Publikováno Únor 3, 201510 r Mate někdo na rooomu nebo na Fabce 2 stavítko???? pripadne jaky a jak je to tvrdý me zajímá. pokud mate pruziny posilejte infa taky :-) a třeba i foto roomu na pružinách, abych videl jak se to snizí na jakých pružinách. díky moc
Únor 5, 201510 r Uz tu bol nizsie pokus o zistenie znizena F2 pomocou pruzin, a tuez sa nik neozval tak ti neostane nic ine, len cakat... -- Z mobilu
Únor 5, 201510 r Já jsem si objednal pružiny (-20mm předek i zadek) spolu s tlumiči od HP. S tím, že zadní tlumiče budou mít pístnici, která končí okem a přes U-čko bude oko prošroubované do karoserie. Abych se zbavil toho sériového horního uložení tlumičů, které při malých nerovnostech nechává kola netlumená. Líbilo se mi, že je možné si nechat tlumiče přenastavit, kdyby se ukázalo, že mi jejich útlumy nevyhovují. Ovšem dodací lhůta přespříští týden.
Duben 10, 201510 r V 3. 2. 2015 na 15:15, sekyji napsal: Mate někdo na rooomu nebo na Fabce 2 stavítko???? pripadne jaky a jak je to tvrdý me zajímá. pokud mate pruziny posilejte infa taky :-) a třeba i foto roomu na pružinách, abych videl jak se to snizí na jakých pružinách. díky moc Stavik na fabie jako takový je trošku problém. Škodováci dávali dva druhy horního uložení a taky trošku míchali váhové limity, takže je v tom trošku bordel. Na první dvojky sedí normálně stavitelný podvozek z Fabie 1 . Pozor na to, že jen na krátké. Na dlouhých nesedí váhové limity a zadek je přetížený. Taky to, ale občas někdo skládá ze zadku octavie 1. Na pružinách se vyplatí snižovat do 40 mm a to je celkem jednoduché. Vem si metr a změř si o 3-4 cm dolu. Víc už se nedoporučuje dávat pokud nedáš i sportovní tlumič, pak to na sériových tlumičích již nefunguje. K tvrdosti. Stavitelný podvozek je obecně to nejméně komfortní ze všech způsobů snižování. Naopak snižování pružinou je zase to nejvíce komportní. Nejlépe z hlediska funkce je na tom pevný komplet, který je i docela slušně komfortní. Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Duben 10, 20169 r Stavik na fabie jako takový je trošku problém. Škodováci dávali dva druhy horního uložení a taky trošku míchali váhové limity, takže je v tom trošku bordel. Na první dvojky sedí normálně stavitelný podvozek z Fabie 1 . Pozor na to, že jen na krátké. Na dlouhých nesedí váhové limity a zadek je přetížený. Taky to, ale občas někdo skládá ze zadku octavie 1. Na pružinách se vyplatí snižovat do 40 mm a to je celkem jednoduché. Vem si metr a změř si o 3-4 cm dolu. Víc už se nedoporučuje dávat pokud nedáš i sportovní tlumič, pak to na sériových tlumičích již nefunguje. K tvrdosti. Stavitelný podvozek je obecně to nejméně komfortní ze všech způsobů snižování. Naopak snižování pružinou je zase to nejvíce komportní. Nejlépe z hlediska funkce je na tom pevný komplet, který je i docela slušně komfortní. já chci tedka kupovat stavak na f2 combi od AP, na to ruzne zatizeni náprav sem koukal a konkretne s tim co mám já 920/840 sem nenašel, napsal sem jim pro jistotu maila, ale řekl bych že cim vic tim líp.
Srpen 26, 20169 r Není to úplně pravda. Čím je rozdíl vyšší tím bude potdvozek určen na těžší auto a tlumení bude tvrdší. Pokud bude rozdíl obrovský, tak to bude tvrdý jako beton.
Srpen 27, 20169 r Koupil jsem ten pevnej od AP na -35/-35 a jízdní vlastnosti jsou úplně jinde, s dobrýma pneumatikama můžeš jezdit hodně rychle. Samozřejmně komfort se snížil, ale pokud ti není 50, tak je to v pohodě. Musíš akorát myslet na věci jako je vysokej obrubník a nechat vystoupit 4 lidi, než vjedeš na polnačku (z toho jsem se už poučil).
Březen 28, 20178 r V 27. 8. 2016 na 10:03, notkiller napsal: Koupil jsem ten pevnej od AP na -35/-35 a jízdní vlastnosti jsou úplně jinde, s dobrýma pneumatikama můžeš jezdit hodně rychle. Samozřejmně komfort se snížil, ... Přidávám čerstvou zkušenost. Bratr si teď nechal na svoji fabii 2 TSI naložit tenhle podvozek: https://vwshop.cz/sportovni-podvozky/69512-sportovni-podvozek-30-30mm-skoda-fabia-2-limuzina-5j-ap-sportfahrwerke.html . Auto reálně kleslo o nějaký 25mm od stávajícího podvozku což se přičítá opotřebení současných pružin. Jízdní vlastnosti perfektní. Auto drží jako přilepené. Auto je tvrdší a přirovnal bych to k rozdílu mezi 14kami koly a 16kami koly. Nic hrozného. Fábka jde naklásat normálně a nedře. Jediná věc je dávat pozor u obrubníků kvůli nárazníku. Uź se nedá přejet... Upraveno Prosinec 4, 20186 r od Martinro
Připojte se k diskuzi
Můžete publikovat nyní a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a publikujte s vaším účtem.