Jump to content

los pakos

Uživatel
  • Content Count

    776
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

los pakos last won the day on March 13

los pakos had the most liked content!

Community Reputation

165 Excellent

2 Followers

About los pakos

  • Rank
    Profesional
  • Birthday 01/28/1992

Recent Profile Visitors

1,697 profile views
  1. @Mvek Divné, právě toto by měl polarizační filtr chytit. Stačí porovnat s nějakými polarizačními brýlemi, sám je i z tohoto důvodu používám. EDIT: Polarizační filtr vlastně můžeš vyzkoušet jestli funguje, vezmi je proti jinému polarizačnímu filtru a otoč o 90°, pak bys neměl vidět nic skrz filtry.
  2. @Standa 1 Stačí zajít do kteréhokoliv AS a zdarma vytisknou výpis z elektronické servisní knížky.
  3. Nemohu nikde najít seznam relé v autě. Může mě někdo navést? Díky.
  4. los pakos

    Žárovky

    Světlomet je homologován na halogenovou žárovku, LED není halogen. I kdyby se jim podařilo vyrobit LED žárovku, která je ze 100% shodná s halogenem, pořád je to LED zdroj a ten tam prostě nesmí být. Museli byste si nechat dodatečně schválit světlomet pro LED zdroj. neboli dle EHK: HC - světlomet s potkávacím světlem s halogenovou žárovkou HR - světlomet s dálkovým světlem s halogenovou žárovkou RL - světla na denní svícení A - svítilna s obrysovým světlem (přední) 1 - přední směrová svítilna
  5. @JirkaV79 Já si toho taky všiml, někdy si s touhle fičurou hraju. Stojím na semaforech a musím úplně pomalinku a jemně točit volantem a jako bych přejížděl nějaké aretace. To cukání mám v každém případě úplně jemné a vůbec neruší, vlastně musím stát, úplně pomalinku dvěmi prsty točit volantem a soustředit se na to. Podle mě to je normální. EDIT: napadlo mě jestli to nedělá elektronický zámek volantu.
  6. @ka_r_los Jednoduše, protože řada zdejších zde nemá řešeny odrazky, které jsou pro provoz vozidla nezbytně nutné. S tím doložením souhlasím, ale bohužel vím jak chodí praxe se sháněním dílů. EDIT: nechci na nikoho útočit, sám bych ty světla bral, je to jen aby si lidi uvědomili, že existuje i nějaké proti...
  7. Neřešte STK té je to víceméně jedno, řešte jak se k tomu postaví pojišťovna v případě pojistné události. Když se najde nějaký znalý člověk, který ví, že tyto světla na tuto Fabii nepatří, tak v případě nehody na to může poukázat, že v podstatě máte technicky nezpůsobilé vozidlo a takové na silnici nesmí, takže by se nehoda nestala, kdyby tam nebylo. A vina se bude minimálně dělit. Nehledě na to, že při nehodě a opravě v AS se objednávají a montují díly dle VIN, takže pak může nastat další problém. BTW: Ten scoutline vypadá luxusně.
  8. Buď rád, kolega s Fabii III mi taky tvrdí, že má ručičku lineární, moje rozhodně není, prvních 200 km ručička stojí na plné nádrži a půlku ukazuje po odjetí 600 km, další půlka je jen 300 km. Moje ručička ukazuje absolutně přesný součet absolutně nepřesných čísel. Zajímalo by mě jestli to lze nějakým kódovaním opravit. Ikdyž jsem si vlastně zvykl :D
  9. @MyroSK Fabia má 2 druhy světelných senzorů. Základní, který umí jen zapnout a vypnout světla bez jakéhokoliv nastavení a potom Rain/Light assist, který se spouští se stěrači a lze nastavit citlivost snímače. Pokud tvoje výbava vychází z výbavy Ambition, tak máš určitě ten první.
  10. los pakos

    Brzdy

    Já mám vzadu bubny, prodejce mi radil ušetřit 2000 Kč za zadní kotouče, že mu jednou poděkuji a vlastně s odstupem času jsem za to rád, mám najeto přes 100t km a ještě jsem na ně nesáhl, jezdil jsem s 66kW a kotouči vzadu a žádný rozdíl, to 81kW s většíma předníma kotoučema to už byla jiná liga.
  11. 4 litry úplně stačí, ještě mi zbyly tak 3 deci a nevím co s tím, za těch 80 korun si radši kupím pivo ať mám co pít u té výměny oleje.
  12. @Pawouk Ok, já jen, že se tam taky řeší bouchání od sešlápnutí spojky.
  13. Zkus si pročíst toto téma:
×
×
  • Create New...