Přejít na obsah

spotřeba paliva 1.2 TSI 66-81kw


Majký

Doporučené příspěvky

Ježiš.. :) veď píšem, že sa dá pochopiť, ak niekto nepoužíva tempomat na okreskach, lebo ho to nebaví stále zapínať a vypínať. Nič o tom, že idem stále konstantne nepíšem. Píšem, že naopak mňa baví "hranie sa" s tempomatom aj v meste. No bol by som rád, ak by ľudia zapli tempomat aspoň na tej diaľnici. Tam idem konstantne bez ohľadu na zákruty a kopce, totižto diaľnica je na to stavana.

mp390.. ta spotreba sa dosahuje na dialnici tak, že ideš podľa predpisov. Nikto tu nehovoril o jazde na spotrebu. Ak ides 150-160, tak je to čisto tvoja vec. Nevravím, že sa občas takou rýchlosťou nepohybujem, ale je to len na krátko.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak tempomat sice nemam, ale uz jsem objevil kouzlo omezovace na dalnici. Nastavim na 130, seslapnu a jedu. Jen je pak problem, kdyz se priblizim za nekoho, co jede 110, chci ho predjet, kouknu vlevo a tam si to hasi borec 150-160. Pak musim zpomalit nebo i pribrzdit a veskera plynulost je v haji :(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ježiš.. :) veď píšem, že sa dá pochopiť, ak niekto nepoužíva tempomat na okreskach, lebo ho to nebaví stále zapínať a vypínať. Nič o tom, že idem stále konstantne nepíšem. Píšem, že naopak mňa baví "hranie sa" s tempomatom aj v meste. No bol by som rád, ak by ľudia zapli tempomat aspoň na tej diaľnici. Tam idem konstantne bez ohľadu na zákruty a kopce, totižto diaľnica je na to stavana.

mp390.. ta spotreba sa dosahuje na dialnici tak, že ideš podľa predpisov. Nikto tu nehovoril o jazde na spotrebu. Ak ides 150-160, tak je to čisto tvoja vec. Nevravím, že sa občas takou rýchlosťou nepohybujem, ale je to len na krátko.

 

Jasně, předpisová jízda kouzlí s průměrem docela dost - 5,9 při průměru 85 km/h a 6,1 zpět při průměru 99 km/h je fajn, ale ani opačný extrém není vůbec špatný. Dnešních výsledných 8,9 litrů při průměru 119 km/h z Prahy do Plzně mi přijde naprosto úžasných v kontextu stylu, provozu a řadě omezení na 80 po cestě.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Fuu :D ty buď nemáš strach o svoje papiere, alebo vaša polícia má plné ruky práce s chránením hraníc :) ..(viem čo to je mať priemernú rýchlosť na nejakej trase okolo 120 km/h, spomínam si na jednu cestu z HR, kde som veľkú časť cesty šiel vysoko nad povolené rýchlosti a navyše ide o 100ky km čisto po diaľnici). No priemerná spotreba aj po takejto jazde nedosahovala s 1,8T 8,9 litra ...ak si dobre pamätám, bolo to okolo 8,5, skôr menej.
 

Na takú spotrebu som sa veru nedostal ešte. No aj tak uvažujem, že niečo bude zle.. poslednú spotrebu, čo si pamätám na dlhšej trase s priemerom 97km/h som mal 5,4 a ty uvádzaš 6,1 ... tiež pritom máme na diaľnici niekoľko obmedzení na 80.

Editováno: , autor: Armyk
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zase si musíš uvědomit, že tohle je jízda využívající maximum výkonu a čistě 100km po dálnici. A pokud zrychluješ co nejrychleji z 90 na 180-200, tak si to vyžádá motor trochu vytočit. Pak přijde předjíždějící kamion nebo auto plazící se v levém pruhu, takže musíš na brzdy a zase pak zrychlovat.

 

Ve spotřebě problém fakt nevidím při tomhle stylu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pepa: "Ty já jsem ti jel v té nové Fabii a ta ti žere jak sviňa"

Lojzek: "Fakt? Já s ní jel za 4,5 litrů"

Pepa: "Kecáš, však já ti jedu po D1 180 za hodinu, ještě mě tam brzdí nějaká Dacia, že jsem ji musel předjet zprava a jak jsem dojel tak spotřeba 7,2, ať si to auto strčí do..."

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak já jako andílek asi jezdím. V obci zapínám omezovač rychlosti na 50 km/h. Varování mám nastavené na 140 km/h a za půl roku jsem ho na dálnici slyšel asi třikrát.

 

Často potkám nějakého nervózu, který nehodlá jet za někým, kdo jede podle předpisů a předjede mne. Většinou se potkáme na další křižovatce.

 

Mám za sebou několik kurzů bezpečné jízdy ve Vysokém Mýtě a Mostě a vím, že těch pár kilometrů v hodině navíc je často rozdíl mezi dojetím a nedojetím do cíle. Časová úspora je obvykle zanedbatelná a počítá se v minutách.

 

A spotřeba? s 81 kW motorem jezdím kolem 6 l/100 km. Třetina v Praze, třetina na okrskách a třetina po dálnici.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím přes obec max.60,po okresce max.100 a po dálnici max.140.Tachometrových.Na moto stejně s vyjímkou dálnice,po té nejezdím.Nemám zapotřebí kvůli pár minutám riskovat nejen svůj život a papíry.Argumenty těchto spěchačů mě vždy rozesmějí a jsou pořád stejné.Jiní přece takhle jezdí také,tak proč bych nemohl já,spěchám,jízda kolem předpisů je hrozná nuda.Jestli máš nějaké ambice,tak se zajeď vyřádit do Mostu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jezdím s ohledem na sebe, spolucestující a ostatní účastníky v provozu = limit + max 10 km/h. Díky tomu se nemusím soustředit na spotřebu a vím, že bude vždy pod 6 litrů. Samozřejmě, že jsem jel i 180, ale jen ze zvědavosti a tam, kde mi to provoz umožnil.

 

Máme tady řešit spotřebu, tak bych jen rád dodal, že mám vyzkoušeno u 66kW verze, že ideální rychlost pro dálnici je 110-120 km/h tachometrových a pořád se udržím pod průměrem 6 litrů na sto. Přes Polsko jsem zkoušel 140 km/h, ale spotřeba lezla na 6,5-7,0 litrů a to už za těch pár ušetřených minut nestojí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo, co jsem pozoroval, tak u me 81kW nad 130kmh toci pres 3000 otacek a to pak zacne vir v nadrzi. Kdyz to drzim do tech 130ti tacho, tak jsem nekde kolem 2800 a spotreba mi pak v prumeru vychazi stejne, jak rika Los Pakos.

160ku jsem v Nemecku taky zkousel - vic, jsem si netroufl, i kdyz auto by jelo a podminky tam na to taky byly. Mozna nekdy priste, ale nejezdim sam, takze nevidim duvod tahat certa za ocas.

Spechaci at si spechaji, ale neni pravda kdyz tvrdi, ze tim nikoho neomezuji/neohrozuji. Sice jsem toho najezdil zatim malo, ale i za to malo uz jsem musel kolikrat ubrat nebo brzdit, protoze do leveho jsem se pres ne nedostal. A zase nebudu se tam cpat kilometr pred predjizdenym, nebo to tam okupovat, kdyz teprv na obzoru vidim kamion. Ale je fakt, ze nejezdim po D1/D2, kde, co si jako spolujezdec pamatuju, to po te rolete v pravem fakt nejde  :kol-32:

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mp390.. veď nie andilci, striktne nedodrziavam vždy limit, tak ako tu píše väčšina (podľa gps to bude v skutočnosti vždy plus max do 5km/h, podľa tacho tak 10), ale ty tu píšeš trošku iné rýchlosti.

Nevravím, že som nikdy tak nešiel. Ale aj v DE, kde je to legálne, som pochopil, že nie je úplne bezpečné v 180-200ke obiehať autá, ktoré idú 120-130. Sám som sa necítil príliš dobre v tej rýchlosti a skôr som len využil voľnejšie rovinky.

Dnešná jazda s priemerom 99km/h, 134km úsek, spotreba 5,8 litra

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak přidám do pléna i mé zkušenosti - 81 kW, HB.

Spotřebu mám 5,1 l/100km při dlouhodobém sledování, úsporné jízdě s minimem agresivních rozjezdů či předjíždění. Jezdím obvykle ve 2 lidech, 80% jízda po Ostravě (Centrum-Poruba), 20% okresky (Ostrava-Příbor). Profil je spíše rovinatý, průměrná rychlost něco nad 50 km/hod. Ve městě jezdím tachometrových 55 km/hod, mimo do 90 km/hod. Každého kdo chce bez problému pouštím, když se nedá předjet, tak mu zrychlím abych ho nezdržoval a pak hned pustím. Sám vím, že někdy je třeba spěchat, ale ne vždy t ostojí za to, i spěchat se má s rozumem. Pár nehod už jsem zažil jako svěděk a vždy hlavní roli hrál spěch a vyšší rychlost nebo agresivní zrychlování. Ale to už odbočuji...

Při jízdě po dálnici si to samozřejmě vezme, ale pokud se člověk drží rozumně kolem 140, tak se to do 6ti litrů dá zajet. Zkoušl jsem i přes 200 km/h, tam si to bralo kolem 12 l/100km, ale nedá se tak jet delší dobu, auto na to prostě nemá výkon a ani na tuto rychlost není stavěné.

Editováno: , autor: Cubais
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • o 3 týdny později...
  • o 2 týdny později...

Včera jsem jel Zlín - Opava. Před vyjetim jsem dotankoval plnou a podle výpočtu spotřeba 8l (podle palubaku 5,5l). Nicméně jsem dojel za Opavu, najeto 140km a nádrž pořád úplně plná a dojezd ještě 750km. Je možné že jsem do nádrže dostal víc, než normálně? :o

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pokud jezdím na spotřebu, stane se mi že po načerpání po nějaké druhé, třetí cvaknutí ujedu i 150km bez pohybu palivoměru. Ale už se mi stalo i při spořivé jízdě, že jsem najel sotva 80 km a ručička začla padat. Ale jinak mi po projetí nádrže reálná spotřeba vždy plus mínus deci sedí s vypočítanou... Do nádrže můžeš dát i více než je vv TP, povedlo se mi i cca 48 litrů načerpat s dojezdem 30 km... Záleží na pumpě, teplotě okolí, paliva, kvalitě paliva,... To jsi počítal jak těch 8 litrů? Dotankováním? Nejlépe je dojet nádrž až na rezervu, pokud dáš plnou, najedeš 100 km a opět plnou, tak se nedá nic přesného naměřit.

Editováno: , autor: Pawouk
Odstraněna citace.
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mě padá ručička kolem 200 km a to tankuju na 2-3 cvaknutí (cca 41 litrů na stojanu) + VIF, dlouhodobá spotřeba se drží na 5,1 litrů. Do práce jezdím i za 4,5 celkem bez problému. Cukačka po Ostravě si vezme těch 6 litrů. Za 8 litrů jsem jel, když jsem měl 180 km/h na tachometru, někde bude chyba.

Editováno: , autor: los pakos
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zapojit se do konverzace

Nyní můžete odeslat příspěvek a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se nyní a zveřejněte příspěvek pomocí svého účtu.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložili jste obsah s formátováním.   Odebrat formátování

  Je povoleno maximálně 75 smajlíků.

×   Z vašeho odkazu byl automaticky vytvořen náhled..   Odstranit náhled a nechat pouze odkaz

×   Předchozí vložený obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Aktualizujte nebo vložte obrázky z URL.

×
×
  • Vytvořit nový...