s autem

Readlinnes kódy - jsou-li identifikovány všechna čidla pro vyhodnocování emisí -> odhalí DPF off; KAT off

Až pak následuje vlastní měření emisí

u dieslových motorů změna indexu kouřivosti - odstaněna Česká speciality +0.5 -> potenciální problém pro PD nafty (rychlé sešlápnutí plynu = hodně sazí)

Vloženo

Odpovím ti pouze na ckp. Kdyz viníka nezabiješ hned co ho dostaneš pod ruku tak to jde prez tvoji pojišťovnu a ta by měla vymáhat škodu po tom člověku bez pov. Pokud se pletu tak dalsi možnost je ze to budeš muset po tom člověku vymáhat soudně.

Vloženo

Bude to řešit ČKP. Alespoň než bude další novela zákona. Jediná změna je ve zrušení popplatek za nepřihlášené auto. Jinak auto, které není pojištěno víc jak 14 dní je vyřazeno z registru a to na doživotí. Tzn. vozidlo zanikne.

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...